Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

is dat die laatste of bijna laatste romulus missie?

die kist is best goed verstopt, als je dat grote kruis door dat hek hebt laten vallen en dan vlak voor de rechtertrap staat naar dat hek toe dan is er aan je rechterhand een tunnel. Een eindje die tunnel is staat de kist met het gekrompen hoofd

Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbes, dank je! :)

Vaag, ik mis nog 2 Borgia vlaggen in het centrum maar er zijn geen schatkaarten te koop en heb ze verder allemaal :confused:

3. evil1983

evil1983 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is niet de laatste missie. maar het is wel één van de makkelijkste missies.

4. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer even op je map alles uit te schakelen behalve de vlaggen. Soms overlappen ze met andere icoontjes.

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, zat er een onder het icoontje van Rosa in Fiora en de hide-out :)

Zo, alle offline achievo's binnen. Nu kan ik me 100% concentreren op de multiplayer. Zitten wel lastige achievements tussen als ik het zo zie. Misschien een keer boosten? :)

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Over 't einde:
    Jezus wat een gaar einde zeg. Wat zeiden die Goden allemaal? Ik begreep er niet veel van iig. 6de zintuig is 'knowledge'.. iets over Desmond bla bla, iemand die mij dit kan uitleggen?
    En tijdens de credits hoor je twee onbekende stemmen en daarna hoor je Desmond "No.." zeggen.. wow wat een mindfuck! Op internet lees ik ook o.a.:

Desmond is a descendent of Adam. to save the world he must fall in love with a descendent of Eve. Lucy was falling in love with you so she had to be killed.

Damn, best ingewikkeld. Ik ga eerst maar 's de puzzels van Subject 16 oplossen, misschien begrijp ik het dan beter.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Behoud je de Apple na het uitspelen van de story mode? Het is als wapen echt dope.

8. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet, vond het ook echt een dope wapen

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nope, niet dat ik weet. Daarbij vind ik het maar een lame wapen, geef mij maar me wapens. :cool:

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Misschien in deel III? ;) Dan zou die helaas nog weer makkelijker worden dan dit. Heb nog niet veel moeite met deze game gehad en ben bij Seq 3. Ze zeiden ook al dat Brotherhood weer makkelijker was en dan heb ik nu dus ook ondervonden.

Eerlijk gezegd kan het mij geen reet schelen, zolang die maar net zolang is als deel II.

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen enkel gissen over de verhouding tussen Desmond an Lucy. Dat ze geen descendant van Eva is , is al duidelijk wat betekend dat er een ander vrouwelijk karakter komt in deel 3. Het kan imo ook best kunnen dat Lucy dubbelspion was en uiteindelijk ook voor Abstergo werkte. Adam en Eva zijn trouwens speciaal omdat zij voortkwamen uit een relatie tussen mensen en "Those who came before" en dus het zesde zintuig mee hebben gekregen. Those who came before zijn een soort "goden" die die mens creeërde en ze als "slaven"hield. Om ze minder gevaarlijk te maken voor hen (ze waren immers met meer) namen ze het zesde zintuig af.

Beetje duidelijk? :D

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uit betrouwbare bron dat het 3e deel van de trilogie gaat eindigen met een grote appeltaart gemaakt van de piece of eden en dat Desmond en alle Assassin's dan allemaal een lekker stukje taart krijgen. "At the end there will be cake"

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    The cake is a lie!

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speel deel 2, hopelijk werkt het hetzelfde. Ik heb net zo'n lelijke hamer opgepakt en die hangt nu aan me. Geen gezicht! Kan ik deze weggooien en een zwaard oppakken?

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, dan moet je gewoon een wapen wat gedropt wordt door een enemy oppakken. Of in deel 2 kan je ook in je villa in de wapenkamer wapens verwisselen :)

16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan wel een tijdelijk wapen die je niet mee kan nemen. Zodra je van wapen wisselt flikkert hij gewoon weer op de grond. Als je een ander wapen aan je wil hebben bungelen dan moet je even langs je Assassin Hideout ( Het zwarte assassin's logo op je map). Daar kan je dan een ander uitzoeken van de wapens die je hebt gekocht. Het kopen van een nieuw wapen vervangt ook het wapen dat je op dat moment bij je hebt.

Edit: In AC 2 is dat in de villa inderdaad.

Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  17. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je de kluis vinden met het geld van die winkels

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks! :D

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan geld opnemen via de bank. Open je map, druk LB in (volgens mij) en je ziet een legenda met alle iconen. Kijk welk icoon de bank is, en markeer het op de map.

20. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt zal het proberen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina