1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind de MP van AC:B echt wel tof hoor! Had net een kill ter waarde van 1050 points, echt nice! Alleen jammer dat je vaak situaties tegen komt als dat je iemand killed, en op dat moment staat er net weer iemand achter je die jou weer dood. Dan ben je gewoon machteloos. En dat K.O. slaan van je achtervolger werkt niet echt goed IMO. Mocht er iemand met een mic samen willen spelen, voeg me maar toe. No kiddies.

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Ik krijg echt wel zin in deze game als ik dit zo lees hier, morgen maar is AC II uit de kast halen en verder spelen!

Daz ik voeg je toe zodra ik Brotherhood, kan iemand mij in een paar zinnen uitleggen hoe de multiplayer werkt van AC. (welke gametypes etc)

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanted: jij moet iemand assasinaten, jij hebt 1 of meerdere mensen achter je aan die jou moeten assasinaten

Alliance: 2vs 2 vs 2

En nog een 4 vs 4 playist :)

4. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    komen er ooit nog meer playlists of gamemodes

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    ja

Kan iemand mij vertellen waar die Mercenaries Guild / Fight Club ookalweer is? Ik heb de game uitgespeeld en wil die 'Win the highest bet at the fights'-achievement nog halen, maar hij staat niet meer op m'n map... Die achievement is toch niet missable he :'-(

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mercenaries guild is aan de rechterkant op de map (in het midden van de map, aan de rechterkant).

7. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Oke krijg er zin in, zeker met de nieuwe spelmodussen

Ja, 14 december gratis DLC.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ok, ik kom terug op datgene wat ik eerder zei over de Multiplayer. Ik speelde daarnet met NeonnovA van dit forum online. Eerst 4 vs 4 en daarna 2 vs 2 vs 2. Vooral die laatste game-mode is dramatisch. Iedereen rushed, als jij gewoon normaal loopt en de tegenstander komt eraan zien die gelijk om één-of-andere reden jou lopen en moet je weer rennen voor je leven. Het idee en concept voor AC Multiplayer is prima, echter de uitwerking krijgt een dikke onvoldoende. Enige manier om het een beetje normaal te spelen lijkt mij met een party van vrienden/bekenden. En dan niet gaan rushen.

Enige game mode die ik wel aardig vind werken en die leuk is is Wanted. De rest is pure bagger. Rush rush en nog een rush.

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het spel morgen :) Heb ac 2 gespeeld, en vond het zeer leuk. Zijn er nog dingen waar ik op het begin op moet letten? Daz ik voeg jouw wel toe, okee?

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Prima. Lijkt me leuk om een XBW avondje te organiseren binnenkort.

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels level 50 in de multiplayer ( tevens is dat ook de hoogste rang) en het rushen is inderdaad iets dat het spel verziekt maar het is de meest efficiente manier. Want ondanks dat het team based is krijg je, je score grotendeels individueel .Je rushed richting je tegenstanders dan stop je met rennen en laat je eventueel je geruisloos meter een beetje oplopen voor de bonus en dan maak je de kill. Hogere levels zijn ook zeer overpowered. Ze hebben Eagle vision in de multiplayer ( genaamd Templar vision) om vijanden snel te herkennen, pistolen, rookbommen en noem maar op.

Het is nog steeds wel een leuke multiplayer maar benut verreweg niet zijn volle potentieel.

12. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Nummer 6 wil ik absoluut, nummer 3 en 4 klinken wel interessant en de rest boeit me niet zo veel.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.678
    Inderdaad, deze game verdient een compleet nieuw deel in de trilogie.. Dan verwacht ik dan ook wel.
    Samurai Japan of Gouden Eeuw Nederland moeten het vast goed doen.

14. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Stiekem hoop ik dat het volgende deel van Assasin's Creed in de Gouden Eeuw afspeelt, en dat ze dan ook met dit deel erg van de geschiedenis laten zien.

Interessant en leerzaam.:p

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    alliance is idd alleen maar rushen =(
    Manhunt is wel leuk om met teammaten te doen die communiceren.
    Ik zat in een potje met 2 amerikaanse vrienden die alles afspraken en ik deed dus mooi maar mee. 2 potjes achter elkaar echt ziek gewonnen, tegenstander had geen schijn van kans _O_
    Zonder enige vorm van communicatie is eigenlijk alleen wanted leuk..

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is jullie favoriete character in de MP eigenlijk?

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Harlekijn ftw :cool:

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Courtesan for me. :)
    Ik zal van de week wel even een avond organiseren zodat we wat 4 vs 4 tegen elkaar kunnen doen. Met z'n allen in 1 party.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.678
    Die monniken natuurlijk :cool:

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nu met de Hellequin. Ik wacht tot dat ik met de Blacksmith kan spelen. Die is baas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina