1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Die Assassin's recruiten is toch tamelijk lame gasten?
    Ik doe er niet aan.. Alleen dat gedoe met de duiventil in het buitenland is nog een soort van grappig.

2. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je assasin's recruiten zit nu met een missie waar ik dat moet doen

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je moet ook alleen missies op 100% accepteren en zo langzaam opbouwen. Gewoon meteen continue al je recruits op missies sturen dan zijn ze zo lvl 10

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Als het goed is zie je nieuw icoontje op je map. Check anders je map legenda in het spel.
    Hier ben ik het mee eens. Alles lijkt op elkaar man.

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Idd, ze hebben alles groter en meer gemaakt in AC2 en ACB, maar de sfeer is weg imo. Het blijft een topgame, maar AC1 is nog steeds de beste _O_

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wat ik ook zo irritant vindt is je Notoriety. Steeds die kut posters eraf halen omdat anders iedere guard die je spot je aanvalt...

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    +1, non stop overal "Dirty thief I'll have your hand for that!" horen op straat. _O_:+

Kan nu ook assassins recruten, vind het maar lame. Ik ga een vrouwtje een hele goede assassin maken maar voor de rest doe ik liever alles alleen.

8. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel stoer ik badass in de stad rond te lopen en wat tegen guards aan te lopen om ze vervolgens door m'n lvl 10 assassins zien afgemaakt worden \o/.

9. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus 8 wijfies en 2 mannen.. allemaal op maximum level ook.
    Ik doe dit ook echt alleen voor het gevoel als een soort van sidequest om alle contracten af te ronden, maar ze blijven maar komen. Haha echt vervelend. Ik ga hem binnenkort denk ik maar weer is spelen, ff laatste glyphs en feathers/flags zoeken.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, ik had AC2. Dat vond ik echt een super gaaf spel om te doen. Dat Free-Roamen en gewoon de ultieme badass uithangen vind ik echt gaaf.

Is deze game hetzelfde? Want het speelt zich af in Rome. Is dat groter of ben je er zo doorheen? Hoe zit het met de Multiplayer?

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Groter, Multiplayer is geinige toevoeging,meer niet.
    Zit nu in sequence 4 geloof ik, ben al 4 weken aan t gamen.
    Fucking geniaal dit man.
    GOTY 2010.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Venetie is er een gehucht bij. :+

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    @ Modder: echt zo!

Steden meer leven? Man, alles bruist! Overal hoor ik batsende vrouwen? 8)
    Maar ben ook nog geen echt gruwlijke assassination tegengekomen, maar man oh man deze game is geniaal. Hoe ze dit allemaal bedacht en ontwikkeld hebben..prachtig.

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze juist meer hadden mogen doen met die Assassin's. Ik vond het echt een leuke toevoeging met als enige nadeel dat het de game op sommige momenten wel erg makkelijk maakt. Maar het blijft me gewoon een zekere mate van voldoening geven om als guards je staan uit te dagen een leger(tje) Assassin's the paard te komen laten aanstormen die met een drive-by korte metten maken met deze wetsdienaren. Rome is wellicht groter dan Venetië maar daar had je dus ook Firenze, Forli en Montegerrione ( of had je dat ook maar moet spellen). AC 1 is nog altijd de grootste wereld omdat daar die hele kingdom dus ook bij zat. Dat ontbreekt bij brotherhood compleet. Rome leeft wel veel meer dan bij AC 1 en 2. Mensen zijn nu ook ergens mee bezig.

De bruutste assasination in het spel vind ik het hersens in slaan met een bezem, eveneens is er een soort streak systeem ingevoerd die er op neerkomt dat als jij iemand countert je meteen naar het volgende target kan switchen en die dan ook op een cinematic wijze afmaakt. Je kan in een soort dodelijke dans terecht komen.

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Die Kingdom was echt opvulling, zoals de 400 vlaggen die geen doel hadden, leuk! :emo:

Vette wapens zijn toch wel: schoffel, zeis, hellebaard en de hidden blade+pistol combo voor de streaks :)

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Overigens wel ontzettend veel te doen naast de hoofd missies:

- Assassin's recruiten, en trainen.
    - Courtesans missie's doen
    - Borgia Towers
    - Leonardo's Machine's Mollen
    - Veren verzamelen
    - Vlaggen verzamelen
    - Die Tombe's zijn er weer bij

En nog wel meer.

Ik zit nu overigens in iets van sequence 7 na 1 weekje.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vergeet niet die stukken terug in de tijd met Ezio, die vind ik zelf erg tof!
    Tweede missie van Christina:
    Gedeelte dat je met die jonge Ezio de lichamen van je vader en twee broers moet stelen en wegbrengen. _O_

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat ik in de nieuwe AC's een beetje mis is de spanning die deel 1 had. Bij elke moord die je moest plegen werd dit zo mooi opgebouwd. Een filmpje van je doelwit, waarin je vrij rond kon lopen om vervolgens zelf uit te vogelen hoe je de situatie ging benaderen. Om nog maar te zwijgen over de meesterlijke opzwepende ontsnappings muziek na het uitschakelen van je doelwit in combinatie met de luidende kerkklokken. Deel 1 deed niet veel goed, maar dat waren wel de momenten voor mij om deel 1 te blijven spelen. Deel 2 en Brotherhood zijn een stuk minder "stoer" om het zo maar te zeggen. Het uitschakelen van een belangrijk doelwit voelt hetzelfde als het uitschakelen van een guard. Mede dankzij het missen van de juiste muziek op de juiste momenten.

Brotherhood is erg leuk, vooral nu ik wat meer heb gespeeld, maar de stad vind ik nog niet zo speciaal. Rome voelt niet echt als Rome, wellicht komt dit straks nog als ik verder ben in de game?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is AC: Brotherhood nou eigenlijk een vervolg op het verhaal AC II of niet?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina