Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De Harlequinn was een pre-order bonus en nog een andere character. Dit is waarschijnlijk de Kapitein. Ik weet 100% zeker dat er een 2de pre-order character was, maar of het de kapitein was...

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Er loopt ook een soort Ron Jeremy rond, iemand enig idee wie dat dan is? :emo:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Uitgespeeld, damn en ik dacht dat AC2 al een WTF einde had. Dit was nog veel erger! 8)
    Hoe dan ook, nu wel weer zwaar benieuwd naar deel 3!

Tijdens de credits hoorde ik ook twee mannen en Desmond die hem weer de animus instoppen. En wtf, why moest Lucy dood!

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk persoonlijk omdat Desmond niet bij haar mag zijn. Hij is bestemd voor een andere vrouw, de afstammeling van Eva, en Lucy stond in de weg. Daarom werd hij gedwongen haar neer te steken, immers het is zijn ''lot'' om bij een specifieke vrouw te zijn. Zoiets..

5. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit werkte bij mij eerst ook niet, maar als je op je xbox je savegame synchroniseert met Uplay dan werkt het wel.
    (Gewoon je savegame selecteren en op (Y) drukken dacht ik)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Woa net die Romulus Tombe in de verlaten kapel van de Pope gespeeld..
    Jezus wat was dat vet. Leukste stukje gameplay dat ik heb gespeeld in 2010!
    Beetje Devil May Cry meets Prince Of Persia Warrior Within meets Assassin's Creed 2.

Ik moet nog 2 tombes... Alleen die staan niet op de kaart?

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Mhm ja. Desmond is een afstammeling van Adam, dus hij moet met iemand die afstamt van Eva. Net ook Subject 16 gedeelte gedaan en dan komt er gezellig weer een mindfuck bij. We zien wel in deel 3.

Wel seq zit je? Laatste 2 komen later, al moet je voor die ene alle aquaducts herbouwen.

Vond het Brotherhood gedeelte wel trouwens dik tegenvallen. Stelt geen malle reet voor, had gehoopt dat het wat dieper was.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dat klopte bij mij niks van. Ik heb er maar 3 gedaan, maar wel alle Romulus-dingen gedaan.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hangt er ook af welke je herbouwt volgens mij. Dacht ook dat ik hem zelf al wat eerder had. In ieder geval, bouw die shit maar gewoon dan krijg je vanzelf wel een teken dat je er heen kan. :+

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Net het spel uitgespeeld, heb er weer van genoten hoor! En dat einde weer.... Nu snap ik wat mensen bedoelen met OPEN :+.

Wel veel ergernissen, maar dat zal persoonlijk zijn. Die sidemissies van Leonardo bijvoorbeeld, waarom moet het in godsnaam zo lang duren allemaal, ik snap dat het een beetje bij een 'Assassin' hoort (geduld enzo) maar van mij hoeft het niet. Heb me ook dood lopen ergeren aan die tombes weer, allemaal zwaar simpel, maar soms toch zo irritant, thumbstick 1mm te ver naar rechts en hij springt gewoon de afgrond in! Verder heb ik ook veel dingen meegemaakt waardoor mijn Sync geen 100% meer kon worden, maar lijkt mij door glitches te komen (bijvoorbeeld guards die vermoord worden zonder dat ik in de buurt ben?). Eigenlijk al mijn ergernissen lagen bij de sidemissies, je bent niet verplicht om ze te doen maar toch, ik denk dat ik een goede 20 uur extra speeltijd heb gehad dankzij die dingen, ze waren zeker niet allemaal erg om te doen!

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  11. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ja dat heb ik al 100x gedaan ofzo.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ah vet, ik had idd de aquaduct herbouwd, en toen de enerlaatste gedaan..
    Zit nu bij die missie in Tivoli, maar ik zit vast bij dat kraan gedeelte.. Hoe werkt dat?

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Welk gedeelte bedoel je precies?

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Yeah, net alle vlaggen verzameld :D Dus ook alle singleplayerachievements. Moet nu nog level 50 en drie andere multiplayerachievements, maar daar ga ik maar niet aan beginnen denk ik...

EDIT: Net wat potjes multiplayer gespeeld, en ik ben geloof ik de enige op dit forum die er echt geen flikker aan vindt. Ik word constant gekilled door alles en iedereen, krijg nieteens de tijd om m'n target op te zoeken, laat staan een manier te vinden om 'm te killen. AC is en blijft voor mij een pure singleplayergame, en ik vind het echt dood- en doodzonde dat ze ook deze franchise (iig de achievementlijst) weer moeten verneuken met een voor mij geforceerde multiplayer en zo'n belachelijke lvl 50-achievement.

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

De multiplayer is in mijn ogen niet geforceerd. Hij zit goed in elkaar en is een aangename toevoeging voor de gameplay en levensduur van het spel. Dat er enkele achievements zijn die betrekking hebben op de multiplayer heeft gewoon te maken om mensen te lokken naar de multiplayer, niets mis mee toch? En level 50 kost niet zo ontzettend veel tijd. Ik ben nu level 27 en ben net 9 uur in totaal bezig met de multiplayer. 25 uur voor level 50 is prima toch? :)

16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Een multiplayer is in mijn ogen geforceerd als de game in kwestie het totaal niet nodig heeft. Er zijn games die vragen om multiplayer, wat zeg ik, die niks zouden zijn zónder. Halo, Gears, CoD, Quake en eigenlijk alle shooters. Maar Assassins Creed was (/is) voor mij een verschrikkelijk spannend verhaal, genieten van de omgeving en lekker m'n eigen ding doen. De MP is een totaal ander verhaal.

"Nou speel 'm dan niet", hoor ik jullie denken. Ga ik ook niet meer doen, maar ik ben nou eenmaal een completionist en vind het zonde dat ze multiplayerachievements in een game(reeks) die voor mij altijd om de singleplayerervaring draaide gestopt hebben. Multiplayer speel je voor de lol, niet voor de achievements. Althans, ik niet.

Hierbij hoop ik ook vurig dat AC3 en daarbij elke game die zonodig op de multiplayer-wagen wil springen, leert van CoD en de singleplayer overlaat voor completionists en achievementhoeren zoals ik. :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ach, ik vind de multiplayer redelijk geslaagd.. Het is echt niet zo dat er alleen in shooters een multiplayer mag hoor :p.

18. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Neeklopt, maar naast ACB heb ik eigenlijk nog maar één niet-shooter-multiplayer gespeeld: Brütal Legend :+ Dat was wel weer leuk, maar voegde eigenlijk ook niet zoveel toe. Noem nog eens wat niet-shooters met een redelijk geslaagde multiplayer? :9 Co-op telt niet ofc, da's een heel ander verhaal.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik neem aan dat je racegames over het hoofd ziet? 8)
    Sportgames?
    Damn hoeveel voorbeelden zijn er wel niet gast.

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Oh tuurlijk, de voor de hand liggende genres zijn er ook nog :+ Srry tis laat, ik ga zo maar eens pitten :9

Ik doelde eigenlijk op games waar je niet zo snel een MP in verwacht, zoals ACB. Dus action-adventure-multiplayergames. Ofzo :+ Die zijn er toch niet zoveel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina