1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Harlekijn krijg je al door de gewone versie te pre-orderen bij bijvoorbeeld FRS (stond in mail). Dus die valt af. En verder kan je dat wel bij zoveel dingen zeggen. Waarom krijg je nou bij de Hardened Edition van Black Ops 4 co-op maps? Waarom krijgt niet iedereen dat? Dan moet je gewoon die editie bestellen als je het graag wilt, IMO. Daarnaast zijn er plannen voor DLC en wie weet worden die skins later ook beschikbaar (dmv Play?).
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als ik ze kan kopen als DLC of door ze ingame te unlocken vind ik het best.

    Wil alleen niet gedwongen worden om allemaal (in mijn ogen) rommel te kopen die in de kast verdwijnt zoals poppetjes, overzichtkaarten, artwork voor 30 euro meer als ik alleen interesse heb in game content
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar voor de Harlekijn hoef je dat dus niet te doen. Plus snap ik niet waarom je dan zoveel moeite wilt doen voor maar één (!) skin met paar skills. Één character exclusief voor CEs kan toch geen kwaad? Je hebt al keuze uit meer dan 9 skins (8 skins in de eerdere demo, en Harlekijn).

    E:
    Dit betekend toch niet dat ik geen beta key krijg om het spel te downloaden vanaf PSN omdat mijn Ubi soft account in Nederland is geregistreerd?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [GT]703695[/GT]

    En dat staat dus ook al hierboven! :+
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Super vet al die nieuwe features. Assassin's Creed blijft één van me favo series van dit moment qua games. Ga deze ook zeker halen.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Als ik alles lees en zie, begint het toch wel weer te kriebelen, terwijl ik deeltje 2 niet eens heb uitgespeeld 8). Misschien die toch nog maar even halen. :cool:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren assassin's creed 2 uitgespeeld...damn wat een geweldige game was dat...kan niet wachten tot brotherhood uitkomt (vooral na het zien van die nieuwe trailer die vandaag is verschenen). _O_
     
  12. HS-kevin

    HS-kevin Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar dagen geleden 1 uitgespeeld.
    Die vond ik al heel vermakkelijk. Gister deel 2 gekocht op xboxworld. En 3 heb ik een aantal week geleden al gereserveerd.

    Het ziet er allemaal vet uit.
    Ben wel benieuwd wat ze met de MP willen gaan doen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben benieuwd. \o/
    [​IMG]

    3 GB, 37%.

    Heb nog helemaal niks gezien van de MP, dus dat wordt leuk. 8)
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL! "Gratis" en dan exclusief voor PS Plus. Niet zo gratis dus. 8)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk wel. De kosten van PS+ heb je in de eerste 2 maanden eruit gehaald, alles daarna is gratis. :cool:

    edit: Gelijk een 1.01 update. 8) Ach, na 3 GB kan 123 MB er ook nog wel bij.

    edit: Ik ga even iedereen pesten die niet in een PS3/PSN+ heeft. :+
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zullen we zo wat potjes spelen, Dulle :p?

    E: Ik vind het laden wel heel lang duren als je een potje begint. Daarnaast hoop ik toch echt dat er een mute optie is...
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag niet meer (was wat te druk bezig met Halo :p), maar kunnen we zeker een dezer dagen doen. ;)

    Heb maar 1 potje kunnen spelen, daarna nog 2 keer geprobeerd maar startte de game maar niet. En eerlijk gezegd... Ze hadden van mij niet de moeite hoeven doen. Gebaseerd op dat ene potje ... tsja... vond het een beetje saai en de MP voelt imo totaal niet als een leuke toevoeging. O-)
     
  18. Remco

    Remco Guest

    He shit, ik heb m'n ps3 nog niet binnen. bah.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een zeer leuke toevoeging. Ik heb al aantal potjes gespeeld en ik ben onmiddels lv 10. Hoe hoger je rank in een potje, des te meer je een doelwit wordt. Het wordt dan wel lastig om te jagen als 3 mensen achter je aankomen. Echter geeft het wel een sensatie als je een target achtervolgd terwijl je weet dat iemand achter jou aan zit. Het heeft iets om tenauwernood te ontsnappen aan de dood :eek:. Ook zijn de kill animatie's mooi en uniek per character. Alleen zie je ze niet altijd even goed, wat jammer is. Het gebruik van skills is ook leuk, mits je het door hebt. Zo kan je bijvoorbeeld boost gebruiken als je opeens een soort van blitz aanval wilt uitvoeren, of kan je disguise gebruiken en bij een tentje staan om te zorgen dat je aanvaller een NPC dood (is mij gelukt!).

    Ik hoop wel dat we snel alliance kunnen spelen in de beta, want 2 vs 2 vs 2 lijkt me zeer leuk. Als iemand iets wilt weten over de beta, ik kan zo goed mogelijk proberen te beantwoorden....
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgende week voor de normale PS3 gebruikers online mag ik hopen? Dan even testen. Al koop ik Brotherhood toch niet voor de MP.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina