1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die een beta code hebben ontvangen (en het spel heb gepre-ordered VOOR 25 september). Geen idee of ik nog een beta key krijg, al hoor ik er wel één te ontvangen. Als ik er toch één krijg, dan mag jij 'm als je wilt.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ik vind de AC gameplay niet geschikt voor MP. Voor SP is het heerlijk (beide games op 1000 (G)), maar het leent zich imo niet zo goed voor MP. Het vervelende is dat het voor mij ook afbreuk doet aan de SP; gewoon het idee dat er MP is (stom, ik weet het :+)

    Deze week eens verder testen. Nu is het nog gratis, dus ik heb geen reden om te klagen. ;)

    Is me niet helemaal duidelijk. In deze beta trailer staat dat de beta de 4e start, maar of dat nu alleen voor mensen is die hebben gepre-orderd weet ik niet.
    [viddler]http://www.viddler.com/simple_on_site/72015ce4[/viddler]

    edit: Wow, ik had deze pagina veel te lang openstaan. 8) Dus alleen voor pre-orders...
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind best dat AC een goed MP spel kan zijn. Het is uniek. Zover ik weet, heb ik nog nooit echt over daken kunnen springen en wat niet in een MP. Althans, zoals het kan bij AC. Verder hebben ze er functie's uitgehaald, en is je aanval simpelweg een instant kill. Dit kan voor sommige leuk zijn, maar sommige kunnen het ook jammer vinden. Tevens kan je levelen, abilities/perks/kill streaks/loss streaks/skins unlocken en kan je van alles customizen.

    Simpelweg, ik vind het niet aanvoelen als een 'zomaar even snel toegevoegde multiplayer', waar ik in eerste instantie over aan het twijfelen was.

    E: Kunnen PSN+ mensen niet de beta blijven spelen na 4 Okt?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Ik ben het met Dulle eens.. MP verpest het een beetje voor me. Ik weet het, je hoeft het niet te spelen, maar toch doet het wel afbreuk voor mij aan de game. Jammer :p.
    Al werkt het misschien wel erg goed hoor, dat moeten we nog zien.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de beta nu ongeveer 5 uur gespeeld. Ik moet zeggen dat het nu wel wat herhalend word. De achtervolgingen zijn leuk, maar na keer op keer dezelfde kill animatie te zien die af en toe nog eens slecht werk en de gun die misschien overpowered is, word het iets minder. Het is een leuke MP, maar het is geen MP waarmee je dagen zoet bent.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Eigenlijk wel apart, want Arkham City krijgt straks ook een MP mode, en ik weet zeker dat de SP mode echt wel volwaardig is. Ik denk dat het met Brotherhood ook wel goed zit qua SP mode :)
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Morph_O_. Deze ability zorgt er echt voor dat ik anders speel. Ik blend nu in met een groep mensen, het liefst van 3-4 en daarna gebruik ik morph om de NPCs rondom me te maken als mijn character. Hierdoor killen ze vaak een NPC, maar is het ook perfect om uit het niets toe te slaan. Ik loop gewoon rond, ik zie mijn target, ik ga er even op af, dood diegene en daarna blend ik weer in met mijn groep. Laat staan hoe goed de hidden gun en morph combinatie is.
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    [GT]705437[/GT]

    Dat deze nog niet is gepost:eek:

    Een beetje historische onjuistheid is wel grappig, maar deze tank gaat echt te ver8)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die tank is niet verzonnen hoor, is een concept dat DaVinci echt bedacht heeft. Betwijfel of het in die tijd gemaakt had kunnen worden, maar ach. Details. ;)
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tank is gewoon gebasseerd op tekening van Da Vinci, dus helemaal uit de lucht gegrepen is dat ding niet
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856


    Tof, Napels en Spanje!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gruwelijk! :D Ook wel gaaf al die verschillende locaties en missies. Zo te zien word het weinig herhaling. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wow mensen, het is lang geleden dat ik van een MP modus onder de indruk was. Op dit moment genieten PS3 bezitters van een exclusieve MP demo. Bij deze uitgetest door Giantbomb:

    http://www.giantbomb.com/quick-look-assassins-creed-brotherhood-beta/17-3339

    Awesome. Dit is misschien wel de eerste game in maanden, misschien jaren, waar ik heel snel de MP van ga opstarten. Ziet er uniek en fun uit. :)
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mensen even een vraagje tussendoor.

    Ik had het eerste deel en heb het al snel aan de kant gelegd.... vind het erg eentonig. Wat me tegenstond... alles zag er hetzelfde uit. Van stad naar stad met je paard en dan elke keer dezelfde sprongen van een toren in een hooibaal. Na elke missie weer ontwaken uit die machine en dan weer terug... vond het maar een stom verhaal en ook dat was eentonig. Zat je eindelijk een beetje in het verhaal zat je daarna weer in die stomme ruimte waar je enkel een beetje rond kon lopen....etc. =(

    Toch bij het zien van de filmpjes en dat ik deel 2 niet ken.... ben ik aan het twijfelen om deze nieuwe toch aan te schaffen. Doen?? Dit aangezien ik deel 1 eentonig en saai vond.:{
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond hem leuker en afwisselender als deel 2. Meer soorten quests, meer wapens, meer omgevingen etc. Ik vond hem zelfs leuk genoeg om hem uit te spelen. ;)

    Had namelijk hetzelfde probleem met AC1. Mind you, ook deel twee komt duidelijk uit dezelfde serie, dus je weet wat je kunt verwachten. Check de verschillende video reviews. Daar is duidelijk in te zien dat het spel een stuk is verbeterd t.o.v. deel 1.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    [gt]705876[/gt]
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uniek; misschien. Fun; nee. :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    En Dulle kan het weten. :+
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de meningen over MPs verschillen nogal hoor. Het is niet goed om uit te gaan van één mening :eek:. Ik zelf vind de MP fun, maar het wordt wel wat minder naarmate je langer speelt (ongeveer 5 uur+ gespeeld). Al moet ik zeggen dat de Morph ability het weer een stuk leuker maakte voor mij.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond deel 1 ook erg eentonig en saai, maar deel 2 vond ik geweldig. Denk dat deze nog beter wordt dan deel 1, en zeker als je deel 2 niet hebt gespeeld is er erg veel vernieuwing en afwisseling.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina