damn nu zit ik vast bij die robert, ik heb geen moeite om te bij hem te komen en die gasten vlak voor hem te doden maa vanaf dat het ik tegen hem is heb lukt het niet meer tips?
Je moet even gaan oefenen met counteren met je hiddeblade, als je dat goed dat gaat hij in een keer dood! Is tenminste wel zo bij gewone Templars.
huh? kan je counteren met je hidden blade dan? ik dacht van alleen met je short blade en je zwaard.. of heb ik het nou mis? met je hidden blade kan je naar mijn idee ook niet blokken.. en als je in "gevecht-mode" gaat pak je ook automatisch je zwaard...
Dat is zo, maar je kan dan je hiddeblade pakken, en dan counteren. Dat is trouwesn wel moeilijker. En je kan er niet mee verdedigen. Ook kan je je hiddenblade gebruiken als zo'n templar zit te schreeuwen enzo.
moeilijker... Das nogal zachtjes uitgedrukt, is me tot nu te nog maar 3 keer gelukt ofzo en omdat je verder geen verdediging hebt hakken ze maar op je door, waardoor je wel een ander wapen moet pakken. Maar die hiddenbladecounters zijn wel super cool
Kan iemand mij goed uitleggen wat nou precies de bedoeling is? Wat moet je allemaal doen en wat is de verstandigste volgorde? Zou heel fijn zijn als iemand me zou kunnen helpen Ik heb m op de 360
Wat bedoel je? Die counter met je hidden blade? Die is eigenlijk heel simpel je lokt een gevecht uit en selecteerd je hidden blade door omhoog te drukken op je D-pad. Dan komt het lastige, de timing! Je moet precies op het goede moment counteren (op X drukken), anders ben je de lul en hakt je tegenstander als een gek op je los.
Eigenlijk is het allesbehalve ingewikkeld, eerder hetzelfde scenario telkens onder licht andere vorm opnieuw. Je krijgt altijd een target om te assassinaten, daarvoor ga je eerst naar de betreffende stad (+district). Je kan echter niet zomaar aan de slag maar moet eerst toestemming krijgen van het assassin's bureau in die stad. Dit krijg je door de gangen van je doelwit na te gaan en bewijzen te verzamelen d.m.v. opdrachten die op je map verschijnen zoals pickpocket iets, luister iemand af, ondervraag iemand. Verder kan je in de stad ook mensen helpen die door soldaten worden mishandeld om de lokale bevolking te vriend te maken, of view points beklimmen voor meer informatie over de omgeving. Eenmaal je genoeg onderzoek hebt gevoerd naar je doelwit ga je terug naar het assassin's bureau waar je dan de toestemming (en aldus de symbolische veer) krijgt om hem uit te schakelen. Eenmaal dit gedaan is keer je terug naar je meester in Masyaf en begint het van voor af aan.
Echt heel erg bedankt Kben vandaag al een stuk verder gekomen en het werkt nu nóg verslavender dan eerst Dankuu
In het begin is het makkelijk als ze je laten zien waar je heen moet. Nu zie je dat niet meer en ben ik ongelofelijk de weg kwijt lol Loop me echt kapot te zoeken naar alles en geen idee meer wat ik aan het doen ben .
Is er iemand die weet hoe je de achievement "Conversationalist" (Go through every dialog with Lucy) kan halen als je het spel al hebt uitgespeeld en de gesprekken met haar nog niet gedaan hebt?
Je kan hem in 4.5 uur doorlopen, maar dan moet heel snel wezen. Want de tutorial duurt alleen al bijna ene half uur!!
Hungerer of Knowledge See 85% of all the memory glitches. - Hoe doe je deze achiev? Defender of the People: Acre Complete every free mission in Acre. - Moet je hier gewoon al die mensen helpen die worden aangevallen door die bewakers? Eagle's Prey Assassinate 100 guards - guards, zijn dat dan die mannetjes die boven op de daken waken of ook op de grond? en is dat dan met hideblade? Enemy of the Poor Grab and Throw 25 Harassers. - en hoe doe je deze
-Tijdens bepaalde cutscenes, zowel in het begin, als na een assassination van een main target zal je soms witte DNA structuren zien verschijnen op het scherm. Als je dan op A (of misschien is het eender welke toets) drukt zal je viewpoint in het filmpje veranderen. Als je dus bij85% van die zogenaamde 'glitches' hebt gedrukt krijg je dit achievement. -Alle side missions doen, voornamelijk bescherming van burgers tegen soldaten inderdaad maar er zijn ook gewone pickpocket, etc missies dacht ik... Nu als je gewoon alle mogelijke quests en onderzoeken doet krijg je dit achievement vanzelf. -Guards zijn volgens mij alle soldaten die iets bewaken, dus voor een deur/poort/huis/etc staan net als degene die op daken lopen. Ik ben niet helemaal zeker of dit ook geldt voor gewone soldaten die rondlopen in de stad, ik zou misschien eerder denken van wel. Je kan met je hidden blade zowel een low als high profile assassination doen, beide tellen. In elk geval haal je dit achievement ook wel snel genoeg zoals de meeste. -Na een tijd zal je mensen zien die voor je komen te staan en bedelen voor muntstukken ('can you spare a coin please'), neem deze vast en gooi ze weg. Na 25x unlock je ook dit achievement.