Dat is nochtans erg handig aangezien die guards, zeker als ze met meer zijn, nogal vaak de neiging hebben je ergens heen te gooien. En erg gemakkelijk ook, gewoon op B drukken, en de enemy-grab animatie is zo lang dat je normaal gezien altijd wel tijd genoeg hebt voor je countergrab om daarna stevig uit te halen.
Help Ik kom niet verder IK kom niet verder bij het gedeelte dat ik moet vechten dat ik combo moet doen en tegen 2 man moet vechten snap het niet steeds zegt hij dat ik weer de linker trigger moet trekken om een gevcht beginnen maar gaat er steeds weer uit
Je hoeft 1x op de linker trigger te drukken om op je vijand te locken. Een combo maak je als volgt; Wanneer jouw zwaard de tegenstander z'n zwaard aanketst moet je direct weer op slaan drukken. Meestal krijg je dan een Combo. (een instant kill uit een andere camera positie)
ik heb nog NOOIT gehad dat ik daarmee een instant-kill maakte vanuit een ander camera standpunt terwijl ik het spel al bijna 2 keer heb uitgespeeld, ik zit gewoon op de sla knop te houwen
oh dit topic komt als een geschenk uit de hemel. ik heb gisteren een 360 gekocht met assasin creed o.a. en ik zit nu bij een stukje dat ik 3 mensen moet liquideren en ik kom in de stad waar het moet gebeuren, zegt ie steeds 0/6 investigations. maar die investigations staan nergens op mijn map en ik heb al die torens al geklommen
paar vragen 1: heb in een filmpje (hier op game forum) zo'n jump kill gezien op william molfurat ofzoiets. telt dat als een stealth kill en hoe/wanner kan ik die? 2: Ik heb in het 2de lvl (met die rare dokter die mensen mishandeld) elke missie gedaan en elke citizen gered, krijg je daar geen achievement points voor later?
Dan moet je naar een ander District gaan, waar je eerst niet in kon. En dan moet je daar de torens gaan beklimmen. Had dat probleem eerst ook. En @ Rydan: Zo'n jump kill is dat je op je target springt en dan snel Assassinate drukt? Dan telt hij als een stealth kill ja. Gewoon springen en dan X. En @ je 2e vraag ; Ja je krijgt een achievement voor als je bij elke assassination elke missie(Save Citizen etc) hebt gedaan.
thanks, p.s. klopt het dat je in het begin alleen maar in het poor district kan? (ik heb in de eerste 2 kills alleen nog maar dat deel gedaan) volgens mij waren de andere districts zelfs afgesloten.
laatste vraag wat kan ik in die andere districts dan? gewoon van die pickpocket missies etc? bedankt voor alles btw david
Daar krijg je later in de story meer info over. Denk aan pickpockets, meer view points en eventuele targets.
nice, ik heb nog niet zoveel tijd eraan besteed. maar tis nu vakantie dus ik kom er vast binnenkort wel achter wat er achter die blauwe forcefields zit
touché ey eddie kom ff xbox live bij mij fixen deze vakantie man ^^ /showoffholidayzz nu ff on-topic: kan je pickpocketen wanneer je niet een pickpocket-missie doet? want ik zag dat je achievements points krijgt wanneer je een aantal trowing knives pickpocket ofzo?