[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht van wel ja. ;)

2. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    altijd makkelijk die grab break

3. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik dat nooit gebruikt :9

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat is nochtans erg handig aangezien die guards, zeker als ze met meer zijn, nogal vaak de neiging hebben je ergens heen te gooien. En erg gemakkelijk ook, gewoon op B drukken, en de enemy-grab animatie is zo lang dat je normaal gezien altijd wel tijd genoeg hebt voor je countergrab om daarna stevig uit te halen.

5. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    nu herriner ik me de skill weer O-) inderdaad handig }:]

6. Pielmpie

Pielmpie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help Ik kom niet verder

IK kom niet verder bij het gedeelte dat ik moet vechten dat ik combo moet doen en tegen 2 man moet vechten snap het niet steeds zegt hij dat ik weer de linker trigger moet trekken om een gevcht beginnen maar gaat er steeds weer uit

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hoeft 1x op de linker trigger te drukken om op je vijand te locken. Een combo maak je als volgt; Wanneer jouw zwaard de tegenstander z'n zwaard aanketst moet je direct weer op slaan drukken. Meestal krijg je dan een Combo. (een instant kill uit een andere camera positie)

8. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog NOOIT gehad dat ik daarmee een instant-kill maakte vanuit een ander camera standpunt terwijl ik het spel al bijna 2 keer heb uitgespeeld, ik zit gewoon op de sla knop te houwen

9. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh dit topic komt als een geschenk uit de hemel.

ik heb gisteren een 360 gekocht met assasin creed o.a. en ik zit nu bij een stukje dat ik 3 mensen moet liquideren en ik kom in de stad waar het moet gebeuren, zegt ie steeds 0/6 investigations. maar die investigations staan nergens op mijn map en ik heb al die torens al geklommen

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    paar vragen :D

1: heb in een filmpje (hier op game forum) zo'n jump kill gezien op william molfurat ofzoiets. telt dat als een stealth kill en hoe/wanner kan ik die?

2: Ik heb in het 2de lvl (met die rare dokter die mensen mishandeld) elke missie gedaan en elke citizen gered, krijg je daar geen achievement points voor later?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar een ander District gaan, waar je eerst niet in kon. En dan moet je daar de torens gaan beklimmen. Had dat probleem eerst ook. :+

En @ Rydan: Zo'n jump kill is dat je op je target springt en dan snel Assassinate drukt? Dan telt hij als een stealth kill ja. Gewoon springen en dan X.
    En @ je 2e vraag ; Ja je krijgt een achievement voor als je bij elke assassination elke missie(Save Citizen etc) hebt gedaan.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    thanks,

p.s. klopt het dat je in het begin alleen maar in het poor district kan? (ik heb in de eerste 2 kills alleen nog maar dat deel gedaan) volgens mij waren de andere districts zelfs afgesloten.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt. In het begin heb je dan zo'n blauw forcefield achtige muur waar je niet door heen kan.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    laatste vraag :p wat kan ik in die andere districts dan? gewoon van die pickpocket missies etc? :p

bedankt voor alles btw david :p

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar krijg je later in de story meer info over. Denk aan pickpockets, meer view points en eventuele targets.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    nice, ik heb nog niet zoveel tijd eraan besteed. maar tis nu vakantie dus ik kom er vast binnenkort wel achter wat er achter die blauwe forcefields zit ;)

17. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    vakantie:confused: wat voor school zit jij :eek:

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    zuid-holland heeft deze week vrij ;)

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    idd, zit bij m op school

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    touché :p

ey eddie kom ff xbox live bij mij fixen deze vakantie man ^^

/showoffholidayzz

nu ff on-topic:

kan je pickpocketen wanneer je niet een pickpocket-missie doet? want ik zag dat je achievements points krijgt wanneer je een aantal trowing knives pickpocket ofzo?

Deel Deze Pagina