1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je eerst weer bij 'The Assassins Bureau' komen. Daar krijg je de opdracht om iemand te vermoorden maar dan moet je eerst informatie hebben, en die krijg je door die andere missie's :)
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is van de Official Guide gekopierd, welke ik nu besteld heb voor 12,5euro
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb trwns best moeite met die pick pocket missies, ik wordt bijna altijd gesnapt, heeft iemand hier nog tips voor om het makkelijk te doen?

    Ik loop er in Low profile achter en dan wanneer hij loopt en net heeft omgekeken dan loop ik zo dichtbij mogelijk en probeer het te pakken, maar dan nogkan hij er of niet bij of dat mannetje draait zich om...
    Of ik sla em op zijn bek omdat ik het verkeerde knopje indruk :D ook altijd een beetje jammer :D
     
  4. BigBoss 1992

    BigBoss 1992 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem ik ga naar een assassins burau en daar krijg ik info te horen maar dan kan ik niets meer kan ik view point klimen en systesize(ofzow iets) maar het maakt niet uit op mijn map staan geen andere objectis heb dit nu zo in alle steden wat moet ik nu doen
     
  5. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf heb er echt geen moeite mee.. ik wacht tot hij wegloopt en dan volg ik hem gewoon tot ik hem zowat aanraak (natuurlijk niet helemaal) en dan houd ik de knop even ingedrukt. zo gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet achter hem lopen. maar sla niet meteen toe, wacht tot ie 2X stil heeft gestaan, zorg dat je dan vlak achter hem staat en hou de B knop ingedrukt

    vraagje aan mijn kant:

    Blade in the Crowd

    Kill one of your main targets like a true assassin.

    hoe krijg je die achievement??
    ik heb mn 4e hitmark gekilled met mn hiddenblade door op hem af te rennen, en dan die sprong en blade in zn nek maar kreeg die achievement niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    volgens mij moet je ze in low profile doen, dus hem langzaam benaderen, en dan dat mes in zn nek stoppen:)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is onmogelijk aangezien als je in de buurt komt, je al meteen opgemerkt word. ookal loop je als monnik. heb dat ook al meerdere keren geprobeert alleen elke X liep het uit tot masale zwaardvecht partije:9
    blijf het maar proberen denk ik, gezien ik geen andere manier kan bedeken
    hoewel.. op het gebouw klimmen en dan vanaf de muur springen/assassinate zou een optie zijn?
     
  9. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij die eerste al die achievement: als hij naar de kraampjes loopt loopje langzaam achter hem aan, en als hij beetje bij het publiek loopt sla je je slag :) tis niet zo heel moeilijk allemaal..

    nu even een vraag van mij:

    Eagle's Flight (20)
    Last 10 minutes in open conflict.

    zijn dit 10 minuten bij elkaar of in 1 combat?
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 10 minuten lang in een gevecht, dus niet slechts met 1 iemand. (Volgens mij hoor, weet het niet 100% zeker..)
     
  11. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    uit jou bericht neem ik dan aan 10 minuten in totaal.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    je kan ook met een poppetje vechten , en dan 10 min RT inhouden :) zo heb ik hem gedaan


    nee 10 min met een groep/mannetje
     
  13. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    vind trouwens wel dat die achievements die ik tot nu toe heb (vooral de Eagle's) best simpel gaan :p bedankt voor je tip :) ik wou al RT ingedrukt oduen maa.. 10minuten wtf xD

    weer een vraag:


    Enemy of the Poor (5)
    Grab and Throw 25 Harassers.

    is dit alleen als de bedelaars naar je toe komen, of ook die vage gasten die je opeens wegduwen? (die lopen best ehm.. ja.. retarded)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop achter ze aan in low-profile mode. Zorg dat je doelwit wel -loopt-. Dan gewoon B ingedrukt houden.

    Nee, je moet hem in low-profile van achter vermoorden.

    Nee, je moet hem niet bespringen, je moet hem besluipen en je blade door z'n nek jagen. Dit kan dus alleen goed bij de eerste en tweede. Bij de derde t/m de zevende (moet nu 8+9 nog doen, dus weet niet hoe het daar zit) heb ik niet eens kans gezien om dit te doen.

    In één gevecht. Oftewel, ga een stad in, lok een gevecht uit met wat guards, houd je R knop ingedrukt en ga uit je neus vreten tot je hem krijgt.

    Dit zijn alleen de bedelaars. En 25 verschillende ook.
     
  15. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    phnks :D en dan nog 1 ding en dan red ik me wel denk ik.. maar voor 1 achievement moet je je targets zonder dna verlies afmaken. Bij de doc heb ik wel beetje health verloren, maar moet ik dan die memoryslot overdoen of heel het spelopnieuw?
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hoeft niet je targets zonder "DNA verlies" (sync verlies ;)) af te maken. Je moet je DNA strand vol hebben. Oftewel, je moet alle citizens redden, alle investigations doen en alle high points viewen.

    Je mag best wat levens verliezen. Dat is de achievement helemaal niet, dat is een common misconception :9
     
  17. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van, ik zit nu in jeruzelam, heb een missie gekregen( Waar ik niks van snap) Maar ik zie maar geen target op me map. Ik heb alle viewpoints gehaald. Maar ik zit daar echt vast. Wie weet wat ik moet doen?
    Jeroen
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    pff zwak, ga dan nog 10 minuten lang tikkertje spelen ofzo :+

    ik heb dit al een aantal keer gehoord, en ik denk dat je naar een ander stadsdeel moet gaan (waarvan jij misschien nog denkt dat het nog niet unlocked is) en daar weer een toren opzoeken. even kijken of er dus een muur is verdwenen bij 1 van de 2 andere stadsdelen.
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik neem aan dat je bij het Assassins Bureau die missie hebt gehaald? Dan moet je namenlijk eerst informatie opzoeken, en als je de genoege hoeveelheid informatie hebt krijg je pas je target op je map.

    Of bedoel je een missie van zo'n gozer in de stad?
     
  20. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij heeft me dus echt een missie gegeven. Want als ik weer naar dat bureau toe loop dan zegt hij. Are you done with you work yet? En dan zeg ik: No, not yet. Man: Get ready to work!
    En dan heb ik toch iets van die gozer een missie gekregen. Maar hoe moet ik dan informatie hebben?

    @Borix
    Als ik zeg maar van Jeruzelam weg loop staat er: 4 steden dacht ik. En de helft van Jeruselam is afgelosten door zon blauwe muur. Dus kan ik de East kant niet op
     

Deel Deze Pagina