@leono: je zit bij hezelfde stuk als ik denk ik. Je moet gwoon ff naar Rich gedelte van je map lopen, daar een viewpoint halen Disciple of the Creed (30) Assassinate all your targets with a full DNA bar.
Ja, dat met die full DNA bar. Ik probeerde dat dus bij die tweede target te halen, maar ik had nog 2 niet-ingevulde streepjes, maar ik had wel alle objectives en optionele objectives gedaan. Dus ook alle viewpoints, citizens gesaved. Er was gewoon niks meer. Hoe zit dat...?
Ja inderdaad, full DNA bar. Dat is dus geen Full Sync bar. Die DNA bars zijn namelijk die witte en blauwe streepjes van investigations complete e.d.
oooooh ok nu snap ik hem pas xD dus eigenlijkmoet ik dan per memory gewoon alle missies zeg maar doen.. voordat ik de targets aanpak
Ik kwam er net pas achter dat wanneer je zo'n investigation hebt gedaan waarbij je (bijvoorbeeld) een brief/map van waar de guards staan etc krijgt,, je die gewoon kunt bekijken door op start> Memory Log. Dan de juiste investigation bekijken en op A drukken. Handig!
Ik kan geen vieuw point vinden ;/ die moeten toch op de map staan? Zon vogeltje? En ik zit in het rich district te zoeken ;p
ik heb een probleem ik ga naar een assassins burau en daar krijg ik info te horen maar dan kan ik niets meer kan ik view point klimen en systesize(ofzow iets) maar het maakt niet uit op mijn map staan geen andere objectis heb dit nu zo in alle steden wat moet ik nu doen
eerst leren punten en komma's te plaatsen.. welk stadje zit je nu? of wie heb je het laatste afgemaakt? nog niet, je moet eerst een toren zelf vinden dmv een adelaar in de lucht dan komt de rest ik had het net ook
Ja oke, maar ik vind het zo vaag. Ik heb in jeruselam dus alle vieuw points gehaald. Maar als ik dan bij memory kijk staat er 0 % van jeruselam view points. Wtf?
dat is idd raar.. misschien als je ook de Eastside van jerusalem erbij heb gehaald dat ie hem dan pas pakt.. ik kijk nooit bij memory :$
nou ik neem aan dat je niet alleen in het poor en rich gedeelte kan, dus dat je laterop in het spel ook in de middle (east) zal komen
Hee, ik snap echt geen donder van dat vechtsysteem. Ik snap dat je met x aan kan vallen. Maar als ik op A druk maakt ie alleen maar een raar sprongetje naar voren. Hoe moet ik die gebruiken, en hoe moet ik nou precies goed vechten?
goed vechten: combo's: als je zwaard NET contact maakt met die vande vijand druk je weer op x. je krijgt een soort close-up counter: hou RT ingedrukt en druk op x als de vijand aanvalt, zo counter je zijn aanval. deze dingen moet je alleen wel unlocken volgens mij
die achievement van 20 guards killen; iemand een tip op welke plek je dat kan doen? ik heb getelt, ben nooit hoger als 14 gekomen. die van 10 min lijkt me redelijk simpel.. gewoon af en toe slaan, voor de rest gewoon je deflect inhouden