Nieuwe gelekte gameplay. Ubi is als een gek bezig deze lekken neer te halen, dus filmpje zal waarschijnlijk maar kort te bekijken zijn op YT. Boss + abilities + kaart.
Hier eventueel nog te zien, voor de geïnteresseerde: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=fl2Q480az5U&feature=emb_title Kwaliteit is helaas niet echt goed.
Instagram post van het Italiaanse Ubisoft account had per ongeluk gepost dat AC Valhalla op 17 november verschijnt. Was daarna weer vlug verwijderd.
Vond het best een vette trailer, maar wil na die comparison filmpjes van Unity en Odyssey eigenlijk meer stealth gameplay van Valhalla zien. Ik wil coole assassinations!
Wat denken jullie, wordt dit een soort nieuwe Black Flag? Valhalla lijkt mij vooral een coole Viking game. Er wordt veel gestompt en geramd, maar er is weinig ruimte voor subtiliteit.
Ik vraag me eigenlijk af waarom dit überhaupt Assassins Creed heet. Ziet eruit als een prima game, maar noem het gewoon Valhalla. Ik zie echt helemaal niks dat ook maar iets te maken heeft met Unity. Echt een totaal ander spel. Cheap marketing scheme.