1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik weet niet of dit inmiddels gepatched is maar je kunt die boog ook krijgen door met een ander wapen een paar keer op die steen te slaan en dan saven en je save dan weer herladen (kan zijn dat je dit 3 of 4 keer moet doen)
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik vond deze juist de minste van de laatste drie delen. Vond de omgevingen niet zo, al ziet het er op de PS5 prachtig uit. Sommige events waren best leuk een mooie stap in de juiste richting, maar anderen ook enorm repeterend. De besturing vond ik in deze game ook veruit het minste, combat was prima, maar het klimmen vond ik soms echt slecht. Al met al een prima game hoor! Na Mjolnir en Excalibur wel klaar mee.
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    excalibur en die bow gisteren gehaald.. denk toch dat ik Spears qua dualwield fijner vind. Snelheid en het wegduwen/prikken van je tegenstander tov brutere maar langzamere strike... ga dr nog ff meestoeien

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Excalibur was best wel traag, ik vond juist de snelheid van dolken en speren fijn, ik gebruikte ook meer light attacks dan heavy.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Gebruikt niemand de hamer? Die heeft echt precies de juiste snelheid en damage vind ik.
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja ik had eerst een hamer en bijl.. was ik ook blij mee , een keer wisselen is leuk. ,maar moet je toch bij dual wield heavy dezelfde hebben?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Nanek vindt dit leuk.
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    29 april Wrath of the Druids DLC
    1e grote story DLC voor Valhalla.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ben onlangs weer begonnen aan Valhalla nadat ik begin december was gestopt. Had toen net de questline in Londen gecomplete. Ben nu begonnen aan de River raids, niet een heel boeiende update maar wel 'gratis' en de nieuwe armor is leuk.

    Ik zal vast een van de weinige zijn, maar van de afgelopen AC-games heb ik verreweg het meest genoten van Odyssey. De Griekse 'mythische' wereld trok me veel meer dan dit Vikingthema (en ook meer dan het oude Egypte). Had het niet verwacht want ben enorm fan van films en series rondom Vikingen maar ik vind dat AC zich erg slecht leent voor dit thema. Er zijn sowieso minder assassin missies dan in Odyssey heb ik het idee. Alles komt neer op brute kracht en dan lijkt het af en toe meer op een hack & slash game dan op een AC-game. De wereld voelt imo dan teveel als een sandbox aan ipv als een levendig Engeland. Ook de verhaallijnen en personages trekken me veel minder dan in Odyssey, terwijl ik de geschiedenis van Engeland wel echt super interessant vind..

    Maar goed, ik vermaak me er wel prima mee. Er is genoeg te doen en de game ziet er er mooi uit. Ben ook wel benieuwd naar de DLC eind april.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik vind dat je dit ook best duidelijk op de filmpjes ziet, dat Valhalla meer op hack'n slash gameplay leunt. Wanneer ik gameplay bekijk zie ik zelden iemand sluipen en vooral tussen tegenstanders in het wilde weg maaien. De sluip animaties zien er juist minder elegant uit, al zal dit wel bij de setting /verhaal horen. Persoonlijk ben ik het meest nieuwsgierig naar de Egyptische setting uit de laatste drie titels, dus die pak ik waarschijnlijk nog een keer op.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2021
    Barbabravo vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik merk het vooral bij het 'clearen' van kampen en forten etc. In Origins en Odyssey lukte dit me vaak om onopgemerkt te doen en dat gaf ook een bepaalde vorm van voldoening. In Valhalla loopt het elke keer uit op blind hakken en zagen..

    Wat ik overigens wel erg tof vind in deze Valhalla is de compendium met informatie voor nerds.
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Al met al best een matige game.

    Iemand die 'm van me wil overkopen? :+
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik heb mij er uiteindelijk toch best mee vermaakt (zo'n 100 uur inzitten) al heb ik de laatste gebieden wel een beetje afgeraffeld omdat ik er toe wel een beetje klaar mee was. Gezien er dit jaar ook niet zo heel veel uitkomt is de kans best groot dat ik de DLC ook nog wel ga kopen :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    goeie salespitch wel
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ubisoft released a hotfix patch for Assassin’s Creed Valhalla. Below are the full March 26 patch notes.

    The Assassin’s Creed Valhalla Update 3.01 is now available for download, for all platforms. The file size is around 177MB, depending on the platform.

    PS5 Update Version: 01.020.100

    Assassin’s Creed Valhalla Update 3.01

    Todays Update address the crashes faced by players since the release of the Ostara Festival. Settlement decorations and decoration quests will be reactivated with this update.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Een nieuwe hotfix voor Assassin's Creed Valhalla lost enkele bugs op die er voor zorgden dat spelers vast kwamen te zitten in het spel.

    Het gaat in totaal om vier quests waarin bugs aanwezig waren die progressie tegengingen. Ubisoft laat weten dat het ook aan permanente oplossingen werkt, maar dat de hotfixes voor nu de problemen in ieder geval oplossen.

    Door de bugs hadden spelers kans om niet verder te kunnen spelen in de missies Old Wounds, Unholy Father, The Thegn of Lincoln en Falling Stars-mysterie.

    Ubisoft laat weten dat wanneer spelers niet verder kunnen met hun quests na het laden van hun savegame, men wordt aangeraden een nieuwe save te creëren, de game opnieuw op te starten en de nieuwe save te laden.

    Op 29 april komt de eerste grote, betaalde uitbreiding voor Valhalla uit, genaamd Wrath of the Druids. Hierin bezoeken spelers Ierland. In de zomer komt de tweede grote uitbreiding, The Siege of Paris, uit.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Wie maakt me los
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Heb superveel zin in een matige game maar geen tijd sorry
     

Deel Deze Pagina