assassins creed 2 gaat wel komen als er vraag naar is!

Discussie in 'Algemeen' gestart door mitch afca, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok assassins creed 1 was vet.

en ook meteen na de release was er all bekendt dat het een 3 delige serie van games zal worden.

nu een jaar later is er nog steeds weining gezegt over een tweede deel dus ik ging kijken en vond dit.

Laurent Detoc, directeur van de Noord-Amerikaanse divisie van Ubisoft, heeft tegenover het Amerikaanse zakenblad en -website Forbes verteld dat men Assassin's Creed 2 nog niet officieel op de planning heeft staan. Dit tegen alle eerdere berichten van de Frans-Canadese uitgever en ontwikkelstudio in, waarin men verkondigde dat Assassin's Creed uit een trilogie zou bestaan. Een opvolger is indirect zelfs al bevestigd.

Men is naar eigen zeggen nog niet begonnen met Assassin's Creed 2 omdat er op dit moment nog geen voldoende vraag naar zou zijn. Men wil het spel pas releasen wanneer het moment perfect is, en dat is volgens Detoc nu nog niet. Forbes gebruikt de Prince of Persia-trilogie, ook van Ubisoft, om uit te leggen wat Detoc bedoelt. Dat spel werd in de eerste maand maar liefst twee miljoen keer verkocht, maar de twee opvolgers, Warrior Within en The Two Thrones, deden het allebei minder dan het eerste deel. Uiteraard ziet Ubisoft liever een stijgende dan een dalende lijn, waardoor ze nog even zouden wachten.

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat men al wel bezig is met Assassin's Creed 2, maar dat het hypen van het spel nu zijn eerste zetje heeft gekregen. We zullen het hopelijk binnen niet al te lange tijd horen.

maar toch weet ik bijna zeker dat assassis creed 2 binnen nu en 2 jaar komt bron:

David Wilkinson, animation director, heeft zojuist bevestigd er dat er een tweede deel aankomt van de bloedstollende game Assassin's Creed! In dit tweede deel zal Altair, de hoofdpersoon flink onder de loep worden genomen, zo zou hij bijvoorbeeld kunnen zwemmen. Wanneer dit deel van Assassin's Creed uitkomt is uiteraard nog niet bekend.

Citaat:
    In a recent interview, animation director David Wilkinson revealed that animator Alex Drouin is currently “busy making Altair even more beautiful” and “was getting Altair to swim,” confirming a sequel is in the works.

dus ze zijn wel all bezig met de game\o/

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  3. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Fijn, maar dan kun je nog steeds dat in die andere thread plaatsen.

5. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIJN, of je kan je comment voor je houden dat zou je ook een keer kunnen doen

waarom altijd op zn haat manier?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik haat niet, maar na 345 gesloten topic zou je toch wel moeten weten dat je hier niet speciaal een topic voor hoeft te openen?

Ik wijs je alleen op een vriendelijke manier naar het goede topic. Als dat al haten is...?

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Mitch Held _O_

8. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    345 topics zo bij mij wten heb ik er net 8 in totaal

9. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AC 2 is laatst bevestigd door Guillemot zelf :).
    Releasedatum nog onbekend.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Sjeezus, ga jij altijd overal zo serieus op in?

Je begrijpt nu inmiddels hoop ik toch dat je die geruchten of wat het dan ook zijn, gewoon in het desbetreffende topic moet zetten?

Oke, je moet even zoeken naar het goede topic, maar is dat zoveel moeite?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je bent echt geen held als je voor elk gerucht of nieuwtje een nieuw topic aanmaakt hoor.

12. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    OFFFF mensen stoppen nu ff met focking zeiken op elkaar en blijfen gewoon on-topic werkt volgens mij veel beter lijken wel wijfen om die kleine dingen blijfen zeuren.

wat heeft dit bericht nou te melden wat we nog niet weten?

13. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wie zegt dat dan?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    omg, dubbelpost. :eek:

Anyway; AC2 zal zich waarschijnlijk rond de jaren 1700 afspelen. Ben iig al erg blij dat het NIET in het heden gebeurd.

*ontopic't :cool:

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    JEEEEEJ Assassin's Creed 2 :D

Zo goed? :+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    "Spel waar meer dan 6.000.000 exemplaren van verkocht zijn krijgt mogelijk vervolg"

Als dat geen nieuw topic waard is weet ik het ook niet meer.

17. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hier nog wat recente nieuws:

During its first-half fiscal 2008-09 conference call today, Ubisoft parried a question regarding the Assassin's Creed sequel. While an Ubisoft executive would not confirm the game's release for fiscal 2010 (more specifically, holiday 2009), le exec did concede that "we are working hard on the product" -- the first real confirmation of its assumed development.

It seems that Ubisoft is sticking to claims that an Assassin's Creed sequel won't be released until there is "more anticipation for it." So let 'em know: You can't wait to get Altair's feet wet ... again! (Only this time, literally.)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    IKKE IKKE! grootste fan van AC hier op het forum. Of die verdomde Dulle moet al eens een topic hebben gemaakt. Straks even doen. :cool:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik maak alleen topics aan als er voldoende info is om mee te beginnen. :cool:

Of vind je dit bericht genoeg info? :+ http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3054348&postcount=103

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

1 van ons moet z'n sarcasme detector na laten kijken O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina