1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eerder las ik hier nog dat hij in het 1e kwartaal van 2010 zou uitkomen... ook 'bevestigd'. Wat is het nou?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daar hadden ze het over het fiscale jaar. Daar stond in dat ie vóór eind maart 2010 zou komen. (einde van het fiscale jaar)
    En dat klopt dus. Nu zijn ze gewoon wat specifieker geworden. ;)
    Het klopt dus beide.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi nieuws. Had het nu ook wel een beetje verwacht omdat er nu scans kwamen en een grote speciaal. Nu wachten op de e3 waren we gameplaybeelden te zien krijgen. Want de Ubidays zijn er niet dit jaar.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    Paar vage kleine scans. Maar die Da Vinci wings zien er wel vet uit :cool:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, ik wist niet dat het over het fiscale jaar ging. Vandaar! Goed nieuws inderdaad, heb er ook zin in. :9
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit zal toch wel de grote titel van Ubisoft voor de kerst worden? Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze deze ergens in November in de winkel willen hebben liggen.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Ik hoop dat ze 'm van de winter uitbrengen. Heb ik in ieder geval nog 1 titel die ik wel dig dit jaar. 8) Verder zal t ook wel logisch zijn, de grote klapper van Ubi idd. En er werken 240 mensen aan de titel, moet toch wel snel vorderen toch? :+
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat Quotes van de scans en wat ik daarvan vind:

    "The sprawling of Tuscany is as alive with activity and mission content as the larger cities."

    Dus weer een soort van Kingdom maar nu met meer missies en niet zo dood.

    "Approaching an assassination target by water adds a new layer of tactical options for Ezio."

    Dus niet alleen rondjes zwemmen maar ook moorden uit het water.:cool:

    Staat nog wel meer in maar dit vond ik even het belangrijkste.

    Heb echt heel veel zin in deze game!
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook vanuit je schuilplaatsen (hooiberg bijvoorbeeld) toeslaan, hoor! Maar, tegenstanders zullen die nu ook gaan doorzoeken.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Mijn beste game van 2007 was toch zeker wel Assassins Creed. Deel 2 daar kijk ik echt hard naar uit. De info en screens tot nu toe zijn boven mn verwachting. Echt vet dat ze een ander persoon hebben, die er gewoon nog vetter uitziet dan die gast uit deel 1. Ben benieuwd hoe ze het verhaal gaan doen met die tijdmachine. Of misschien dat ze dat skippen? Alhoewel dat ik het wel een goed ding van deel 1 vond. Alleen hoop dat je daar meer kan doen. Ontsnappen bijvoorbeeld.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoop dat er in AC2 meer afwisseling en variatie in de missies komt, anders laat ik de game liggen. Deel 1 was te saai en werd te herhalend. Ben sowieso een beetje huiverig voor Ubisoft games op het moment, alles is groots bla bla en 9 van de 10 games van de afgelopen jaren vond ik tegenvallen. Maargoed, we zien wel.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk eerlijk gezegd dat het bij AC2 wel goed komt, geen idee waarom. It's a feeling! Maar spellen als EndWar en HAWX vond ik inderdaad weinig bijzonder. Beide onderhoudende spellen, maar écht niets bijzonders.
     
  13. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag deel 1 maar eens besteld bij bol.com
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik ben zo blij dat het Toscane is geworden ipv Frankrijk, want ik zie de sfeer nu al zitten!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik ben benieuwd welke steden er allemaal inkomen. Vast wel meer dan alleen Venetië toch?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat dacht je van Firenze? ;)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Is die al bevestigd?
    Ik denk toch ook dat ze Florence er in moeten stoppen ivm Leonardo da Vinci.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Florence = Firenze. ;)

    Ezio Auditore de Firenze. Ik denk zomaar dat hij uit Florence / Firenze komt. Dus die stad zal dan wel te vinden zijn in het spel. Hoop ik! In die stad staan super veel kerken, kathedralen en er zijn veel marktpleinen met daaraan gemeentehuizen met hoge torens. Welcome to the playground! Ben de naam van die gemeentehuizen e.d. even kwijt, heb daar laatst nog les over gehad.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    O haha, mi scuzi ;).
    En al die gebouwen zien er redelijk beklimbaar uit ja (voor Ezio dan he 8)).
     
  19. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    en Rome? of Naples ofzo?
     
  20. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    En leuke kroegjes! Ik ben er met mijn middelbare school toen heengeweest. Geweldige stad imo echt heel vet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina