1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Net even dat artikel van gameinformer doorgelezen. Staan wel leuke interessante dingen in. Zet wat ik er van vind wel even in een spoiler voor als mensen het niet willen weten.:+
    Je blijft toch wel een assassin of zou je nu kunnen kiezen?
    Eindelijk weg van die saaie kingdom. Erg fijn om te horen dat alles nou met elkaar in verbinding staat en er niet van die enorme dode gedeeltes zijn in het spel.
    Chill dat hij dus al je wapens en dergelijke voor je zal maken. Dat zullen wel interessante upgrades worden als je verder komt in het spel.
    Wat zouden ze bedoeling met tactics? Volgens mij word dit deel veel diepgaander in gameplay maar ook in verhaal dan deel 1.
    Vet dat je nu ook met je handen kan vechten en dat je op veel verschillende manieren ook aan kan vallen.
    Verklaart meteen waarom die nu twee hidden blades heeft. Lijkt me zo vet om te zien hoe ze dat mooi kunnen animeren.
    Eindelijk een echte reden om al die ondingen te verzamelen. Hopelijk zorgen ze er nou wel voor dat ze niet geglitched zijn want dat probleem had ik in AC1 met die templars vinden.

    Kan niet wachten!!8)
     
  2. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ga nu weer AC 1 spelen, wat heb ik een zin in die game zeg. Niet normaal! Ik hoop dat ie nog in 2009 uitkomt maar denk 2010.
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De game zal wel dezelfde engine gebruiken als deel 1, alleen wat verbeterd. (net zoals met Gears of War 1 en 2 dus). Denk dat ze met 1,5/ 2 jaar al een heel eind zijn dus ik hoop en verwacht dat hij voor de kerst in de winkel ligt. Zou ook wel het slimste zijn. Hoop ook dat ze er nu downloadeble content komt. Extra episode ofzo, of misschien wel een heel nieuw personage, een Assassin vrouw lijkt me ook wel keer leuk. Jammer dat ze dit niet met deel 1 gedaan hebben.

    Hoevaak is deel 1 eigenlijk verkocht?
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof over de 3 miljoen.
     
  5. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    bij deel 3 speelt het zich in het heden af denk ik.
    eindelijk die schijt animus uit hopelijk.
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    of deel 4 of deel 5... :+
    die animus vond ik niet echt soepel, het haalde het ritme uit het spel er vaak uit.
     
  7. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ja maar het werd een trilogie, en ik wil wel een beetje actie en gevechten met desmond.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan me niet voorstellen dat het niet zal gebeuren in dit spel. In fact, het einde van deel 1 laat al genoeg te bevechten over. Dus ben benieuwd!
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591

    OMG, I haz predicting skillz
     
  10. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    haha, netjes :9


    mss is Da Vinci wel net zo erg als Al Mualim, dood dan ook
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2009
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Mooie screens en een hoop uitleg, er worden ook namen genoemd: Paus Alex 6( op de wikipedia pagina staat: Then occurred the first of those ugly domestic tragedies for which the house of Borgia remains notorious. On 14 June the Duke of Gandia, lately created Duke of Benevento, disappeared: the next day his corpse was found in the Tiber.en He is said to have uttered the last words "Wait a minute" before expiring.:+), Da Vinci, De Medici. :+
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb nog steeds spijt dat ik AC 1 bijna meteen doorverkocht heb op de bazaar nadat ik hem binnen 2 dagen uit gespeeld had :mad:

    Wil nou eigenlijk wel weer super graag spelen 8)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    EDIT: laat maar
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic:cool:
     
  15. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit zo allemaal lees en de screenshots zie, ga ik denk ik maar eens beginnen met het eerste deel .... heb hem nooit gekocht, had de demo gespeeld en dacht toen ja leuk maar het is er nooit van gekomen om de game te halen maar dat gaat nu toch wel gebeuren
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Demo? Er is nooit een demo van AC1 verschenen :p.





    Toch?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht hetzelfde toen ik het las. Weet het ook niet zeker. ;)
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja demo hahaha gespeeld bij een vriend dat zijn mijn demo's die koopt alles :+
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: go online games

    Geen Jade meer :eek:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was volgens mij al bekend na deel 1 toen werd gezegd dat ze aan een nieuwe titel ging werken en dat is volgens mij I Am Alive.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina