1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Leap Of Faith!

    Ben ook weer bezig met AC, net in Jeruzalem aangekomen. Speel hem nu voor de 3e keer uit. :cool:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer. Ik vind eigenlijk dat hele Animus in deel 1 ook niet echt leuk. Ze hadden beter gewoon een verhaal kunnen maken die gewoon is. En niet dat je uit de toekomst komt dat vind ik in deel 1 ook een beetje de sfeer verpesten.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, vind ik ook. Maar misschien hebben de makers nog wel een verrassing voor ons in petto. Op het einde van AC vond ik die Achievement 'Fully Synchronised' al zo vreemd. Dat Desmond en Altaïr dus één waren geworden. Als Desmond in de Animus zo veel leert, wat weerhoudt hem er van zijn vaardigheden te gebruiken in het heden?
    Daar hoop ik op. :9
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoop ik ook hoor, hoop dat Desmond ook zo wordt als Altaïr en Ezio. In dat stripboekje dat je bij deel 1 krijg in de special edition zag je Desmond ook proberen te ontsnappen.
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Desmond die leert de laatste skills die hij nodig heeft in deeltje 2 denk ik en misschien krijgen we in deel 3 half Desmond/half nieuwe voorouder ofzo :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar bij, de strijd tussen de Templars en die andere groepering (ben naam kwijt) is sowieso niet beslecht in de geschiedenis. Dus ruimte voor Desmond te over.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even 2 dingetjes die veranderd moeten zijn in deel 2.

    Wallrunnen. Wat is freerunnen zonder wallrunnen

    En dat je niet gewoon een stad in kan lopen dat die wachters er staan en dat je met die monniken moet meelopen. Dat ze dat niet zien is raar. Je moet gewoon naar binnen kunnen lopen ook zonder die monniken.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  8. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    spel vandaag ontvangen van bol.com wel een leuk spel alleen jammer dat je gelijk dood bent als je in het water valt maargoed das in deel 2 verholpen
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    dat vind ik 1 van de grote minpunten bij AC, dat er zon mini map enzo bij zat.
    ik had altijd alles in mn hud uitstaan. vind ik veel leuker om te doen.

    en wat trouwens ook wel gaaf zou zijn, dat je zelf echt door de stad moet zoeken naar die investigations. nu keek je even op je kaart en wist je waar je moest zijn.
    als je zelf moet zoeken krijg je een veel beter gevoel van de stad en het zal naar mijn mening veel relaxtere assassin gevoel geven.
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kon altaïr en/of de Animus zeker geen Duits,want af en toe hoorde ik toch iemand iets in het Duits schreeuwen:+

    Maar waarom zouden we nu niet meer kunnen doen met desmond dan in het eerste deeltje, hij heeft al wat skills geleerd in het eerste deel dus een poging om te ontsnappen moe er zeker bij zitten.
    Wat me ook opvalt aan het einde van het eerste deel is dat je gewoon veel te snel de animus in ging terwijl het ritme van het verleden al verdwenen was en dus hadden ze het net zo goed in het heden een ritme kunnen opvoeren.

    Ook heb ik hoop dat ze iets met de save gaan doen van het eerste deel zodat je bijvoorbeeld in de ruimtes kan waar je in het eerste deel stiekem inging.

    En ik wil de andere subjects willen zien waarbij het niet gelukt was met de animus.(Desmond is subject 13 )
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nah ik denk dat de Animus sowieso in deel 2 zit, aangezien het een groot open einde had. Ik ben namelijk ook wel erg benieuwd wat er met Desmond gaat gebeuren in het heden!

    Al zou het wel vetter zijn als er ingame Italiaans werd gesproken. Zo'n vette taal is dat.
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja maar ze zien dat je van Masyaf bent, waar dus iedereen met elkaar oorlog heeft. of laat ik het zo zeggen, iedereen heeft zon beetje met elkaar oorlog. daarom laten ze je niet binnen.
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het. Het is waarschijnlijk Engels met een Italiaans accent. In AC1 spraken ze ook geen Arabisch, toch? 8)
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In Damascus praatten ze Turks :+.

    Aah, dat was de naam dus. Echt heerlijk, net wanneer je sprong scheen de zon in je ogen en hoorde je een adelaar _O_.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zie al die nieuwe screenshots vandaag pas, maar man! Wat ziet dit er weer onwijs tof uit zeg! Erg leuk dat ik zoveel plaatsen op de screenshots herken in Venetië waar ik verleden jaar zelf nog gelopen heb. Ik heb hier onwijs veel zin in! *)
     
  16. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo een zin in deze game dat ik morgen(vandaag) maar eens helemaal opnieuw ga beginnen met de game. Niet normaal meer, jammer genoeg duurt het nog minimaal een jaar...
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Minimaal een jaar? heb ik iets gemist?

    Zover ik weet zullen we deze toch gewoon hoogstwaarschijnlijk rond november 09 zien, en uiterlijk maart 2010.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gewoon november hoor;)
     
  19. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    assassins creed 2 komt maart 2010, maar omdat de meeste spellen altijd worden uitgesteld duurt het nog minimaal een jaar:)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Even overgenomen van meneer Dulle.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina