1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat is mooi nieuws dat ze het verhaal in de game dieper willen laten gaan. Ook meer afwisseling in de missies lijkt me goed werk. Het lijkt me ook wel duidelijk dat ie eind 2009 uitkomt.
     
  2. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang Ubisoft maar niet de hele game op schop gooit zoals Epic deed met Gears of War 2. Wat een schijtgame was dat zeg!:'-(
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    In die quote zeggen ze niks over het verhaal in de game, dus iets beter lezen.
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Geef mij maar gruwelijke veel verschillende manieren om te assasinaten en misschien een beetje meer character build-up.
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd8)
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Geweldige foto's en nieuws van de nieuwe Assassins Creed 2 :)

    Het blijft grafisch gezien het allermooiste spel tot nu toe hoor. Nadat ik de game had uitgespeeld en zoals iedereen de laatste missies langdradig begon te vinden, ben ik na vele maanden 's gaan proberen om de achievements te halen.

    Tjonge wat is die game toch ongelooflijk mooi gemaakt zeg! Moet alleen nog alle conversaties met Lucy en de 85% van die filmpjes bekijken met verandering van camerastandpunt.

    Heb het boek ook nog gekocht, gewoon als hebbeding/aandenken.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Artwork:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik ben zelf ook op het San Marco plein geweest en andere monumenten in Venetië, dus ik hoop dat ze de hele sfeer van die stad goed weten over te brengen. Het is in iedergeval een geweldige setting.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  10. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het qua sfeer wel goed zit, Ubisoft doet het daar altijd goed. Prince of Persia SoT, Prince of Persia 360, Assassin's Creed.
     
  11. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar dit nieuwe deel, heb er vertrouwen in dat Ubisoft wel een goede titel gaat neerzetten! Enige wat ik minder vind is dat je kan vliegen met dan ding van Leonardo da Vinci...iniedergeval, dat lijkt mij nu minder. Misschien is het straks wel supertof.
    Dit is, samen met Mafia II, het enige spel waar ik naar uit kijk voor eind dit jaar.
     
  12. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Davinci's machines hebben volgens mij nooit gevlogen alleen waarschijnlijk gezweeft, maar niemand weet of dat glider ooit echt heeft bestaan omdat er nooit iets is teruggevonden behalve zijn tekeningen.
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    In het artikel werd er toegegeven dat je er zoiezo 1x mee ging vliegen...
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is een game, en de makers hebben zelf gezegd dat ze de ruimte hadden om bepaalde historische feiten te verdraaien. Die "glider" is een voorbeeld van hoe Ubisoft is omgegaan met "artistic liscense".
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Moest er ineens aan denken vanmiddag. Hopelijk speelt AC3 zich rond 17e en 18e eeuw af. In fucking Nederland! In Amsterdam in de tijd van de VOC enzo :D
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    :eek:

    en dan zo'n missie op een boot naar indonesie, en moetje stiekem de kapitein killen en dan nog de hele reis "geheim" blijven 8)

    DAT is vet!
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou liever een game zien in Rome op het hoogtepunt van de glorie van de Romeinen. Nederland klinkt misschien leuk als je het zo zegt, maar dat is het echt niet :+
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja jonge ik heb et over New Amsterdam toendertijd he... duh_0/
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je zei anders gewoon Amsterdam _0/ En Nieuw Amsterdam was nog maar een gat toen de VOC het verkocht aan Engeland. _0/
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is het al iemad opgevallen dat er geen geen marker staat op italië op die wereld-hologram in het einde van AC 1, wel op Frankrijk/spanje

    ik heb net AC uitgespeeld, en dat viel me op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina