1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik wil:

- Skills (gebruik je iets, wordt je er beter in, bijvoorbeeld lang zwaard veel gebruiken = hogere skill = meer damage / snelheid / nieuwe moves / etc.)
    - Geld (zelf wapens en uitrusting kopen)
    - Als Desmond kunnen rennen en meer ontdekken in dat centre (zal wel zo zijn)
    - Meer variatie in missies (bijvoorbeeld als 'runner', een document veilig van de ene naar de andere plaats / persoon brengen)

Dan ben ik geweldig tevreden. :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een kruising tussen Mirror's Edge en een RPG dus? :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom niet ? :) Al moet ik zeggen dat ik wapens en abilites unlocken aan de hand van missies je uitvoert zoals in deel 1 ook prima vond. Probleem met zo'n systeem a la crackdown / oblivion waar skills echt beter worden door te oefenen is dat de balans van t spel vaak makkelijk te verstoren is.

wapens kopen lijkt me ook wel leuk, zo zou ik voor altai best een kruisboog o.i,d willen kopen :D

maar idd vooral de variatie in de missies moet beter , het kan toch niet zo zijn dat ze een weer een hele mooie wereld maken en dan net als in deel 1 in het stuk tussen de steden je niets te doen geven behalve wat torens beklimmen , vlaggen verzamelen en tempeliers omleggen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Opzich heb je idd gelijk met je 'waarom niet'. Maar AC is gewoon geen RPG. Het past gewoon niet.
    het klinkt iig zo vreemd. :9

En natuurlijk meer variatie, maar dan geen dingen als documenten van punt A naar B brengen. Altaïr is een Assassin, geen loopjongen/runner zoals Faith. O-)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    da's waar, wat mij betreft gaan ze lekker leentjebuur (mooi woord :D ) spelen bij Hitman. Nu verzamel je info maar hoef je er niets mee te doen. Lijkt me leuk om net als bij de Hitman games langzaam aan info en patronen te kunnen ontdekken die je opties geven om op verschillende manieren je doel uit te schakelen.

Dan heb je tenminste nog wat aan al dat werk,.. nu (in AC1) doe je die subdingen omdat het MOET, niet omdat het je echt wat oplevert.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dat lijkt me dan wel weer tof, zo als Hitman je kills maken. Voordat AC uitkwam dacht ik juist dat het zo'n richting op ging maar vergeleken met Hitman stelt het niet veel voor. Lijkt me wel erg tof.

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ze moeten gewoon de gebreken van deel 1 weg halen.
    - minder eentonig
    - minder glitches
    - er moeten ook leuke dingen buiten de steden om te doen zijn
    - Zoals al gezegd is zelf uitrusting etc.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Franse revolutie trekt mij ook niet, maar aangezien deel 1 ook prachtig was kan t moeilijk fout gaan. Het einde vond ik wel erg vreemd en onaf.

Het zou mooi zijn als altaïr meezou gaan op ontdekkingsreizen en dan ipv het paard van stad naar stad, per schip van eiland naar continent gaan. Dan moet t zich echter wel iets eerder in de geschiedenis afspelen dan de 18de eeuw.

Europa zocht nieuwe routes naar Azië omdat de Turken deze blokkeerden (rond 1530, ze bezetten de zwarte zee, delen vd middellandse zee en rond Egypte).
    Zou n mooie strijd kunnen worden, maar ook ontdekkingen zoals Inka's en Maya's.

Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  9. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Tof te horen dat hij dit jaar al uitkomt!

Dat hij in nu in 1800 plaats vind, vind ik niet echt vreemd. als je het verhaal en de dialogen een beetje gevolgd hebt dan weet je dat het naar de huidige tijd toegetrokken wordt van dat apparaat waar desmond in ligt. Je hoort ook die assassins het gebouw aanvallen op een gegeven moment, dus het zou me niet verbazen als dat het wordt.

De franse revolutie is echt geweldig trouwens, zeker niet minder tof dan de kruistochten! Denk aan de dronken aristocratie en de cultuurverschillen, de sloppenwijken met boze burgers waar je je heil kunt zoeken. Prachtig!

Meer afwisseling en een einde van wat vragen zou fijn zijn. Deel één was verschrikkelijk hierin... Maar ik heb er weer zin in :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het paard hoeven ze van mij niet te dumpen hoor! :eek:
    En als je met het schip gaat wordt het wel snel saai; je hebt er geen controle over.

Nee, laat mij dan maar ronddartelen met mijn paardje. :)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het eerste deel was toch in 1312 ofzo? Ik had trouwens ook liever in de Romeinse tijd gezien of in de late middeleeuwen. De 18e eeuw boeit me niet zo.

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  12. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    18e eeuw heeft nog wat potentie. Toch heeft het niet per se mijn voorkeur.

13. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    18e eeuw is vet.

Belangrijke gebeurtenissen van de 18e eeuw

Europa

Het vorstelijk absolutisme wint overal terrein. De adel wordt teruggedrongen van regionale macht tot dagelijkse entourage van de vorst.
    Er ontstaat ook een variant: de verlicht despoot. Deze wil vader of moeder van het volk zijn. Hij / zij bevordert kunsten en wetenschappen, en streeft naar betrouwbare wetgeving, rechtspraak en bestuur. Voorbeelden zijn: Frederik de Grote van Pruisen, Catharina de Grote van Rusland en Jozef II van het Heilige Roomse Rijk.
    De Franse Revolutie
    In Engeland begint rond 1750 de Agrarische revolutie: het drieslagstelsel wordt vervangen door het vierslagstelsel, waardoor het knelpunt van het drieslagstelsel, namelijk de braakliggende gronden, werd uitgeschakeld. Rapen, klaver, wortelgewassen en grassen gingen de graanteelt afwisselen en de braak vervangen.
    De Industriële Revolutie begint in Engeland.

Internationaal
    Ontdekkingsreizen
    Kolonisatieproces
    Slavenhandel, met name vanuit West-Afrika naar Amerika. De slaven worden gehaald om te werken op de suikerplantage in het Caraïbisch gebied en op de katoenplantage in het zuiden van Noord-Amerika.
    De Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog

Nederlanden
    De West-Indische Compagnie (WIC) rekt moeizaam haar bestaan. Ze gaat uiteindelijk in 1791 failliet.
    De Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden slaagt er niet in om tot een betere besluitvorming te komen. De gewestelijke autonomie verlamt de confederatie, hetgeen niet weinig bijdraagt aan haar ondergang in 1795.
    De Patriotten tegenover stadhouder Willem V

Wetenschap en techniek
    Uitvinding van het gietijzer.
    James Watt vindt de stoommachine uit.

Kunst

De Verlichting zorgt voor een opleving van kunsten en wetenschappen in Europa en Amerika.
    Rococo in de kunst
    In Europa verschijnen de 'Spectoriale Geschriften' met beschouwingen over kunst, godsdienst, politiek en mode. De Hollandsche Spectator werd in 1731 geïntroduceerd door Justus van Effen.
    Bloei van de briefroman met als bekende voorbeelden: Jean-Jacques Rousseau, Julie ou la nouvelle Héloise (1758), • Johann Wolfgang von Goethe, Die Leiden des jungen Werther, (1774) , Choderlos de Laclos, Les liaisons dangereuses (1782), Betje Wolff en Aagje Deken, Historie van mejuffrouw Sara Burgerhart (1782).

(Wikipedia)

Ondekkingsreizen zou wel het vetste zijn. Beetje Pirates of the Caribbean krijg je dan :D.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Daarin speelt het zich toch af? Dat was toch bevestigd?

15. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oeeeh AC1 was echt vet. Een van de weinige games waar ik echt alles gedaan heb wat mogelijk was. Ik hoop dus ook dat deel 2 nog dit jaar uitkomt.

17. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het ook, maar denk of erg laat dit jaar of volgend jaar
    maar anders zou er nu allang gehyped worden denk ik
    dat was iig bij assassins creed ook al zo lang voordat het spel uitkwam

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De hype van het eerst deel was gewoon te groot. Mensen verwachtten ( ikzelf ook ) gewoon bijna perfectie. Het werd zo mooi beschreven maar het viel jammer genoeg een beetje tegen. Vind het nog steeds wel een van de tofste games van 2007 :)

Denk dat dit ook de reden is waarom ze een beetje kalm aan doen met nieuws vrijgeven.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Rumor: Assassin's Creed 2 details uncovered

A trip to the high street may have resulted in an unexpected focus test for one of our tipsters, who says that he was shown very early footage of the next Assassin's Creed. It apparently looked similar to the first game, though set around the 15th century -- a few hundred years later. After the footage played, there was a Q&A session where it was revealed the story would incorporate a family feud and disguises would play a part in the game.

The focus testers were asked to decide on their favorite of three character designs. Each image had different colored costumes and varying numbers of pouches or bags for the main character, though the overall design was the same: Similar to Altair's, but more colorful and fitting for the time period. Under each image was the word "ezio," an Italian name derived from the word for "eagle." Fitting, for the series.

Our tipster also told us that he saw the protagonist swimming during the video -- something we've heard that Altair might've learnt since the first game -- and that he can "use gunpowder to propel items at people." The people conducting the focus test indicated that we might be seeing more of the game at E3 and that it will be in our hands late this year or early next. Of course, we've no way of confirming whether any of this is true, but it all sounds fairly plausable.

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zo ff wat makkelijker:

Nieuwe geruchten over Assassin's Creed 2
    Gerucht | 25 februari 2009 - Volgens geruchten speelt het nieuwe deel van Assassin's Creed zich af in de 15e eeuw, een paar honderd jaar na het eerste deel. Verder zouden een aantal testers met drie speelbare karakters hebben gespeeld waarna ze hun favoriete personage moesten kiezen. Elke van de personages had een verschillend design in de vorm van een gekleurde outfit. Wel leken alle drie de personages op die van Altair uit het eerste spel. Het verschil zat hem dus in de gekleurde outfit en kwam meer overeen met de kleding uit die tijd. Onder elk karakter stond het Italiaanse woord "Ezio" wat adelaar betekent.

Tevens kon het personage zwemmen, een gerucht wat al een tijdje de ronde doet. Ook schijnt Altair zich nog verder ontwikkeld te hebben en gaat hij gebruik van buskruit maken. Helaas zijn het natuurlijk maar geruchten en moeten we afwachten tot de E3 beurs waar waarschijnlijk wat van de game getoond gaat worden.

Waarom zouden ze Altair niet meer gebruiken? Die gast was gewoon cool. Heb een beeld van hem op mn kamer staan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina