1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wauw, mooi gezichtje :eek:. Kan me nier herinneren dat ze zo mooi (en mooi van mooi, niet van heet, sexy, ...) was :+.

En ik snap ook niet wat jullie tegen een MP zouden hebben. Als het je niet aanstaat speel je het gewoon niet en zolang de SP er niet onder lijdt zie ik zeker het probleem niet. Al zei ik een MP voor AC ook niet direct gebeuren.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Degene die tegen een MP zijn, zijn volgens mij bang dat dit juist wel gebeurd. Snap anders ook niet echt waarom ze geen MP willen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Inderdaad, ik heb liever gewoon een prachtige Singleplayer ervaring zonder MP. Maar ook omdat ik gewoon een singleplayer gamer ben. Multiplayer kan me meestal bijna altijd gestolen worden.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor een geweldige SP, en daarbij kan ook nog wel een MP met bijv. Time Trials & Co-Op is natuurlijk ook awesome, maar niet meer dan dat want dan kan de SP er inderdaad echt onder lijden.

Of ze moeten een Time Trial mode uitbrengen als DLC. Dat lijkt me opzich wel vet en voor hun zeker verstandig! ;)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie wel wat er komt. Het maakt mij niet zoveel uit want de game is toch al bijna klaar, dus er gaan toch geen dingen meer weg of erbij. Ik speel de game hoe het is, en als er extra's bijzitten dan speel ik dat misschien.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nobele Hybje!

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ook voor SP, competitieve MP speel zelfs bijna nooit. Maar als de SP er niet onder lijdt zou ik er echt geen probleem mee hebben en een co-op zou het misschien zelfs nog leuker maken.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Exclusive Developer Walkthrough

[GT]50811[/GT]

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    "This is only the tip of the iceberg" ;)

Klinkt goed allemaal! Maar net als HybridTheory wacht ik t gewoon allemaal af en zie ik de game vanzelf wel verschijnen! Kopen doe ik m sowieso en vet vinden ook, want ik vond AC1 namelijk niet saai, vervelend of langdradig!

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik denk dat die Special Edition ook gewoon in de winkel komt of dat je hem tenminste nog altijd kan preorderen. Bij Bol kan het alleen in Juni maar bij Play kan je hem gewoon preorderen en niet alleen in Juni. Zie tegen die tijd wel of ik het doe, is toch wel erg tof. :cool:

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Enige toffe aan de SE vind ik die 3 extra missies, maar ik hoop gewoon dat die ook nog als DLC komen, want vindt t zonde om alleen daarvoor zo veel extra te betalen! De andere dingen uit de SE doe ik niks mee namelijk!

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er overigens uit alsof het nog steeds dat simpele counteren is. Wat ik op zich niet heel erg vind, maar ik hoop dat het met timing enzovoorts wel moeilijker is gemaakt mocht het nog steeds zo zijn.

Blote handen vind ik overigens echt zeer tof.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Agree, ik ga helemaal niks bekijken van AC2. Tegen de tijd dat die uitkomt pik ik hem vast wel op bij Gamehubs of op de Xbazaar. Laat me lekker verrassen zoals bij AC1.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gruwelijk gewoon die walktrough. ;);)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat ziet dit er hemels uit. _O_

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat me opviel in dat filmpje wat ik plaatste was. Dat als die aan het vechten is op dat plein dat die die grote gast met armour precies raakt waar je iemand met een armour moet raken, in de nek. Viel me even op. :+

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    zal wel gewoon zo'n standaard counter move zijn?!

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wel, maar het het viel me op dat die hem op de perfecte plek raakt en niet gewoon op de torso, wat dan geen effect moet hebben.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja maar juist als het een (goed uitgevoerde) counter move is, lijkt t me logisch dat ie m in de nek raakt en niet op de torse waar het geen effect zou hebben, anders zou die counter move geen nut hebben, toch ;)?!

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Net IGN filmpje gekeken over assassins creed en goed nieuwe we kunnen nu ook zwemmen. Dus we hoeve niet meer dood te gaan zodra we water raken! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina