1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel dat ze aandacht hebben besteed dat de nek de enige mogelijkheid tot een kill is.
    Dat het dus allemaal klopt.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En het zijn juist ook dat soort kleine dingetjes die AC een AAA titel maken.

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Snap niet dat de hype alweer zo snel opbouwt. Wat ik van die filmpjes heb gezien lijkt het meer op Assasins Creed 1.5

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Welke filmpjes kijk jij dan? Ik kijk filmpjes waarin AC2 behoorlijke grotere veranderingen heeft dan meest andere sequels. Dan heb ik het over grafisch NOG beter dan voorheen, gameplay (Zwemmen, vliegen, nieuwe moves, nieuwe wapens, nieuwe missietypes etc etc) en een compleet nieuw verhaal in een compleet nieuw gebied met een compleet nieuw character wat toch een vervolg is op deel 1.

Om maar even iets te noemen.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    AAAAAAAAAAAAAAAA titel bedoel je :)
    Waar kan ik pre-orderen !!11!!!8)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik geef Rigest wel een beetje gelijk..
    Ik zat net dit filmpje te kijken:
    [gt]50811[/gt]
    En heel veel dingen zaten ook in AC1.. Bepaalde raampjes, de duiven, de moves... Voelt niet echt COMPLEET nieuw. Maarja, ze kunnen niet alles gaan vernieuwen.. Ik ben erg benieuwd!

Ik ga nu ff alle E3 filmpjes en informatie bekijken. Ben ik de laatste dagen nog helemaal niet tot toe gekomen. Weet nog NIKS van de E3.

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    O zo bedoelde je?! Ja dan geef ik je idd gelijk ;)!

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom zou je een in godsnaam een nieuwe engine gaan bouwen als de vorige al van een hoge standaard was? :D

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo kan je over elke vervolg zeiken. GoW2 lijkt ook erg op GoW1, Halo 3 ook op 2 en 1 en Forza 3 is ook maar een make over van Forza 2!

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Idd een vervolg van een game daar kan je niet al te veel verniewing van verwachten. Het zijn eigenlijk vaak alleen een nieuw verhaallijn, nieuwe aanpassingen en nieuwe graphicks en personages. Idd Gears of War 2 is gewoon Gears 1, maar dan bigger en bruter. Gran Turismo 3 en 4, was eigenlijk gewoon dezelfde game, maar dan meer auto's en levels en een extra photo mode. Half Life 2 was gewoon Half Life 1, maar dan veeeel mooier, nieuwe psychics, wapens en monsters/levels.

Assassins Creed 2 zal dus nu ook weer hetzelfde zijn maar dan weer bruter. Zoals ik nu zie kan je dus zwemmen, vliegen, wapens afpakken, meerdere wapens, 2 hidden blades in plaats van 1. Een gun in je arm. Nou toch weer wat aanpassingen waar ik erg blij mee ben.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    het gaat erom dat veel mensen ac1 na een tijdje herhalend vonden. Juist dat zouden ze aanpakken en dat wil ik graag zien. Vliegen en zwemmen is wel leuk hoor, maar het voegt imo niet heel veel toe.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk de filmpjes even en interviews, dan beginnen ze steeds dat ze veel hebben geleerd van AC1, en dat ze veel gedaan hebben aan de herhaling.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Idd, dat bemoedigde mij ook wel. Diversiteit stond centraal. Ik hoop dat ze daarmee bedoelen dat er meer te doen is, en niet dat je guards op andere manieren kan killen want dat hoeft allemaal niet zo van mij.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat zijn natuurlijk promotiepraatjes. Bij Konami roepen ze bijvoorbeeld elk jaar dat het vorige PES-deel onafgemaakt was en dat het aankomende de ultieme next-gen footie wordt waar online optimaal werkt etc. Nou het is telkens weer bagger.

Maar ja, Konami is natuurlijk Ubisoft niet. Ik neem aan dat Ubisoft, dat toch een groter team tot zijn beschikking heeft, tot meer in staat is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is totaal wat anders dan wat Konami zegt. Hier zeggen ze dat ze veel gedaan hebben aan de herhaling, omdat dat het grootste minpunt was.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hopelijk is dat genoeg om de eentonigheid door te breken.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is er eigenlijk al iets bekent over de multyplayer, als die komt te minsten.

18. GameKid360

GameKid360 Guest

Hoop dat die wel komt, jammer dat je in ACI niet samen kon. Leek me wel vet, samen free roamen. En een beetje gaurds killen. Of tegen elkaar. :+

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer kijk plezier.

[GT]51039[/GT]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.