1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit ook een beetje een futuristisch aspect aan het spel, ook te zien aan het menu enzo dus ik denk dat het daar mee te maken heeft
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is je DNA bar wel gewoon je HP bar?
    Maar omdat je natuurlijk dingen mee maakt van vroeger (hoe weet ik ook niet (meer)) kan het zijn dat er met je DNA gekloot wordt.
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het futuristisch gedeelte is waarschijnlijk het voorproefje voor het vervolg van Assassins Creed.

    De meeste hebben hier toch een Pre-Order kitje? Hebben jullie die comic gelezen/gezien?

    Ik denk dat ik al weet wat het vervolg wordt op Assassins Creed :)
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pre-order kit ja.
    Het lijkt erop dat ie later een splinter cell ofzo wordt?
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik verwacht dat het gewoon een Assassins Creed achtige game wordt alleen dan speelt het af in 2012 :thumbs:

    Dit kan echt een gave serie worden :)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zou natuurljik wel kunnen, dat je in deel 1 dood gaat, en dat je dna dan wordt bewaard, en in de toekomst wordt ingespoten, of een mens van gemaakt wordt, en dat je herinneringen nog heb

    natuurlijk pure speculatie heb die strip niet eens gelezen.
    zou op dit moment niet kunnen voorstellen dat dit in de 21e gaat afspelen

    edit: spekulaas poppen zijn er weer! moest er aan denken toen ik het wordt spekulatie schreef
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal eens kijken of ik vandaag de comic eens kan scannen op het werk en uploaden :)
     
  8. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe site online:
    http://assassinscreed.ca.ubi.com/

    Niet spectaculair, eerder vaag............

    Dit stond bij www.gamer.nl

    "Misschien is het gewoon een site omdat het spel op 9 november uit komt in Europa (14 november in de Verenigde Staten), maar misschien ook wel wat meer. In ieder geval heeft Ubisoft deze mysterieuze website online gegooid, waar we niets meer zien dan een vallende veer, wat mysterieuze genetische tekens en de woorden 'Nothing is True, Everything is Permitted' en 'Be Prepared'."
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, zal kunnen hoop niet dat het meteen alleen in de heden afspeeld want dit is juist vernieuwend en leuk! Gaat dan mischien teveel op de game Prototype lijken
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn speculatie over het verhaal:
    Je sppelt met Altair, maar ik denk dat in onze tijd een klein-klein-klein zoon van Altair rondloopt en 1 of ander bedrijf hem oppakt en met zijn DNA gaat kloten omdat ze een manier hebben gevonden om op die manier de gechiedenis van zijn voorvaderen kunnen aflezen (dus speel je voornamelijk met altair). Alleen speel je tussendoor een paar missies in onze tijd om daar bij dat bedrijf te ontsnappen.

    zoeits wazigs denk ik.
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    als er een vervolg komt die zich in deze tijd afspeelt komt, dan neemt dat echt de hele charme van het spel weg denk ik
     
  12. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup da denk ik dus ook, deze sfeer doet het hem voor mij, anders zou ik wel splintercel gaan spelen.
    Vind het wel een rare keuze dat toekomst gebeuren, ook al is het om een franchise op te bouwen.
    Lijkt me dat je dat ook kunt zonder dat toekomst element om een goed verhaal neer te zetten, en hou het alleen bij dit spel zou ik zeggen.

    De engine lijkt me btw wel gemaakt te zijn om alleen de sfeer uit de oudheid neer te zetten, en kwa grootte zou ik zeggen dat het toekomst deel te verwaarlozen valt, mogelijk kom je via ingame filmpjes het achterliggende verhaal te weten zoals in de strip weergegeven, en gaat zoals al eerder gezegd een vervolg hier op in......

    Nog ff en we weten het :)
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wisten jullie dit al, de achievements zijn bekend:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    me vingers jeuken al :D
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]?

    Ik wilde wel dat er nu eindelijk eens échte duidelijkheid bestond over de releasedate.
    Die nieuwe site helpt daar dus ook niet bepaald bij :+
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    14 november is toch redelijk duidelijk voor mij :+.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    tja...Als die datum inderdaad de releasedate betekend wel. 8) (zou het dan de US of de EU release zijn?)
    Maar er zijn sites die er meer in zien:

    Ik wil dus een officiële press release van Ubi Soft waarin de datum bevestigd staat! :cool:

    //edit:
    Klinkt mysterieus... :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk de US release, aangezien het op de Canadese site staat.
    Als het al om een release date gaat.

    edit:
    Ik zie net dat die Artefact open is (dat programma bij je preorder pakket).
    Je moet je registreren, en dan kan je "exclusieve content" downloaden.
    Tot nu toe een wallpaper en een (nieuwe) soundtrack.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  19. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    14 november moet toch wel de release datum zijn,denk dat ze anders heel veel gamers teleurstellen tenzij ze met een zeer heftig iets aankomen..
    maar hoe lang ik er ook over denk,wat kan nou heftiger zijn dan de game waarom het draait??:confused:

    misschien is dat nothing is true.... wel dat je in een soort matrix achtige wereld zit.Kunnen ze deel 2 maken dat je in het heden uit die matrix wereld ben gekomen en deel 3 de toekomst?
    hoop het niet want vind de setting juist het toffe van de game,zie dan liever in deel 2 dat het zich dan in europa afspeelt in de zelfde tijd:)
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina