1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0

er zijn ook gasten met pijlenbogen... dat kun je bijv. hier zien.

Plaatje(links boven staat iemand op het dak)

ook heb ik al is wat mensen gezien die met mesjes steken. en het zijn natuurlijk niet allemaal de zelfde zwaarde dus ik denk niet datje je er echt aan gaat ergeren?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    yay! _O_ :D

3. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende zwaarden en inderdaad, ook archers!
    Ik kan alleen zeggen dat IK er geen problemen mee had met variatie, het is mij niet eens echt opgevallen. Maar goed, ik ben dan ook niet helemaal "objectief" als product manager voor deze titel. O-)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jij kan deze game al spelen ? _O_

5. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, moet toch wwweten wat ik in de markt aan het zetten ben.

Maar ik heb nog lang niet alles gezien, ik heb mezelf gedwongen om bij 25% te stoppen. Ik ga net als jullie nu wachten op de officiële winkelversie.

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @michiel, aangezien jij de game toch al speelt heb ik wel 1 vraagje voor je ;)
    kan het nou ook nacht worden in die game?

7. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    simpel:
    nee

8. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    nee? waar slaat dat op? ook niet ochtend etc??

9. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah jammer! ach ja, dat houdt me heus niet tegen om de game niet te halen ;) thnx iig, dat wou ik alleen nog ff weten!

10. BloodCrawler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil meer weten, ik had laatst de map gezien van het gehele spel, en dat tussengebied is wel erg groot!! Zijn er veel dorpen etc erin, of is het allemaal onbewoond?

11. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou je vraag normaal stelt, kan ik ook een normaal antwoord geven... :thumbs:

Voor de volledigheid: er is geen nacht. Laagstaande zon is wel een mogelijkheid, maar we mikken niet op perfecte ochtend plaatjes.

Ondanks dat het mooie plaatjes kan opleveren, moet je jezelf de vragen stellen:

- Welk doel heeft? Wees je bewust dat NIKS in een spel geplaatst is omdat iemand nog een uurtje vrij had en wat leuks gebouwd heeft. Alle opties en mogelijkheden zijn in de game geplaatst met een doel.

- Wat wil je opgeven voor die opties? Je kan nou eenmaal niet alles in een spel verwerken en je zal keuzes moeten maken. Bv: wel prachtige ochtend glore, maar minder intelligente AI. Alle "extra's" die je wilt zien/ervaren etc gaan ten koste van iets anders.

12. BloodCrawler

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is waar, maar een spel waarbij je een ASSASSIN bent, en dan geen nacht vind ik vreemd! Wie wil er nou niet snachts iemand vermoorden!??

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil jou nog wel eens een achtervolging in het donker zien maken.
    Dan struikel je aan een stuk door over de mensen, kraampjes enz. :+

Ver zal je dan niet komen denk ik 8)

14. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Oef, de vragen gaan sneller dan ik tijd heb om te beantwoorden.

Lastig om deze vraag zonder spoilers te beantwoorden.
    Het is zeker niet onbewoond, maar de dorpen die je passeert zijn niet direct allemaal "interactief" om zo maar een term te gebruiken. Maar er zeker een hoop te doen in de "tussengebieden". Meer zeg ik niet... sorry...

In totaal zijn er 5 steden om te bezoeken en missies in uit te voeren en niet alles is lineair.

15. BloodCrawler

Leuk Bevonden:
    0
    Snachts slapen mensen, dood hem met een mes in zijn rug ofzo. Of maak een fakkel funtie die je van de straat kan pikken en zo alles kunt zien. En je kan de vijand zien met dat Matrix achtig gedoe dat ik om de vijanden ziet, gewoon iets logisch

16. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er wel verschillende weerseffecten?
    ik heb wel eens screens gezien dat het regende maar dat ware meer wallpapers?

17. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jouw definitie van Assassin en die van de game zijn (waarschijnlijk) anders.

Game definitie: In de oude tijd moesten de Assassin's iemand uitschakelen als er getuigen waren, onafhankelijke getuigen. Zonder publiek wist niemand zeker of de aanslag gelukt was of niet en.. het uitschakelen van iemand was ook een boodschap naar zijn handlangers/bazen/ander gerelateerd tuig dat het slachtoffer uitgeschakeld was door een Assassin.

Het is nou niet dat in de oudheid je even je mobiele telefoon pakte om een plaatje te maken, op je blog te zetten en meteen naar je vriendjes door te sturen.

Dat ging met mond op mond reclame, en je hebt getuige nodig om dat voor elkaar te krijgen.

18. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    ehrr... weet ik niet zeker. Ik weet welke artworks je bedoelt en die heb ik nog niet terug gezien in de game.

19. BloodCrawler

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke, ik heb geen geschiedenis gehad in zuilk soort dingen. Ik snap het nu, en het blijft een game, dus respect.:b:

Dubbelpost! :9

20. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    en nog meer vrage :p
    hoelang duurt het ongeveer om van de ene kant naar de andere kant tegaan in de speelwereld op je paard?

en. is het niet zo als bij de GtA series dat er veel op eens verschijnt? dat je aan het paardrijden bent en dat er op eens iets in de verte een kerk verschijnt? hoe ziet dit er zeg maar?

greetsz en natuurlijk bedankt voor al je antworden :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina