1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je al die spoilers willen weten? Het is toch juist VET als zo'n verhaal je overdonderd, je meesleept?

    Ik heb dan ook besloten om geen een van de verborgen tekstjes te bekijken, ik wacht vanaf nu mooi af tot de game er is! :D
     
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel ja, maar na 9 November hebben de Amerikanen hem al dus die zullen hem nogwel dezelfde dag hebben uitgespeeld.

    Maar eigenlijk wil ik de game wel rushen omdat ik gewoon wil weten hoe het verhaal loopt -_-
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vraagje..

    Heb ik iets gemist...de game komt toch de 13e in de US of A i.p.v. de 9e....wat is je bron?

    Eric
     
  4. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    @iedereen: Je moet vaak wel op uitkijktorens klimmen in de steden en het gebied tussen steden (die zijn ook wel zeer groot en vol met kleine nederzettingen en sidequests). Dus het is wel te vergelijken met werelden zoals in Oblivion hoor, maar steden en landelijke gebieden zijn wel van elkaar gescheiden door laadpunten. Deze uitkijktorens zijn gemarkeerd op je map en er vliegt altijd een roofvogel rond. Als je op het hoogste punt van de regio zit dan kan je namelijk je map updaten met missies en belangrijke locaties. Wel leuk gevonden niet?

    Enkel spijtig dat de grote steden in het begin niet volledig toegankelijk zijn, maar de wijken waarin je kan rondlopen zijn op zich al wel immens groot.

    Burgers doden heeft geen directe gevolgen (behalve dan dat de guards achter je aan komen), maar je organisatie (en je 'creed') verbied het. Ook hebben je acties wel veel indirecte gevolgen na verloop van tijd. Burgers helpen je bij achtervolgingen door guards (of net niet) bvb.

    (Hier zitten geen echte spoilers in denk ik)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb het niet gelezen maar voor de zekerheid maar ff een spoiler omheen doen ;)
     
  6. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen spoiler
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ok :+ dan lees ik het wel ff. ik zag alleen de laatste zin met dat er waarschijnlijk geen spoilers inzitten

    Edit: voor de mensen die echt alles zelf willen uitvinden dan zou ik er maar niet naar kijken ;) paar kleine feitjes.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  8. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, stelt niks voor, iedereen wist dat al
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit nog wel de mooiste wallpaper tot nu toe.. Staat bij mijn laptop erop! :)
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die had ik nog niet gezien! Thnx RedDevil!

    Ik klik trouwens steeds op dit topic in de hoop dat niemand spoilers plaatst zónder de tags.. Ben als de dood dat ik veel al weet voordat ik de game heb..
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, ik ben ook bang dat ik gewoon zoiets lees over de game wat gewoon een spoiler is. Dat verpest wel een beetje de game, want dan weet je al van te voren wat er gaat gebeuren. Nog een aantal dagen wachten.. En dan is het zover!
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb dezelfde. Ik wilde de mijne posten als reactie op de jouwe en toen ik keek welke jij had bleek het dezelfde te zijn. Mooi istie he!
    EDIT:
    De mijne is toch ietsje anders. Kijk en vergelijk:
    LINK
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, bij die van jou zie je wat meer van de omgeving. Wel mooie wallpaper though, alleen te klein voor mij. :)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd erg mooi allebei :thumbs:
     
  15. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat plaatje was een screenshot uit 2006.

    September 26, 2006

    Dus ik kende hem al! lol

    Ik weet iets meer...als je dood gaat laad je niet het checkpoint, maar dan gaat hij naar de laatste memory van Altair, waar je de missie begon, het is dus een beetje back to the future
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  16. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit betekent dus, dat ze nu in de 21e eeuw een apparaat hebben uitgevonden, waarbij ze iemands "memory"kunnen lezen van iemand van vroeger...Altair dus, in dat stripboekje zag je de machine al (van de pre order kit)

    DIT IS EEN SUPER SPOILER!!!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je andere wil zien moet je ff het 'numero' ind e link aanpassen.. En het formaat kun je ook wijzigen, 1024 staat er ook tussen..
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd mooi gelijk als achtergrond gedaan _O_
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    ik vind mijn wallpaper van de lama's mooier:9
     
  20. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft die spoiler die ik verzond gelezen ???? :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina