1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo was 't niet bedoeld hoor, maar ik las toevallig toevallig de laatste 5 pagina's door en kwam 't een paar keer tegen. Vandaar....
    Anyway, je weet 't nu en dat is 't belangrijkste toch :thumbs:
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    Is dit een grap?
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen wist het feit al dat je automatisch dood gaat als je 3 civilians dood?

    Dit beperkt de vrijheid enorm, en kan ik het eigenlijk al helemaal niet vergelijken qua free-roaming zoals in GTA.
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Heb je een bron?
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De eerste beste die ik tegenkwam, maar ik heb meerdere berichten gelezen waar dat is vermeld.

    Link
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou iemand zo iets idioots verzinnen en de vrijheid beperken?
    misschien doen ze dit om de rating omlaag te krjigen voor meer sales:|
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    damn dit vind ik echt minder om te horen .. 3x iemand dood maken en je bent zelf ook dood wat is dat van onzin man !
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit trouwens voor een zieke gestoorde wereld waar je niet eens willekeurige mensen op straat kan vermoorden zonder verdere consequenties?
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nou met de "echte" wereld vergelijken?
    Ik snap dat je niet wilt dat je een massamoordenaar wordt, maar als je tijdens je vlucht 3 civilians killed, ben je ook dood.

    Dit soort spellen speel je trouwens vanwege de vrijheid.
    Denk je dat GTA zo leuk was als je na een rondje stoeprijden zelf ook dood was?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zelfs als je op je paard zit en van die lompe mensen die je pad kruisen dan gaan er ook levens af :confused:
     
  11. Drogba

    Drogba Guest

    Drama, gewoon op je hoede zijn. Als je het toch gaat vergelijken met de echte wereld, denk je dat die Assassin toendertijd als die bestond (weet het niet) 'perongeluk' onschuldige burgers vermoordde? Lijkt me sterk.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat iedereen hier zo'n ramp van maakt zeg :9

    Waarom?! Zou je civilians willen killen in deze game? Er lopen genoeg guards rond..

    En ik heb een filmpje gezien waar dus iemand een civilian dood, en hij kreeg meteen een stuk of 7 guards achter zich aan. Echt tijd heb je niet als je eenmaal een civilian hebt gedood.

    /Edit,

    Weet iemand trouwens hoe snel? of hoe je weer levens erbij krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het juist goed dat een ontwikkelaar eindelijk je eens een reden geeft om niet de hele stad uit te moorden :)

    En als je het toch persé wilt doen moet je gewoon na iedere 2 moorden je health bijvullen :9 (geen idee hoe dat in zijn werk gaat... Water drinken net als bij PoP?)
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.240
    Ik merk wel dat ik bij oblivion al een hele stad heb uitgemoord dus een obstakel is wel handig om het niet te doen, het is voor mij geen reden om het spel niet te halen
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, iedereen heeft de gewoonte om complete steden uittemoorden. Ikzelf heb dit ook meerdere malen gedaan bij Oblivion. en vooral bij spellen als GTA en Saints Row was het bijna een gewoonte.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over de Side Missions:

    Over de speeltijd:

    Volledige interview + nieuwe screens:

    Assassin's Creed AU Interview: Patrice Desilets
    All about the length, secrets, technology and sequel murmurs. Plus: new screens!

    Klinkt goed :)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Beter dat je dood gaat als je mensen vermoord. Dan speel ik wel GTA, er zijn Guards genoeg.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe DUUR zijn de verschillende versies nou?!

    Normal = 65eu
    SE = ...eu

    Normal+Extra's van special, zonder beeldje = 65eu + 5eu (PC pre-order kit) ?
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij begrijp je iets niet helemaal,
    ik zei: wat is dit voor een zieke gestoorde wereld dat je niet eens willekeurige mensen kan vermoorden zonder verdere consequenties,

    dit was niet echt serious bedoelt, en ik bedoel juist dat dit een zieke wereld is omdat je niet mensen kan vermoorden zonder gevolgen,
    als je dit serious neemt ben jen iet echt de slimste..
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat maakt me niet zoveel uit hoor dat je maar 3 mannetjes kan doden. Als het nodig is kan je er 1 of hooguit 2 slopen maar wat maakt het uit. Je bent een assassin. Geen berserker ofzo die iedereen sloopt. En granaten zitten er sowieso niet in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina