1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.240
    het mooie van het spel lijkt mij het machtige gevoel wat je hebt als je omsingeld bent door guards. Een voor een vallen ze je aan maar door slim van hun aanval gebruik te maken versla je zo in een keer 5 man. Is denk ik ook 1 van de eerste dingen die ik ga doen, gevechtje uitlokken. Het 2e is dood gaan omdat ik nog niet kan vechten.
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    die cellotrailer is echt mooi. Vooral de cello zelf. Heb echt zin om dit te spelen. Ik ga denk eerst ff klimmen en klauteren en van gebouwen af springen. En dan beetje killen proberen
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad lekker alles micromanagen en kijken naar alle mogelijke posities, alle mogelijke vluchtwegen. Zodat je na je kill snel weg kan zonder enkele problemen heerlijk lijkt me dat.
     
  4. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, mag wel weg, maar moet vroeg slapen ivm werken volgende ochtend
    anders had ik het wel gedaan |:-
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat somige mensen gewoon te veel van deze game verw8ten ..
    En dat is iets wat je gewoon niet moet doen ik bedoel je kan je zelf wel helemaal gek maken over de game maar toch is het afw8ten op de game zelf en hem dan lekker thuis spelen
    bedoel op trailers enz interviews enz lijkt de game gewoon SUPER SUPER goed terwijl ( JIJ ) als persoon er mischien dalijk als je hem hebt gewoon niks aan vind
    Wat ik hier mee wil zeggen is lees niet te veel van die reviews w8 gewoon dat de echte site's * ign , gametrailer , Gamespot * enz met een punt komen ..
    Meestal wat hun zeggen is ook wel een beeetje zo ook niet altijd maar vaak wel en als de game eentonig is zal dat hier ook wel degelijk in vermeld worden..
    Ik kan niet meer w8ten dat weet ik wel mij lijkt deze game gewoon echt helemaal super ! het planen van een moord uitvoeren en dan weg komen ! ! !
    En zeker kan dit mischien eentonig worden ? maar kom op? welke game is dat eigelijk niet ( zijn mischien wel paar ) maar ga maar na ..meeste games doe je toch het zelfde ( fight games , Racen , Fps , ) Ook niet altijd maar vaak wel !
    Maar goed ik ga nog even wat COD4 spelen tot donderdag en dan ga ik AC ophalen bij MM hehe ;)
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd...Persoonlijk vond ik Bioshock niet zo geweldig en COD4 weer super (singleplayer)

    Gewoon aan het eind van de week de reviews lezen en dan pas in de winkel de game kopen ;)
     
  7. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha het was een grapje, geen probleem man. :) (Bedankt dat je überhaupt GH3 voor me uit A'dam wou meenemen).
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    nja dat er niet zoveel wapens en dingen te doen zijn is neit zo heel probleem, maar daar moet dan tegenover staan dat er heeeel veeel moves zijn
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen verwachten te veel omdat ze overal lezen dat je 3 grote steden hebt en ongelimiteerde vrijheid. Dus gaan ze meteen met gta vergelijken. Dit is gewoon een super vette opvolger van hitman zoals hitman had moeten zijn. Veel vrijheid en mogelijkheden om je doel uit te schakelen. meer niet.
     
  10. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een hud? :eek:
    Enne khad iets gelezen over wapens upgraden ofzo? (Longsword -> Sabel?)
    En jongens wat maakt die paar dagen nou weer uit? ik heb nog school etc etc teveel om me zorgen over te maken, maar ik maak me wel zorgen als videoland (ja kan je tegenwoordig ook games kopen ;D) de game niet binnen krijgt T_T
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    HUD: Head Up Display
    Dat zijn eigenlijk alle plattegronden, pijltjes, healthbalkjes en alle andere informatie die in je beeldscherm staan als je een game speelt.
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jade zei dat er zoveel moves in dit spel zitten, dat als je op de helft van het spel zit je kan denken: he, die move heb ik nog niet gezien.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar als je nou in het water valt? Enne... meestal gingen de kerels ook niet echt op daken klimmen en de tempeliers en alles vermoorden dus...
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    800 heb ik ergens gelezen.. of waren dat animaties? :lol:
     
  15. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hee mensen!! het is een fucking vet spel.. gruwlijk mooi gewoon!.

    en zoals Tranq al zei;

    het kingdom is ook niet zo heel groot als dat je ziet op de kaart... je moet niet verwachte dat je daar over kan staan waar je wilt. het zijn meer verschillende grote wegen naar de steden toe... daarin tegen is het nog wel zeer vet. De steden zijn echt echt super ((groot}}! zo verrschikkelijk vet. en hier kun je wel overal staan en gaan waar je wilt:thumbs: overal een beetje klimme een beetje renne :p

    Grapichs zijn perfecto echt supppppeeer mooi! maar dat wiste jullie verschijnlijk al.. het vechte is ook lache! je hebt inderdaad super veel verschillende moves.. die steeds wat geupgrade worden..

    over het verhaal wil ik niks zeggen :p dat zoeke julie maar zelf uit!:p

    GReetszz
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kom jij eraan? :)
     
  17. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    contacts (legal):b:
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook nog ga doen is de HUD uit zetten. dit om het gewoon nog veel vetter te maken dan het is. Natuurlijk wel eerst ff met de controls overweg leren gaan enzo en een beetje leren counteren zodat ik niet steeds in 1 klap dood ben -_-' maar daarna gaat de HUD uit omdat het bij deze game volgens mij zo ongeloofelijk vet is om zonder te spelen.
     
  19. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ga ik ook doen ff met een templar sparrings partijtje :thumbs:
    Is er een moeilijkheidsgraad? (Gears Of Wars had bv: hardcore casual en insane )
    Enne khad iets gelezen over wapens upgraden ofzo? (Longsword -> Sabel?)
     
  20. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat die dan in je gamertag? o_O
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina