Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat houd dat bleden nou precies in?
     
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iemand die em vandaag in de winkels heeft zien liggen?

    Denk dat ik zo maar eens een rondje Tilburg doe, meestal zijn ze ergens wel vergeten dat hij er niet mag liggen.

    Review heeft mij wel doen twijfelen, zie nu wel eindelijk de mindere punten, hoewel sommige van die minpunten in andere reviews weer als opgelost genoemd werden. Zoals dat vechtsysteem dat ze 1 voor 1 aanvallen dat was grotendeels opgelost meldde de power unlimited.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus een heel lelijk beeldje. Degene die je bij de LE krijgt is die van 50eu..
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    word die regiovrij?

    bij playasia zie ik er nog niks bijstaan
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet gewoon zonder dat blenden spelen?

    Kan altair tijdens het vluchten ook vallen van muren of opstakels ofzo?
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Assassin's Creed is uitgesteld...

    Assassin's Creed, de zeer geanticipeerde game van Ubisoft, is met een week uitgesteld in Australië en Nieuw-Zeeland. Zowel de PS3 als Xbox 360 versies stonden gepland voor een release aankomende donderdag, maar zijn wegens fabriek- en vrachtproblemen uitgesteld naar woensdag 21 november.

    Quote:
    "Due to manufacturing and freight difficulties during this time of year, Ubisoft Australia & New Zealand were unable to receive their full allocation of Assassins Creed stock required to fulfill all Day One orders."


    Om elke retailer en consument eerlijk te behandelen is dus besloten de game met een week uit te stellen. In Nederland verschijnt de game gewoon als gepland op 15 november.
     
  7. Drogba

    Drogba Guest

    Game valt me toch een beetje tegen, ik vertrouwde Gametrailers neit meer zo nadat ze zeiden dat Proving Ground beter is dan skate maar in deze review noemen ze alle minpunten netjes op.

    Ik ga voor Mass Effect deze maand.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben juist erg enthousiast geworden door de GT review! Een storyline met een twist erin, ik wist niet dat AC dat had. Een 9,7 voor het verhaal, nice! :) Het klimmen en vluchten ziet er geweldig uit. Je kunt zo veel kanten op vluchten, dat beschouw ik wel als free-roam. Dat de combat zo beurtelings gaat, dat vind ik niet echt storend (Elendill heeft een goed punt). En dat de vijanden zo blind zijn als je blend, nouja, zonde, maar niet meer dan dat.
    Want in Metal Gear Solid waren de vijanden altijd blind en dom, toch zijn dat games die mij gegrepen en betoverd hebben. Mede dankzij het verhaal en schijnbaar zit er in Assassin's Creed ook een goed verhaal. \o/
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar even over de positieve punten dan:

    - De graphics zijn echt ongelooflijk mooi! Draw distance is eindeloos en de sfeer is erg mooi weer gegeven
    - Het klimmen en klauteren is voor het eerst in een dergelijke game zo goed uitgewerkt
    - Het verhaal is absoluut de moeite waard om uit te spelen
    - De controls zijn intuitief uitgewerkt.

    Toch zeker de moeite waard om even te noemen :)
     
  10. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    haha! :)

    gisteravond even langs de intertoys geweest.. meisje ging na achteren en zei nee nog niet binnen. Ze was alleen, dus als ze hem had gehad had ze hem mee gegeven denk ik :) achja... donderdag heeft iedereen hem. :)
     
  11. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel echt stom dat je niet gebouwen in gaat, en de game zich vrijwel alleen buiten afspeelt. Dan 'leeft' de stad gewoon veel minder. Winkels, badhuizen, kerken, etc.
    Nu heb je een verzameling blokken waar je op kunt klimmen met mensen die een beetje doelloos door de straten lopen zoals in GTA. Of heb ik het fout?

    Hier overigens nog een andere goede review, van 1up.com. De game krijgt een 7 van de reviewer! http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3164320
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Een 7 maar??
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja PS3 he :+

    Ben benieuwd wanneer gamehubs levert
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar 1up.com gaf Halo 3 ook een 10: link. Die game vond ik geweldig, maar dat cijfer slaat nergens op. Dat geeft mij de indruk dat ze niet zulke goede reviews schrijven.
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    nog even afw8ten en dan hebben we de game !
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Basically, blenden is dat je zeg maar je voordoet als een monnik of whatever, en dat je dus weg-"fade".
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    1up vindt het altijd net iets te leuk om afwijkend te doen. Ik ben meer van gamespot en gametrailers wat dat betreft.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daar voeg ik Eurogamer aan toe. Fijn dat er toch wat foutjes boven tafel komen. Schrok al bijna... de "perfecte" game? No way.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Door de herhalingsgevoeligheid en het weinig-te-doen gehalte na die 9 hoofdkills zet ik deze achteraan m'n lijstje voor november-december en staan Mass Effect en Super Mario Galaxy nu bovenaan.

    Heb toch het gevoel dat ik, behalve het free-runnen, weinig aan Assassin's Creed de moeite waard vind om die andere games later te gaan spelen.
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, je bedoelt die 60 optional assassinations en 400 (oid) sidequests?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina