1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nu het nog maar 1-2 dagen is, wacht ik liever af. Bij MM gaat ie 49 euro kosten, dus voor de paar dagen eerder (uurtjes als je speeltijd rekent) ga ik geen 60-65 euro betalen.

2. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Even over de stealth, die gebruik ik niet.
    Ik slacht alle bewakers af die ik zie, dit is veel leuker. De combo's zijn top, net als de counters. Alleen stealth gebruiken bij een assassination, verder gewoon lekker ruig "kill 'em all!"

3. Dayuum

Dayuum Guest

Die fingerblade is gaaf als guards/targets wegrennen:+

4. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat sneaken naar een enemy is toch geen ruk aan als ie je toch niet kan zien ook al sta je voor zijn neus?

5. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond reed ik op het paard, kom ik een groep tegen van ongeveer 12 bewakers met één die voorop liep met een helm(deze was ook een zekere kop groter dan de rest). Spring van m'n paard en kill ze allemaal, dat ziet er zo bruut uit. Als je eenmaal je counter terug hebt is dit echt waanzinnig. Tussen de gevechten door steeds switchen tussen je zwaard, blade's en je hand mes....wow

6. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook niet, ik ren gewoon als een mongool door het veld en sloop alles wat ik zie

7. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Den Haag? Waar heb jij je ac dan vandaan!

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ben heel Enschede afgeweest. Heb het spel onder andere bij Bart Smit en E-plaza zien liggen. Ook bij Dynabite was hij er.

Maar nergens kreeg ik hem mee, absoluut een verbod om het spel momenteel te verkopen. Dus dat word echt donderdag :mad:

9. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    viel ineens door de schoorsteen, zal klaas wel gedaan hebben!?:lol:

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok we hebben een downloader, ban hem! \o/:thumbs:

11. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus mag ik concluderen dat het sneaken 1 grote farce is? Met herhaling kan ik nog leven, zelfs een slechte ai kan ik nog vergeven (welke game heeft nou een goeie ai? fear misschien maar verder geen enkele andere game) maar dat sneaken wordt verprutst naar een GOD mode waar niemand je kan zien, nee dat kan voor mij echt niet, dat leek me nou het leukst van de game, beetje plannen hoe bij de vijand te komen en weer te verdwijnen. Dat hoeft dus niet: gewoon monk mode aan en hoppa niemand die je ziet. Echt heel erg slecht van de makers, ik hoop dat ze dit gaan patchen al vrees ik van niet.

12. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, is gewoon een origineel hoor grappenmaker.
    Ga andere mensen vervelen joh:thumbs:

13. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet die klaas wel van je....8)

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De meeste targets die je moet killen zitten op plekken waar je niet zo maar kan komen. Je zal bijvoorbeeld de daken op moeten. Daar staan ook guards, en als je die niet sneaky killed zal er een alarm slaan, en dan rent je target weg. Er zal zeker wel stealth aan te pas komen.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Als niemand je de kill ziet maken (In zijn zicht) is er niks aan de hand als je neutraal blijft. Dat is juist het stealth gedeelte. Een Assassin kan iemand in de rug een steek geven, en daarna weg wandelen zonder gezien te worden. Wordt je wel gezien wordt het rennen geblazen, en kun je niet zo maar weer in de monk mode om van ze af te komen. De enige manier is om de line of sight te breken.

Dubbel post, sorry ik zat niet echt op te letten :+

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb je de GT review niet gezien? Daar killt Altair iemand terwijl er een gozer achter hem staat en terwijl hij in die Monk Mode zit. Die gozer loopt (staat er echt 3 meter achter) naar dat lijk toe en vraagt hardop: 'wie kan dit gedaan hebben?'

Slaat echt als een tiet op een drumstel dus...

17. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o.k. thx voor de uitleg ben er weer iets geruster op :p

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens HaloTrooper NL. Mensen, dit spel heeft een eigen identiteit dus vergelijk het s.v.p. niet met Splinter Cell of iets dergelijks! :):

19. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je ook zo vriendelijk willen zijn te zeggen welke winkel dit is?

20. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik zie mensen zeggen ik heb de game ( uit winkel ) post eens wat screens of zo? van het doosje enz ? wil het wel eens zien want ik denk dat veel maar wat aan het lullen zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina