1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gameplay filmpje gezien van Gamespot (die 13 gameguide filmpjes) waarin een burger je target tegen houd. Neem aan dat dat een van die social skills zijn?
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik begin steeds harder te twijfelen of ik hem wel moet kopen..
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees altijd de reviews van spelers op Gamefaqs.com. Staan er al snel stuk of 20 bij elkaar. :thumbs:
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al en is een super game, ziet er super uit en speeld heerlijk.
    Je doet telkens hetzelfde maar het verveeld niet omdat je tog weer net wat anders iemand red.

    Van een dak af springen en op iemand induiken met een dolk is geweldig. :9
    Ik zou hem zeker halen, je krijgt er geen spijt van, weet ik zeker!
    (ik heb nog geen tegenvaller gehad in de game)
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees net de IGN review.. 8.0. Prima dus. Volgens de video review however, "A game to rent for a weekend rather than to spend 60 bucks on".
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hebben die mensen het spel ook al? Op Bol.com bijvoorbeeld staan ook altijd reviews bij producten... maar die staan er vaak al weken voordat het spel/cd/film uit is gekomen.
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe lang heb je hem al gespeeld? Want de valkuil van dit spel is juist dat het redelijk snel eentonig wordt.

    Je bent nu (nog) heel erg enthousiast, maar ik weet dus niet hoe lang je het gespeeld hebt.
     
  8. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een opdracht, dan moet je onderzoek doen. Dit kan iemand slaan totdat hij informatie geeft, pickpocket en vlaggen verzamelen.
    Heb je voldoende onderzoek gedaan, ga je naar de plek toe en vermoord de persoon. De persoon blijft op dezelfde plek staan totdat je gespot wordt, bij sommige missie's moet je hem achtervolgen en bij andere meteen doden.
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet van Assasins Creed lijkt me (weet niet wanneer die precies uitkomt in Amerika), maar als het eenmaal uit is, volgen de reviews vaak snel. :) Of ik een spel koop bepaal ik altijd nog zelf uiteraard, maar dat vind ik vaak wel een goede indicatie (het gemiddelde).
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij voor ons kunnen kijken wat er gebeurd als je iemand killed voor de guard z'n neus, en je dan blend-in doet ofzo?
    Het schijnt dat de AI je dan niet ziet.
    Wij vragens ons uiteraard af of dat echt zo is, of slechts een foutje dat incidenteel voorkomt. O-)
     
  11. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh is deze thread ff on fire. Heb nog niet gepost of er staan al weer 3 reacties tussen.

    OT: Jammers van de kritische reviews, begint me wel een beetje aan het denken te zetten over de verwachtingen van dit spel. Maarja, kopen zal ik hem!
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Thats also what i wanted to ask \o/

    Maargoed, ik heb de video review gekeken, en er zitten wat spoilers in. Ik heb ook bijna de hele tijd met mijn vingers in de oren gezeten :+
     
  13. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gelukkig niet de enige die daar ook zo over denkt :D
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, niet -echt-. Een heel klein beetje.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Oke dankje...

    Pffft... zat net even serieus naar mijn bestel status van Bol.com te kijken. Maar dan met de gedachte "laat ik hem nou doorlopen of kap ik het af". Is me eerlijk gezegd nog nooit overkomen. Hak wel de knoop vanavond door, want in principe heb ik nog steeds erg veel plezier van CoD4, ook MP (onverwacht).
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat foutje vaak voor zou komen. Ik heb een gameguide filmpje gezien (van gamespot weer) dat je snel herkent kan worden.
     
  17. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik heb net mn 3de upgrade gehad en nu hoef ik niet meer naar alle steden te reizen met paard en kan ik gewoon teleporten als ik probeer the kingdom in te gaan

    Bespaard een hoop tijd als je collectibles gaat hunten
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ok...na aanleiding van wat mental coaching XD heb ik toch besloten om de game gewoon te gaan halen...Mass Effect wacht nog maar anderhalve maand (idd dan is het alweer kerst...wat gaat de tijd toch hard eigenlijk)

    maar het lijkt zo onderhand wel dat al die reviewers zijn omgekocht om alleen nog maar naar de minpunten te kijken...je hoort namelijk meer minpunten dan pluspunten terwijl er nog zo veel dingen over te praten zijn dan waar zij het over hebben. Ook die reviewer van IGN met "This game could fit in the top 5 most dissappointing games of all time"
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Deamn wel grappig dit. Opeens 2 dagen voor de release grote paniek op alle forums en shit, allemaal omdat nu alle reviews online komen..
    Ik haal de game.. Waarom? tis 50eu, en ik denk dat dit zeker wel een vette game is.

    Wat mensen niet moeten vergeten is dat dit een eerste deel is, het is een gloednieuw concept en dat kan goed of fout uitpakken.

    Ik haal hem zelf en vorm mn eigen mening. Fok al dit gezeur.

    Waarschijnlijk is het ook wel zo dat ze ERG kritisch naar de game kijken, iedereen wil namelijk bekend staan als 'die site die een laag cijfer DURFTE te geven'..
    Mgoed skett mij lijkt ie nog steeds erg vet :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  20. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb de review gekeken van ign .. en ook hun zeggen dat er echt veel dingen fout zijn in deze game !

    echt erg damn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina