1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Reviews zijn allemaal leuk en aardig, maar het gaat erom wat ik van de game vind, niet wat anderen van de game vinden. Heb veel gelezen en bekeken en de minpunten die men opnoemt ervaar ik niet als zwaar storend. De game lijkt me echt enorm tof en ga hem dus gewoon halen. Vind persoonlijk dat men soms te zwaar aan reviews en cijfers tilt. Men laat zich teveel hypen. De game ziet er gewoon zo tof uit, voor mij echt een must-have.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    De reviews die ik kijk en lees kwamen van teamxbox (2 keer de game van begin tot einde gespeeld en die dude is zelfs bij Ubisoft Montreal geweest....)
    En van gametrailers die een filmreview hebben van ongeveer 10 minuten waar je alle de zaken die niet kloppen in BEELD ZIET....
    Serieuze sites met (mijn inziens) waardevollen meningen waar ik me vaak in kan vinden... (en mijn vermoedens worden bij dezen bevestigd, misschien koop ik de game wel maar is het geen "must have")

    Tja, lol, ik snap wat je bedoelt maar misschien had de game er met 2 maandjes extra tweaken helemaal perfect geweest en hadden deze "schoonheidsfoutjes" weggepoetst kunnen worden...
    (dan hadden ze alleen een kerstmis wel kunnen vergeten en dat is denk ik ook belangrijk geweest in de beslissing deze game uit te brengen....)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de Ubi forums kijkt zijn er al weer tig filmpjes die het zogenaamde "noobie" AI systeem ontkrachten.
    Ook wordt het een pagina hiervoor gezegt dat hij het niet is tegen gekomen.
    Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen. En misschien patchen ze ook nog het een en ander?

    En trouwens, Gamespot geeft wel een 9. Gametrailers ook ondanks de minpunten.
    De minpunten zullen dan ook wel niet zo storend zijn als dat iedereen beweerd.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo, ik heb nu ook ff alles op een rijtje gezet :9

    Ik had eerst het idee van '' Ik koop de normale versie van AC in plaats van de LE, en koop van dat overige geld gewoon ook Mass Effect''

    Maar ik koop gewoon de LE van Assassins Creed. Ik wil deze game gewoon al veelste lang hebben om een normale editie te kopen :cool:

    Ik ga nu ff de Review van Gamespot lezen :)

    Bedankje van mij aan degene die net ff tijd hebben genomen om te vertellen hoe hun de game vinden :b:

    /Edit

    Net de review gelezen. Nergens wordt er gesproken over de AI! LOL! :+
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  5. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen cijfers geven bij reviews beter afschaffen naar mijn mening. feiten opnoemen is goed. maar een cijfer is pure mening.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, hoezo ik spreek mezelf tegen:+
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke versie ga je nemen? (op gamersyde hebben ze een korte vergelijking online gezet... En misschien wil je de reacties op het einde ook lezen van de eigenaar van de site).
    (niet als flame bedoelt Kameo).
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    op gamespot scoort hij dan weer een 9.0 dit is dus duidenlijk een game die je moet liggen of niet, ik ben zwaar aan het twijfelen of ik voor deze of voor mass effect ga. uiteindelijk koop ik ze allebij wel maar dat is voor mij nu niet mogenlijk.
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon welke het eerste uitkomt, AC dus:p
     
  10. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Een cijfer is niets meer dan de waarde van de goede en slechte punten, zoals de reviewer die ervaart, uitgdrukt in een cijfer. Als iemand alleen feiten opnoemt is het geen review meer.

    Nu al 14 reviews

    http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/assassinscreed
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, maar daarmee schep je wel een objectiever beeld.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    IGN en een paar andere sites zijn er aardig negatief over, en er zijn ook weer genoeg sites die er hardstikke positief over zijn. Reviews hebben echter bij mij nooit een rol gespeeld in het wel of niet kopen van een game. Mocht de game toch tegenvallen(wat ik me niet kan voorstellen) kan ie de volgende dag altijd nog terug. Als bijv. die enemy A.I. echt zo vreselijk slecht is als sommigen zeggen...dan kan dat zo'n game aardig verzieken..maar whatever.

    Nu hopen dat de game er morgen is.
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik denk dat mensen voor zichzelf gewoon wat dingen op een rij moeten zetten en daarna moeten bepalen of ze de game gaan kopen.

    Ik lees zelf de reviews wel, maar ze zijn voor mij nooit van doorslaggevend belang. Reviews kloppen vaak ook gewoon niet, De ene keer zijn de graphics weer belangrijk, de andere keer zegt men dat graphics er niet toe doen.
    Mensen willen wat te zeuren en zeiken hebben en gaan dus maar dingen opnoemen die er niet eens echt toe doen.

    Zo ook bij deze game, waar de gamers elkaar eigenlijk helemaal gek maken. Alleen de reactie van Mmarsu vond ik erg nuttig. Die post zijn ervaringen. Voor de rest lees ik alleen wat copy paste werk van wat reviews en andere slappe hap.

    Ik zal hem zeker kopen, en is het ruk dan wil ik dat zelf ondervinden. ik wil zelf de negatieve dingen beleven, en dan een mening kunnen vormen. Mocht het niks zijn, dan zal je dat misschien 10 euro kosten bij een verkoop.
    Dt is het mij meer waard dan een review van een site welke gesponsord wordt door andere game instellingen. :{
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de game net anderhalf uur kunnen spelen en ik ben er zeker over te spreken tot nu toe, ten eerste zijn de sfeer en de graphics fantastisch mede door het verhaal en de menu's. het klimmen en klauteren is echt dikke fun en heel verassend, ik was wel een aantal keer verbaasd dat ik me nog aan die railing kon vasthouden bijvoorbeeld. vechten heb ik nog niet zoveel gedaan, de zwaardgevechten zien er op het eerste gezicht simpel uit maar hier ga ik nog geen oordeel over vellen omdat het daar nog te vroeg voor is.

    ik denk dat lage cijfers vooral liggen aan hoge verwachtingen, maar als het goed is hebben de reviewers langer gespeeld als mij dus misschien zit ik ernaast.

    veel speelplezier iedereen die hem gaat halen :D
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar welke winkels hebben de game morgen? Kans is groot dat de winkel waar ik em gereserveerd heb de game donderdag heeft. En met COD4 gebeurde dit ook al...zij waren gewoon te laat met de game.

    Jammer, deze winkel was altijd supervlot. Maar ik heb de game gepre-ordered daar, en ik maak kans
    op een beeldje van Altair...althans..die word verloot. Maar ja geen idee wat ik morgen doe als de game er niet is en een andere shop heeft em al wel. En Mediamarkt weer 50 euro? Tjonge..met Halo 3 en COD4 ook al.
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is niet slecht toch? Laat ze maar lekker concurreren. Is voor de consument vaak alleen maar beter.
    Ik pre order eigenlijk al niks mee, de kans is vaak groot dat je hem bij de betreffende organisatie op de dag van de release niet eens krijgt.
    Vaak kun je beter naar winkels als Bart Smit gaan, die hebben vaak nog wel iets liggen. Betaal je misschien wel iets meer dan bij de Media Markt, maar kun je wel direct spelen.

    Ik kan nog wel een paar dagen wachten. Er zijn zoveel goede games dat die 2 of 3 dagen ook niks uitmaken.
     
  17. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat er wel paar winkels zijn die de game morgen zullen verkopen ..
    Gewoon even wat rond gaan en kijken :)
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik mag em als het goed is morgen (vandaag) ophalen als het goed is bij mijn favo gameshop, ik denk zelf dat ik gewoon afwacht. Door alle verhalen is het allemaal wat afgezakt. :'-(
     
  19. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus wat een k*t review van MMaRsu, waar ben jij de laatste 10 jaar geweest? in een grot?

    Voordat iemand gaat lopen janken van, ja, speel hem eerst helemaal ofzo.. ik heb hem dus bijna uit.

    Goh, nou, wat tof zeg.. het is net als de rest van het spel the same shit over and over
    Het zijn geeneens echte upgrades, je kan makkelijk het spel doorspelen als je alleen maar de skills heb die je krijgt als je gedemote wordt. Maargoed, jah, heel tof hoor.. :{

    Jah? nou, ik ben dus bijna klaar met AC, en ik heb het geen EEN keer hoeven te gebruiken.

    REDELIJK? er zijn VIER verschillende side quests, en die kan je lekker 500034503450 keer gaan doen.

    Jah precies, waarvan je er in totaal van 10 doet in het hele spel, nadat je 9 miljoen sidequests heb gedaan.

    Goed, daar moet ik je gelijk in geven, zeker goede graphics, geluid boeit me niet zo.. maar er zijn nog wel flink wat grafische bugjes hier en daar.


    Tsja, gamen is moeilijk na 10 jaar in een grot gewoont te hebben.

    Echt gast, moeilijk? :emo: Goed templars kunnen pittig zijn, maar 1 goede counter wat vrij simpel is en hij is dood..
    Je zogenaamde "eindbazen" (Oftewel, 10 Assassination Target's, die je kan killen nadat je 20 miljoen sidequests heb gedaan, weetjewel?) hoor je niet eens mee te vechten, en als je dat wel doet zijn ze net zo makkelijk als templars.


    Welk verhaal?


    Graphics 10? :lol: Jah het is mooi, maar lang geen 10 met al die bugs.
    Gameplay 9.5? Schaam je diep, speel eens CoD4 ofzo, dan kan je de gameplay een 9.5 geven, dit is misschien net een 6 omdat sommige stukjes vechten wel tof zijn enzo, af en toe..
    Sound : 10 Jah, wat moet ik hier over zeggen? klinkt wel goed ofzo? maar waarom nou weer een 10?

    Werk jij toevallig bij Ubi en moet je hier een beetje een flut game zitten promoten?

    Nog iets van ene egelhunter:

    10 min? :emo: dan moet je voor die achievement gegaan zijn, je bent die gasten na 1 - 2 minuten kwijt als het niet korter is.


    Maargoed, deze game is gewoon te zwaar gehyped geweest, als de gameplay niet zo ontiegelijk repetive was had het veel beter gescoord.. anyway, zoals IGN het mooi zei: Instead, it turned into just another action title.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina