Ik heb het denk ik nu ongeveer 2 uur gespeeld. Ik mis toch wel iets van actie. Het is vaak meer lopen, of op je paard wegen verkennen en door kleine dorpjes gaan.
Ook de weg terug vinden naar een vorige plaats waar je bent geweest kan soms wat vervelend zijn. Tenminste, ik kon soms de weg niet eens terug vinden.
Ik had toch wat meer moorden en killings verwacht, maar goed dat ligt dus wellicht aan mezelf en is het soort game. Kun je dan niet echt als minpunt noemen.
Graphics zijn wel mooi, leap of faith is ook geweldig om een paar keer te zien.
Toch denk ik persoonlijk wel dat het na een aantal missies meer van hetzelfde gaat worden, maar dat zal ik nog moeten ondervinden.
Vermaak me nu nog prima, maar dat komt ook omdat alles nog nieuw is.
Het vlaggetje zoeken vind ik dan weer wat minder, ik vind het een goedkope manier om er maar weer wat achievements in te gooien. Ik had liever wat echte extra missies gehad.
Zelfde weer voor het door merchant stands heenspringen. waarom geen leuke missie? :{ Dan soort dingen heeft niks meer met de game te maken, alleen voor mensen die gek zijn op achievements.
Edit:// heb niet het idee dat het echt hard gaat met de verkopen in het land. Daar had ik meer van verwacht. De winkels die ze verkopen hebben er genoeg liggen. Maar misschien dat dat morgen nog komt. Zelfs de LE van deze game was gewoon volop verkrijgbaar, maar 30 euro extra voor een action figure was mij iets teveel van het goede.
Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2007