1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Of je gaat gewoon naar de Bart Smit te Eindhoven. Daar ligt Assassin's Creed voor €50,- in de schappen.
     
  2. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game pre-orderen heeft tegenwoordig ook echt totaal geen zin. Ik had het spel allang kunnen spelen maar moet weer tot morgen wachten. en zelfs dan weet ik het niet zeker omdat het spel aangetekend verstuurd is, moet ik dus thuis zijn|:-|:-
     
  3. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    echt , het is een vet spel met dat zwaard tussen je handen
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, no more pre-orders voor mij.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de PS3 versie en die loopt niet zo slecht als sommige beweren. Mijn neef heeft de 360 versie en ik heb ze vandaag met elkaar vergeleken. Qua framerate hetzelfde, de PS3 heel af en toe op sommige stukken zelfs hoger. Verder hebben beide versies dezelfde grafische foutjes / problemen.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik pre-order nu allang niet meer, omdat er gewoon genoeg exemplaren in de winkels liggen, en dat is nog veel sneller ook.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maak je niet zo druk, morgen is de release dus ze zorgen dat ie dan in de brievenbus bij jou ligt. Kan je morgen lekker spelen. En dat je het aangetekend verstuurd is je iegen fout. Wat is een dag wachten nou?
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Is niet zijn eigen schuld. Ze doen dat om problemen te voorkomen (neem aan dat je bij xboxhome.nl heb besteld?) en dat het echt morgen aankomt.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    De enige overeenkomst is dat je in beide games een assasin speelt.
    F-zero en gran turismo zijn beide racegames met voertuigen, waar je de finish moet halen. Dat is ongeveer een zelfde vergelijking.

    Ik raad je aan het spel even te spelen bij iemand die de game heeft of te kopen en te spelen. Als het niets is ruil je hem om voor bijvoorbeeld mass effect of call of duty 4. (smaak afhankelijk)
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Btw, voor de mensen in leeuwarden bij gamemania hebben ze nog 30 assassin's creed ligge ;).
     
  11. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo, hebbes :)

    En ook ik moet zeggen: een 7??? doe ff normaal! OF ik moet het na 4 missies ook langdradig gaan vinden maar tot nu toe bevalt het meer dan prima! Vechten is een beetje wennen en voelt niet 'direct' maar gaat goed genoeg. Ik kan door niet echt over vallen. De pluspunten zijn zo sterk verder. Grafisch geweldig, en ik hou wel van de 'puzzelstukje voor puzzelstukje' gameplay.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb het denk ik nu ongeveer 2 uur gespeeld. Ik mis toch wel iets van actie. Het is vaak meer lopen, of op je paard wegen verkennen en door kleine dorpjes gaan.
    Ook de weg terug vinden naar een vorige plaats waar je bent geweest kan soms wat vervelend zijn. Tenminste, ik kon soms de weg niet eens terug vinden.
    Ik had toch wat meer moorden en killings verwacht, maar goed dat ligt dus wellicht aan mezelf en is het soort game. Kun je dan niet echt als minpunt noemen.

    Graphics zijn wel mooi, leap of faith is ook geweldig om een paar keer te zien.

    Toch denk ik persoonlijk wel dat het na een aantal missies meer van hetzelfde gaat worden, maar dat zal ik nog moeten ondervinden.
    Vermaak me nu nog prima, maar dat komt ook omdat alles nog nieuw is. :)

    Het vlaggetje zoeken vind ik dan weer wat minder, ik vind het een goedkope manier om er maar weer wat achievements in te gooien. Ik had liever wat echte extra missies gehad.
    Zelfde weer voor het door merchant stands heenspringen. waarom geen leuke missie? :{ Dan soort dingen heeft niks meer met de game te maken, alleen voor mensen die gek zijn op achievements.

    Edit:// heb niet het idee dat het echt hard gaat met de verkopen in het land. Daar had ik meer van verwacht. De winkels die ze verkopen hebben er genoeg liggen. Maar misschien dat dat morgen nog komt. Zelfs de LE van deze game was gewoon volop verkrijgbaar, maar 30 euro extra voor een action figure was mij iets teveel van het goede.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2007
  13. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje; zit nu in de 2e of 3e missie en voel tot noch toe mijn controller NIET trillen? Ook bij "het grote" gevecht voelde ik niets? Ligt dit aan mij of hebben meer mensen dit.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb nu van alle 3 de steden een stukje gezien. Kon nog niet naar die grote kerk in Acre. Game is echt super! _O_
     
  15. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn Bol.commetje is vandaag verzonden. Dus dan heb ik hem morgen. Moet alleen werken en daarna nog 2 uur ploegoverleg. Maar goed, geduld is een schone zaak...
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zag hem liggen op Arnhem centraal, en kon me niet inhouden O-) Moet ik er toch maar aan geloven :9
     
  17. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de vibration gecheckt?
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de Collector's Edition besteld (die met beeldje), en ik krijg hem morgen, maar nu heb ik gelezen dat er zo een gele streep overheen loopt met de tekst 'Not to be sold seperately' of zoiets. Heeft iemand een foto hiervan, of kan iemand dit bevestigen/beschrijven?

    Want als het zo is stuur ik hem terug en koop ik de gewone versie, en dan hoef ik hem tenminste niet uit de seal te halen.
     
  19. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Ladies and Gentlemen...we got him!

    heb zelf geen problemen daarmee hoor, hier werkt het prima.
     
  20. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com heeft naar mij inmiddels ook verzonden.. Morgen dus iets vroeger naar huis \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina