1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    *knip*

hehe. ik had een mislukte leap of faith, leap of splatter was het nu :9

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik vind dat het wel vet dat de game deze dubbele verhaallijn hierdoor krijgt, ook hebben ze het echt goed verwerkt met het menu, de laadtijden, de HUD enzovoort. ik vind dat echt mooi gedaan. Hulde :thumbs:

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Mislukte leap of faith?
    BTW, is het niet fet dat we wat filmpjes maken van onze persoonlijke assassinations? lijkt me wel fet en kijken wie het beste in free runnen is :+

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 't doen.. Maar 't kan niet. :mad: Heb geen TV kaart oid en telefoon vind ik iets té poep :p

(Had een DVD recorder met hard drive, maar de record functie ervan doet heel raar.. Ik krijg alleen vervormd geluid en een zwart beeld met een paar blauwe balken erdoorheen).

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer. Ik heb ook geen TV kaart. Echt balen... Leek me juist wel vet. Heb vandaag er vette dingen mee gemaakt. Ik hing zeg maar boven het water en drie van die guards stonden beetje op me poten te trappen toen kon ik nog net ontsnappen via wat balken. Coole move die je eigelijk moet zien.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha door jouw reactie weet ikt ik precies wat ik het merendeel van mijn tijd met deze game ga doen. Thnx daarvoor :thumbs:
    Eerst nog een weekje supernintendo'en totdat me 360 terug is uit germany

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet! dat wou ik ff horen ;) vind het wel een vet elementje dat er dan in zit, geeft me een bepaald gevoel wnr je dan speelt, en die klokken hoort luiden

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Haha het is maar net waar je op kickt :9

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de 360 sinds de launch en nog geen 1 dvd gehad die ook maar 1 krasje vertoonde oid.

Mijn 360 heb ik ook nog nooit hoeven opsturen na een befaamd ring of death verhaaltje, enige keer dat ik een rood lampje zag kwam omdat ik een stekker er niet goed in had zitten :p.

Enige nadeel is wel dat ie aardig wat lawaai produceerd maar opzich stoor ik mij daar niet aan.

Niks dan lof over de 360, had bijna de PS3 erbij gekocht maar nu Lair en Heavenly Sword zwaar tegenvallen en verder de toptitels crossplatform zijn niet echt meer omgekeken naar een PS3.

10. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond eindelijk AC gehaald bij de MM, maar wat een gedoe zeg daar. In het foldertje stond AC voor de mooie prijs van 49 euro. Dus ik betalen, blijkt ie ineens 59,95 euro te zijn.

Mooi niet dus, maar in plaats van 10 euro terug te geven werd me verteld dat het een drukfout in het krantje was en dat ze me ter compensatie het ultieme rukspel "The Outfit" gratis mee zouden geven.

Hier natuurlijk niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk heb ik hem toch voor 49 kunnen meenemen.

Zijn er toevallig nog andere mensen die dit spel in de MM hebben gekocht en eenzelfde verhaal te horen hebben gekregen?

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik kreeg te horen dat alleen mensen die hadden gepre-orderd het spel voor 59.99 zouden meekrijgen. Mensen die niet hadden gepre-orderd konden gewoon 49.99 betalen.

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik betaalde gewoon €49,- bij de MM in Zwolle. Stond ook gewoon op 't prijskaartje, zegmaar.

13. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MediaMarkt Heerlen ook gewoon 49 euro...

14. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag over hoe aan te pakken van de 4e moord die je moet plegen

Hey ik zit nu na de 3e moorden en ik moet nu een vierde moord plegen en heb alle dingen al onderzocht in een plaats. Nu moet ik alleen dus nog 3 dingen onderzoeken om weer te mogen moorden alleen ik zie die 3 dingen niet op mijn map verschijnen. Wie weet hoe ik deze wel weer zie?

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Probeer mischien nog een keer opnieuw zon hoge toren te beklimmen?
    Mischien dat je daardoor wellicht weer objectives op je map ziet verschijnen?

16. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    heb dat allemaal al gedaan, zelfs geblend met die scollars gezien de handleiding :p

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Al zullen de meeste mensen in deze thread de game wel hebben nu, spoilers zijn spoilers...

Ancestors zijn voorouders toch? Dus kortom....die jonge knaap in het lab kruipt via die machine als het ware in de huid van zijn voorouders? al moet ik zeggen dat Altair's gezicht aardig lijkt op die jongen uit het lab ook

18. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    al opgelost, moest in de rich district zijn :+

19. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    hoe vind je die vlaggen dan,hoe weet je waar je moet kijken of moet je er gewoon echt toevallig tegen aan lopen? Ik ben wel in voor een beetje collecten namelijk en totaal niet een missie doen ofzo....geweldig vond ik dat altijd aan de GTA games, gewoon lekker doen wat je wil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina