1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand em besteld bij playasia?
    die asian versie, ingame kun je dat toch in het engels zetten??
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat mensen deze game eentonig vinden kan ik wel begrijpen, alleen is die eentonigheid wel enorm leuk en vind ik het zelf niet echt erg dat de game in de herhaling valt. ik denk dat er gewoon veel mensen zijn die denken:''als nou elke missie compleet anders was was dit echt een goede game''. en als mensen denken dat het beter kan word het ''perfecte'' cijfer gewoon niet gegeven. gewoon niet teveel waarde hechten aan de cijfers dus maar meer de tekst en uitleg.

    dat kan pas later in de game...
     
  3. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dit had ik dus ook al in gedachten en wordt nu bevestigd, ben benieuwd hoe de mensen die nu lyrisch zijn over een week er nog hetzelfde over denken of dat dit topic een snelle dood sterft.
     
  4. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen hebben de meeste site's wel gelijk over AC, graphics en het verhaal is tof maar de gameplay is niet geweldig en niet vernieuwend genoeg, dat is jammer.
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    de gameplay niet vernieuwend genoeg, er komen honderden vervolgen van games en rip-off's en dan is deze game niet vernieuwend genoeg? :confused:

    misschien dat hij niet zo vernieuwend is als verwacht maar over het algemeen ben ik het hier echt mee oneens.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Bij een release zijn mensen altijd lyrisch. Elke game gaat na een poosje vervelen. :)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk. Die 100.000 shooters en sportspellen zijn natuurlijk wel vernieuwend op gameplay gebied. Ik speel niet zo vaak games als AC, misschien heb ik wat gemist maar daar zijn er ook niet zoveel van.

    De game is niet wat iedereen verwacht had misschien (voor mij vooralsnog wel, maar ik ben nog geen 3 uur aan het spelen geweest) maar het is iig niet de zoveelste shooter of sportgame. En ik geniet er gelukkig wel van, en als anderen dan vinden dat ik te snel tevreden ben dan vinden ze dat maar lekker.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat ik hem op play asia voor 38 euro (+2 euro verzendkosten) bestel aangezien hij regiovrij is :D
     
  9. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Shooters en sportspellen hoeven niet origineel of vernieuwend te zijn omdat ze telkens vol in de aktie zitten. Kijk al die Fifa games die elk jaar uitkomen er gebeurd echt weinig aan de gameplay of vernieuwing maar toch blijft het een tof spel omdat het gewoon lekker speelt.

    Gezien het onderwerp van AC vind ik dat er gewoon veel meer uit te halen was. Nu is het eigenlijk gewoon de zoveelste GTA rip-off in een ander jasje.
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA rip off? hoe kom je daar nou weer bij :lol:
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game nou 2 uurtjes gespeeld .. en hij bevalt me erg goed ..grafisch is ie heel sterk en het verhaal is ook ok..

    maar het is toch iets anders dan wat ik had verwacht .. het is een spel waar het tempo zeer laag legt ..kan best begrijpen dat deze game op een gegeven moment saai word .. en op ten duur gaan dingen zich ook teveel herhalen .. jammer vind ik eigenlijk
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA rip-off gaat denk ik wat ver :)
    Dat doen de kwaliteiten van het spel geen recht.
    De game heeft goede elementen, dat rennen en klimmen en vechten werkt goed en het ziet er allemaal goed uit. Ik bedoel je kan in GTA rondrennen en schieten en dat is het toch zeg maar quasi wel. Het feit dat het Free-Roaming is maakt het toch nog geen goedkope GTA rip-off?

    Maar ik ben van mening dat ze inderdaad toch wel een beetje rollenspel hadden mogen toevoegen aan het geheel, interactieve en invloedrijke conversaties die een beetje een twist aan het spel geven ofzo..
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou, van alle rare dingen die je hebt gezegd is dit toch wel de winnaar. De hele essentie van AC is anders dan die van GTA. Het zijn beide free-roam games, maar dat was het wel. De bedoeling van AC is totaal anders, je bent een Assassin in de middeleeuwen en je moet dus targets killen en de manier waarop je ze moet zoeken en doden en vervolgens vluchten is toch niet hetzelfde als de gameplay in de GTA serie. Men moet eens ophouden met alles een rip-off te noemen zodra het een free-roaming spel betreft. Ik denk niet dat Ubisoft GTA als voorbeeld heeft genomen tijdens het maken van AC.
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    net gehaald bij media markt den haag, 50 euro :), staan er nog zat, die zijn nog lang niet uit voorraad
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die postbode mag wel ff een peper in zijn reet steken want ik kan echt niet wachten :9
     
  16. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe je zegt het zelf al:

    beide fre-roam games
    je moet in AC targets assasinaten, hetzelfde als in GTA alleen dan minder sneaky.
    Vluchten is precies hetzelfde alleen wordt je in AC door guards achterna gezeten in plaats van politie/FBI/army
    Je krijgt instructies via een opdrachtgever op een standaard plaats in dit geval de bureau in GTA de witte villa.
    Het speelt beide af in een grote stad en je moet reizen tussen die verschillende steden, in AC met paard in GTA met auto's.

    In weze lijken deze spellen in grote lijnen zeker wel op elkaar alleen had AC gezien de tijd waarin het speelt en de omgeving een stuk beter gekund en origineler.

    Als jij dat niet vind prima dan ben je al snel tevreden met games dat is prima. Ik in ieder geval niet :)
     
  17. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, maar het zal wel niet zolang meer duren hier
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gisteravond even bij een maat van me gezien op zn full hd scherm. Zag er echt nice uit en dan klimmen:cool: Denk dat ik de eerste uren alleen maar aan het verkennen ben, want het ziet er echt vet uit. Kan niet wachten tot ie op de mat ligt.

    Wel de officiele limited edition faceplate kunnen bemachtigen:cool:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee idd ik heb hem nu :D volgens mij wou TNT post me alvast in de sfeer brengen want er kwam zo'n moslim met een vet grote baard hem brengen die niet zo goed nederlands kon praten en daar moest ik hem op pakken }:] : hij wees zo naar dat bord waar je je handtekening moest zetten en er kwam wat gemurmel uit zijn mond, vraag ik zo : wat is er? na een tijdje zette ik maar me handtekening :9 wat een lol
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Wat een lame beargumentatie zeg. Ik vind het echt vreemd dat je AC een GTA rip-off noemt. AC is gewoon een game in hetzelfde genre als GTA, free-roaming. Om een spel dan direct een rip-off te noemen gaat een beetje te ver. Dan kan je alle FPS wel een rip-off noemen van Wolfenstein 3-D.

    Een van de belangrijkste gameplayelementen van AC is toch wel het vluchten na een aanslag en de manier hoe je een doelwit zoekt. En daar is GTA toch wel een heel stuk anders in. Dus nee, ik vind AC geen simpele rip-off van GTA. Het zijn twee spellen in hetzelfde genre.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina