1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Helemaal mee eens, IGN heeft wel vaker van die vreemde reviews waar je later van denkt "hoe heeft dit nou zo hoog kunnen scoren?". Ik moet dan altijd een de IGN Review van Jade Empire denken. Ze beloonden het spel met een 9,9. Echt de grootste BS als je het mij vraagt. Een leuk spel verder, maar verre van perfect.

    Heb nu een paar uur AC gespeeld, heb alles gedaan in het eerste gedeelte van de eerste stad (poor man's district heet het volgens mij) en ik vind het spel best leuk tot nu toe. Ja inderdaad, "best leuk". Ook ik het sterk het gevoel dat er meer uit het spel kon worden gehaald en dat dit niet is gedaan. De bewegingsvrijheid van Altair is niet beperkt; toch voel ik mij als speler wel beperkt als ik AC speel. Maar goed, eerst uitspelen en daarna laat ik wel weten hoe AC me echt is bevallen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  2. Dayuum

    Dayuum Guest

    You cant spell ignorance without ign :+
     
  3. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha anderhalf uur aan mijn 100 kill without death achievement gezeten eindelijk! :p
    Het is echt vet! ik heb het sinds 2 uur en heb niks anders gedaan dan verkennen en guards killen :p

    /Mod Geen MSN/SMS taaltje op het forum gebruiken aub. Zie ook de FAQ.
    @Mod: Sorry gaat automatisch ^_^"
    /Mod Bedankt! :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Crackdown kreeg anders prachtcijfers en werd er helemaal niet geklaagd over dat systeem. Vind dat Assasins Creed ook meer weg heeft van Crackdown (9 gasten vermoorden, freeroaming en het klimmen), alleen dan 10 keer beter uitgewerkt.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik kreeg vandaag ook helemaal het crackdown gevoel :) Alleen dan in een andere tijd, met een ander soort actie.
    Ik vind dat XBW bij de review overdrijft, door te zeggen dat de game "legendarisch" is. Daarentegen slaat een 6,5 ook helemaal nergen op. Persoonlijk zal ik de game iets meer dan een 8 ofzo geven.
     
  6. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor de zekerheid met spoiler tags

    kan iemand mij zeggen waarom ik steeds zomaar wordt aangevallen buiten de stad en waarom er geen objectives op me map komen als ik op die view points ga staan?
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik wil hem ook nu ik al deze reacties hier lees over guards killen, gebouwen beklimmen etc. Hopen dat degene die mijn DS wil kopen hem zo snel mogelijk komt ophalen. :D
     
  8. timecop

    timecop Sonny Crockett

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag opgehaald, 1e indruk : Graphics jammie :) Ziet er zeer strak uit, besturing is goed, deze blijft wel een hele tijd in de drive zitten :)
     
  9. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    net gekocht bij Saturn, ze mochten hem niet onder de 18 verkopen. dus ik ging wachten daar tot ik iemand zag weglopen naar de kassa, en vragen :p 1 iemand weigerde omdat die het raar vond als die met een ps3 versie en xbox360 versie aankwam, mietje
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb nog een vraagje over die Eagle Vision:

    Welke kleur betekent nou wat?

    En die templers die je moet killen, hoe herken je die?
     
  11. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bijna alleen maar rondgeklommen en met guards gevochten in acre :D
    Straks nog eens wat info opzoeken en mijn target vermoorden.

    Weet eigenlijk iemand hoe ik best van die beggars afgeraak. Gisteren wou ik mijn eerste target killen in damscus, maar is enkele keren mislukt omdat een beggar altijd rond mij kwam hangen en iedereen mij doorhad :confused:

    En weet ook iemand hoe ik throwing knives vind. Ik heb mijn shortsword maar de wijzer linksonder wijst aan dat ik 0 throwing knives heb.

    Iemand al gemerkt dat je paard je soms helpt, ik stond naast mijn paard tegen een paar guards te vechten, een guard komt net achter het paard en die gaf die een duw met zijn achterpoten :D
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag mijn versie binnen gekregen en de gehele middag gespeeld en ik vind 'm erg cool :) Grafisch een plaatje en de sfeer e.d. is ook erg mooi. Verhaal is ook verrassend.
     
  13. gladiatorxxx

    gladiatorxxx Microsoft Rules!!

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet goed naar je radar kijken en view point en al die mensen van de stad reden. ook informatie verzamelen. dan kom je makkelijk uit\1
     
  14. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje het "fable"-geval dus, veel hype en uiteindelijk een redelijk spel afleveren.
     
  15. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou dit spel nou niet redelijk willen noemen, eerder gewoon een goede degelijke game...

    ik heb trouwens een vraag: dat grote kasteel, waar je je briefings krijgt enzo, kan je daar helemaal op dat puntje komen? (ik ben nu bij dat je het dorp moet beschermen, de top bereiken lukte me niet)
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is overhyped ja, en het is gewoon niet een spel voor iedereen. Maar ik vind het een van de beste die ik de laatste tijd gespeeld heb. Maar je moet ervan houden.
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit zijn Templars

    [​IMG]

    Ze zijn ook sterker dan de normale guards. (Daardoor ook veel vetter om tegen te vechten. Hun geven tenminste ook Counters terug. Ik hoop echt dat later in de game de normale guards dezelfde AI krijgen als de Templars :+
     
  18. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je nou dat hoogste punt van het kasteel waar je de briefing krijgt beklimmen?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Low Profile inderdaad.
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij niet, ik heb vanmidag even snel gekeken, en kon zo snel geen weg omhoog vinden.

    De LE vond ik zelf een beetje tegen vallen. Die figurine is zwaar heftig, maar dat was het enige wat er bij zat. Geen speciaal boekje, geen extra DVDtje ofzo.. alleen de game en de figurine. Beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina