1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal eens kijken of ik daar nog tijd voor heb vanavond :+ ;)
     
  2. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankje :thumbs:
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Merk jij verschil? Ik zal vanavond eens proberen :thumbs: ( Hoe kwam je erachter dat het eventueel zo zou zijn? )
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag het in een thread op de Gametrailers forum staan. Vandaar. Maar ik weet niet, gisteren toen ik de game net had en mij setting nog op normal stond...toen vond ik de A.I. al prima en nu gewoon hetzelfde volgens mij.

    Maar deze thread vliegensvlug....nog een keertje....dat guards je buiten de steden aanvallen is normaal...het zijn die ventjes waar je ook van die balken op hebt laten flikkeren in het begin :)
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb heb nu bijna 3 kwartier uitstaan. Heb gewoon de neiging om hem weer aan te zetten. Maar dan blijf ik denk de hele nacht doorgaan, is me baas morgen niet zo blij mee!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft iemand nog nieuwe moves/executies gevonden? Of blijft het bij van voren en achteren een assassination plegen (voor de gein) niet de echte missies bedoel ik,.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een (goeie) site waar ik deze game van rond de 50 euro kan halen?
     
  8. Dayuum

    Dayuum Guest

    Mediamarkt?
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook nu op gamespot over de moeilijkheidsraad:

    Ik heb de hele dag op standaard gespeeld, dus als dit zou kloppen zou ik het verschil wel merken. Ik ga het straks ff proberen :)
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die alle vlaggen ergens gehaald heft?
    Ik heb er 75 bij Kingdom (1tje zag ik maar kon ik niet bij, moet volgens mij ff wachten tot ik die skill heb van blijven hangen), en ik mis er nog 2 het allereerste ding..
    Maargoed heb nog maar 1 assassination gedaan en de HELE dag deze game.. Zo vet!!
     
  11. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet lezen als je nog niet bij de 'story twist' bent
    Het zou toch wat zijn als 'genetic memory' echt bestond, hmm alle herinneringen van je voorouders in je onderbewustzijn..vet
    Ben benieuwt wat er verder mee in het spel gedaan word
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    'Story twist', oftewel.. Het begin :9
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap helemaal niks van die post... Hoe verander je die moeilijkheids graad dan als er blijkbaar wel 2 in zitten... Moeilijkheidsgraad in m'n Gamerprofile ??

    Een verrassing is het niet...

    In elke trailer zie je de digitale elementen en momenten van de game. Nou... 1 en 1 is 2 ... rara... Het middeleeuwse midden oosten en moderne computertechnische flitsen erin. Hmmm wat is hier aan de hand?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat bereik je eigenlijk met zakkenrollen?
     
  15. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Jackshit :p

    Het enigste is dat je of heel ingewikkeld een gesprek moet afluisteren en nog moeilijker een pickpocket moet uitvoeren. Heb net een aantal uur gespeeld maar het begint nu wel tergend te worden. Spel is te makkelijk.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het moet doen dan pickpocket je bijvoorbeeld een brief, waarin weer informatie staat over je Target :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoooooo dit was stoer. Ik besloot terug te gaan naar Masyaf (nope,nog steeds geen enkele assassination missie gedaan,haha) ik ga terug het kasteel in...en dan het stuk waar je een ladder op kan, onder die ladder staat een templar...dus ik zat steeds hem te irriteren door tegen hem aan te rennen en kijken of ik ook hem van dat bergstukje kon duwen op die manier..maar ging niet. Dus ik ging omhoog via die ladder en voor de gein druk ik op X...springt Altair van die ladder af en executeerd die templar ineens. JUIST waar je je wapens nooit kan gebruiken normaal gesproken :p.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Deze game ga ik zeker 1000/1000 GS voor halen als ik hem binnenkort heb. Aan de trailers, videoreviews en de reacties hier te zien is dit DE game voor mij.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hilarisch....op deze manier kan je die arme templars gewoon van hun leven beroven. Wanneer je die trap opgaat moet je wel de rechter trigger ingedrukt houden zodat er 'assasinate' staat. Of je nu op een ladder zit, of je houdt je vast aan een aantal dozen, rechtertrigger ingedrukt en een nearby guard is zijn leven niet meer zeker, heerlijk :p

    Tja misschien ben ik de enige die dit echt tof vind, ik mag graag dingen uitproberen in games die niet zo bedoeld zijn....het is verboden om wapens te gebruiken bij dat stuk, des te leuker dat je dus wel degelijk kan killen, ik heb echt alle templars dood daar...bij het stukje waar je voor het eerst de leap of faith doet...daar sloopte ik één templar door de manier van ergens aan vast houden en die kill maken...een templar vlakbij die rand die begon ineens naar achteren te lopen...bang dus, dus ik ren één keer keihard tegen hem aan en ik zie hem zijn evenwicht verliezen en flikkert, hilarisch...echt fun.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je eigenlijk zien welke rank je bent
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina