1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    CORRECTIE: je kan wel degelijk de games uit de verpakking halen, spelen en terugbrengen. Heb ik al zo vaak gedaan. Als de disk maar geen krassen heeft ( 1 klein krasje en hij kan niet meer omgeruild worden) en je de kassabon hebt. Pc games doen ze volgens mij weer niet ruilen als de zegeling eraf is, omdat dat met de key te maken heeft. Maarja ik speel toch geen pc games dus what the fuck.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dan ben je net begonnen, wat je tot nu toe hebt gedaan was zo'n beetje allemaal tutorial:p

3. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je bent net begonnen (of nog niet ver). Pak je paard, ren rond naar Damascus, en bewonder \o/

Die counter moves met dat mesje zijn echt fucking geweldig _O_
    Ik heb nu denk ik zo'n 6 uur gespeeld en pas 1 gast omgelegd. Ik word teveel afgeleid :). Dan kom ik weer een burgertje in nood tegen, een viewpoint, een paar guards op de daken, etc.

Kun je trouwens ook die 'grab-moves' van bijv. die Templars counteren?
    Ik heb m geloof ik nog niet unlocked, maar wat bereik je in een gevecht met die 'step'?

4. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag; al een paar keer is 't voorgekomen dat ik een Templar heb vermoord (Man met wit pakje met rood kruis op z'n borst), maar ik heb nu al 2/3x gehad dat er dan niet staat dat ik hem heb vermoord en dat ik er al zoveel van de 60 heb vermoord. :{

Iemand hier nog meer last van?
    Voor de rest is het echt een super game! :thumbs:

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Weet je zeker dat het een echte Templar is? Echte Templars bewaken meestal een kist, en staan vaak vast op 1 plaats. :)

6. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je die counter-move bij rank 4/5.

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daar ook last van ja. Heb 2 of 3 templars gekilled zonder dat het er stond. Ze stonden voor een kist, wit pak met rood kruis en ze vallen gelijk aan als ze me zien..

8. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    echt super gaaf spel.. alleen weet iemand waar die 20 vlaggen liggen bij jou kasteel. ik heb er nu 12. maar kan de rest niet vinden..

9. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 18. Mis er ook nog 2.
    Als je aan de andere kant naar buiten gaat bij het kasteel kom je in zo'n tuin. Daar liggen er ook 2 of 3.

10. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort van vraag; In het loading menu vertelde ze me dat ik benen kan breken als iemand op de grond ligt. Weet iemand hoe dit kan? ๏̯͡๏)
    Verder heb ik echt al pak en beet 15 uur erop zitten en ben bij de 3e assassination.

Counteren met je hidden blade is zo vet, en ook kan je bepaalde counter moves vervolgen door nog een keer op x te drukken. (bv na een counter met een slag)

Ik heb btw 20 van de 20 in maysaf

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  11. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    vlaggen liggen vaak op plekken waar wat gebeurt..b.v bij een landing van l.o. faith e.d kijk ook goed op plekken waar je bent geweest tijdens het verdedigen van het fort(je kwam er met een trap)en goed aan de buitenste randen van de stad zoeken..had ze alle 20 maar ben na ass.6 overnieuw begonnen:+
    oja en natuurlijk elk hoekje dood lopend straatje en dak na lopen

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat zijn gewone guards. Als het een templar is dan zie je dat ook wel als je hem hebt vermoord.

13. Dayuum

Dayuum Guest

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik snap ook veel punten niet van het spel, vooral wat Lucy allemaal zegt. Er zijn geen ondertitelingen he ?

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie de leukste side missioins? Ik persoonlijk de view points en de vlaggen. Die zijn echt gaaf.

Op welke manieren zijn julie al een stad binnengekomen? Ik via balken boven de ingang en monks. Is het ook mogelijk om over die hoge muren te komen?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bij Damascus wel, andere 2 kan niet volgens mij.

17. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is het nog niet gelukt langs de muren.:)

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    GIYBFo (Google Is Your Best Friend)
    Selecteer je hd in je dashboard (dus licht hem op en druk)Y, X, X, LB, RB, X, X.

Dan ben je echt nog maar net begonnen :)

Ik sta klaar voor mn 3e assassination. Zo maar eempies afmaken.

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL, donderdag spel gehaald, en pas 1 uur kunnen spelen.

Graphics zijn wel ontieglijk mooi. Vind het verhaal, de opbouw ervan, wel heel anders dan dat ik had verwacht!

20. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    heb het net zelf ook gehad..kwam een templer tegen,hij slachte mij af ben weggerend.hij volgde mij waarop ik hem vermoord,krijg nix te zien.ik loop terug naar de plek waar ik hem het eerst zag staan,staat hij er weer. kil hem weer en krijg nu wel killt templer..lijkt mij dat je ze dus moet verslaan op de plek waar ze staan..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina