1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben nu in de stad die na de tweede assassin komt. Tot nu echt een toffe game, ben er nu een uur of 6 mee bezig geweest. Er is genoeg te doen (vlaggen verzamelen, templars vermoorden en de zij-missies voor een assassin) al zijn het zakkenrollen en afluisteren saaie missies. Enigste vervelende tijdens het spelen is dat het beeld af en toe stilstaat en heb ook al een keer gehad dat de 360 vastliep.
     
  2. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    De kill stealthy plegen lukt wel aardig. Alleen vaak pakt mn ontsnappingsplan wat minder goed uit :9.
    Bij die tweede kill was mn plan om via de monniken naar een ladder te lopen om zo via een open raam te ontsnappen. Helaas kon ik die monniken niet gauw genoeg terug vinden. 'T eindigde in een stuk op 20 gewonde, kreunende, dode guards
    Dus vooral stealthy vluchten is wat lastiger :D
     
  3. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hey keb volgens mij t eind bereikt maar weet t niet zkr. Is na de credits het eind? (komen de prof en lucy dan niet meer terug)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zo net mijn 4de gast geassassinate :D
    die bolle :9
    echt nog steeds een superspel.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat moet ik doen! Spoiler, alleen voor mensen die het hebben uitgespeeld!

    Heb net die baas van de assassins vermoord, nu ben ik weer terug met Desmond, dat stukje kwam met die 3 gasten. Toen ging Lucy en die dokter weg en zag ik rode tekens op de grond. Wat moet ik nu doen, ik kan niet slapen en kan niet weer op dat ding zitten. Loop maar wat rondjes daar :{


    En heb alle vieuw points gedaan maar geen achievment. Heb alles gedaan in Damascus, Jeruzalem, Acre en Kingdom. :{
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  6. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in je kamer op de Y knop drukken. Meer zeg ik niet.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is het einde vriend, you completed assasins creed, kom maar op met die theorieen ;)
     
  8. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    In je kamer eagle vision gebruiken en dan zie je credits en unlocked het een secret achievement, vervolgens kan je weer op de animus
     
  9. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    pas na de Y knop is het einde :p
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    WAT EEN EINDE! Damn, dit is nog erger dan Halo 2's einde. :{

    Edit; Zal op het doen! Thanks Arco, Thien en Apoc :)

    Dan heb ik nog deze vraag :

    En heb alle vieuw points gedaan maar geen achievment. Heb alles gedaan in Damascus, Jeruzalem, Acre en Kingdom.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  11. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Das de einde
    Trouwens kan maar geen combo kill maken =/ is het dat je een soort filmpje krijgt? niet die van counter kill

    /Mod Graag iets meer aandacht aan je posts besteden, fatsoenlijk taalgebruik en interpunctie gebruik aub.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  12. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    combo kill= timing. Als je button basht lukt het niet.Je moet eerst 1 keer x drukken om te slaan en dan moet je precies als jouw zwaard het zwaard van de tegenstander raakt x indrukken. Zoals ik zei, Timing is de key.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @klq777: ik denk toch echt dat je er 1 gemist hebt? zijn er geen in masyaf?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, heb nu al 2 keer in acre framedrops gehad. En ze duurden nog lang ook...

    Verder zit ik al 8/9 uur te spelen en heb pas 1 assassin gedaan, wat is het een geil spel:).
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe je op de viewpoints komt in damascus? in het middle district, daar zijn 2 viewpoints op het zuid oosten maar dat is een stadsmuur en dan kan ik nergens opkomen
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik mis inderdaad een Vieuwpoint in Jeruzalem die niet op m'n kaart stond. Ik zet dit maar in een spoiler:
    Kan ik alleen maar terug gaan in de tijd nu ik het heb uitgespeeld, want wanneer ik iets laad heb ik dat wapen niet en die kill niet enzovoorts. Kan je niet gewoon iets laden waar alle stats nog hetzelfde zijn maar dan dat je overal vrij kan lopen en doen wat je wilt. Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel.
     
  17. Dayuum

    Dayuum Guest

    Dat kan helaas niet :mad:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wtf, slaat echt nergens op. :mad:
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit denk ik op 6 uur spelen en heb net me 1e assasination gedaan. Alleen mijn engels is nogal brak en snap nou nog steeds niet wie die vent op het bureau was. Iemand die het ff wil uitleggen? :):
     
  20. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hij is diegene die met je mee was op je eerste missie die mis ging en nu is hij zijn arm en broer kwijt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina