1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook last van, disc unreadble errors als 5 keer ongeveer
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo, heb nu rond de 40 uur erop zitten en eigenlijk weet ik niet wat ik nog verder kan doen als ik de rest van de missies haal. Ik bedoel komt er nog downloadable content ofzo dat je nog allemaal dingetjes kan gaan doen?
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit.

    Weet het al..
     
  4. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat geen Xbox Live teken op, dus de kans iks klein
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt niks uit ze mogen je gewoon niet zit in het spel , ik ram er altijd doorheen met me paard.

    Ik heb hem net uitgespeeld en ik denk dat er een vervolg komt.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    goed dat je dat denkt want dat was allang aangegeven ;) een trilogy.
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zou die muziek wel willen hebben die je hoort zodra je een doelwit uitgeschakeld hebt en als een gek weg moet rennen.... Iemand?? ;)
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die intresse heeft in AC? PM me maar.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Doe dat ff in de xbazar man, anders gaat straks iedereen hier proberen z'n waar te verkopen..
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Opzich klinkt dat wel heel tof ja, gewoon rondlopen in de stad en dan vanzelf een persoon vinden die een side missie heeft...of info over je target.
    Maar hoe zet je die map uit dan? En wat bedoel je precies met unseen blijven?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    unseen is dat je gewoon rustig door de straten loopt etc. dus niet opvallen en HUD uitzetten : start-options-HUD system ofzo.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    OK ik ga eens kijken hoe dat bevalt. Het behoudt de replay value alleen maar langer en ik ga er minder snel doorheen dan. Want nu is het echt zo van...map screen bekijken, viewpoint/target/side missie icoon een GPS op zetten en erheen rennen....tja....

    Over die move waarbij Altair benen breek..dus met de shortblade of gewoon normale blade counter moves doen? Nu elke keer als ik counter slacht Altair zijn vijanden gewoon gelijk...schiet niet echt op..kom op Altair, sla ze even 2 x :p
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de GPS nu uitgezet.Eens zien hoe dat gaat bevallen.
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, maakt weer wat dingen duidelijk. :) Had het spel vanmiddag uitgespeeld namelijk.
     
  16. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het gewoon rustig aan. Tegen de tijd dat ik m heb uitgespeeld zit ik vast tegen de 40-50 uur. Soms zie je gewoon kansen die je moet proberen ;) Ook al heeft het geen achievement waarde ofzo. Als het niet lukt, kun je gelijk wat leuke achtervolgingen proberen.

    Daarna heb ik het wel gezien denk ik (maar wat zeker niet slecht is voor een spel. Liggen er hier zat die ik na 10 uur al als onderzetter wil gebruiken).
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump,
    Heb er al 1 antwoord op maar die wist het ook niet zeker.. Er is toch zeker wel iemand die de game voor de 2e keer gestart heeft/ een deel heeft terug gezapt?
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    vet spel maar hij loopt echt om de zeik vast :mad: niet te spelen zo, zo te lezen op ubisoft forum hebben xbox360 en PS3 bezitters hier last van. Echt dikke schijt zooi :mad: gewoon niet te spelen.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    1: Zover ik weet hou je de vorderingen civilians redden, high points en flags altijd (tenzij je een new game start). Investigations worden gerest bij het replayen van een memory block, dit geld ook voor je target.

    2: Je kunt met de animus teruggaan in de tijd maar dit kan niet in het heden, als je een memory block overdoet verandert dat niets in het lab.

    3: Als je delen van het gesprek heb gemist en je wilt de achievement halen is dit de manier.

    4: Denk het niet, misschien wel.

    Er is trouwens een speciaal helptopic voor dit soort vragen, daar hoef je je vragen misschien ook niet zo snel te bumpen :x
     
  20. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net uitgespeeld en het verhaal vind ik echt tof!!! Ik heb de LE edition gekocht en er zat een strip bij waarbij je ziet dat Desmond ontsnapt uit de facility, zou dat misschien een preview zijn
    voor deeltje 2?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina