1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Een tip om de gevechten wat leuker te maken. Je moet niet de hele tijd de rechter trigger in houden. Dan sta je in defence mode en zullen ze je minder snel aanvallen, waardoor een gevecht veel langer duurt, en het is natuurlijk ook minder leuk. Ik gebruik eigenlijk alleen de rechter trigger op het moment dat iemand mij aanvalt en ik een blok wil uitvoeren. Voor de rest gebruik ik alleen maar X, en dan telkens van target veranderen. Dat is echt gaaf. Dan sla je binnen 5 seconden 5 gasten zwaar hard, en meestal raak je er wel een goed in zijn gezicht :+

    Ook het counteren wordt zo moeilijker. Ik kan het je echt aanraden. Maak het voor jezelf wat moeilijker door de hele Hud uit te zetten. (Ik heb zelf meteen de hud uitgezet, en het is goed te doen zonder.) :thumbs:
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wel jammer om te lezen dat hij tegenvalt. Ik zag dat een blad hem een 6,7 gaf...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is allemaal puur persoonlijk.
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is het een pareltje, maar de gameplay laat nogal te wensen over.

    Dus ik speel voorlopig wel bij een maat van me en wacht ff totdat ie ergens opduikt voor 30,-
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als het een review is die door veel mensen worden gelezen is hij niet zo persoonlijk denk ik...
     
  6. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat die 6.7 persoonlijk is van de reviewer, en dus de mening per persoon heel erg verschilt..van een 9.9 (10?) tot 6.7..meeste mensen hier vinden het zeker een 8.0 waard voor zover ik begrijp. Ik vind hem iig helemaal te gek :D

    dat mensen wachten tot ie budget wordt vind ik al helemaal nergens op slaan, er zijn zo veel slechtere games die full-price worden verkocht! Om iets te vergelijken met 'het perfecte' (aka de hype) is gewoon onredelijk.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Laat degenen die 'm nu laten liggen door een paar mindere reviews lekker gaan, wij spelen een tof spel. :)
     
  8. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je eigenlijk in de andere gedeeltes van de steden? Rijke gebied etc. is dat afhankelijk van de Kills die je maakt? heb nu 2 mensen omgelegt in 2 steden ben nu in Acre om daar iemand om te leggen. Na dat ik die persoon gelynched heb krijg je dan toegang tot deze gebieden???
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gister ook gekocht en de game heeft me aangenaam 'verrast'. De hele hype is aan me voorbij gegaan.
    Na een tweetal uurtjes spelen kwam ik in Damascus, en wauw! Dat was wel zo vreselijk gaaf. Zie je ineens zo'n gigantische stad, met enorme torens, enorm uitgestrekt. En als je dan zo'n stad in loopt, als die marktkraampjes, weerloze vrouwtjes met potten op 't hoofd :+, talloze verschillende gezichten, al die gesprekken echt super, die smalle steegjes, echt super!
    De gevechten om burgers te redden zijn zeker leuk. Die lui afslachten en wegrennen voordat de volgende horde gards komt. Zo nu en dan zit er een held tussen die je volgt op de daken. Wat ik gaaf vond wat toen ik zo'n 'held' van een dak af sodemieterde en dan die reacties beneden te zien. Allemaal gegil, en guards die roepen: who's responsible for this! en ik zat lekker op de dakrand toe te kijken :).
    Helaas is al wel 1 pick pocket missie mislukt |:-

    Overigens biedt die verhaal voor wat ik er tot nu toe van weet enorm veel mogelijkheden voor vervolg games. Ze kunnen elke setting van vóór 2007 erin proppen. Ik weet niet of ze 't gaan doen, maar 't kan.

    Ik hou toch meer van Prince of Persia-achtige games met een tikkeltje meer actie, maar so far: echt een top game :)
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is meer geldgebrek hoor ;) Ik wil liever volgende week Mass Effect.
    Voor andere spellen heb ik echt geen geld
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is een hele goeie reden, als ik had moeten kiezen had ik ook gewacht op Mass Effect. :)
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu m'n 3e assassination gedaan.. Meesterlijk _O_
     
  13. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette Shit!

    Vind het vooralsnog helemaal top!
    Ben gister begonnen en heb onderhand mijn eerste Ass gesassined 8)

    In het gebied tussen de steden val ik zoveel mogelijk mofu's an, alleen die Turkse ventjes zijn wel pittig met m'n eerste kinderzwaardje :cool:

    van mij had het iig alleen in het verleden mogen afspelen maar ach.

    Weet overigens iemand wat voor taal er uit die kruisridders komt voordat ze op je afkomen???

    Leek mij meer Arabisch dan Europees :confused:
     
  14. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vanochtend gehaald voor de PS3,en het is beter dan ik verwachtte.Hele mooi graphics (ook op de PS3!!!)en van de framerate merk je erg weinig.De actie en vrijheid is erg goed gedaan,en ook de bewegingen zijn toppie.\o/Kortom:Top spel,zeker voor liefhebbers van Splinter cell,GTA ect..:thumbs:
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds geen mail van gamehubs
     
  16. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net binnen gekregen. Zal even kijken of het wat is. Ik zat niet echt te wachten op de game, maar nu ik alle reacties lees heb ik hem toch maar bestelt.:)
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gameplay top notch. Dus dat ik ook een mening.

    Mensen hadden iets onmogelijks verwacht, nu blijkt dat het niet de heilige graal maar een game is zijn ze teleurgesteld. Tja, dan kan ik ook teleurgesteld zijn wanneer ik op mijn fiets stap en verwacht dat ie kan vliegen. Maar dat zegt meer iets over mij dan over de fiets.

    Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind het een top game.
     
  18. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ga nu richting acre, had net een groepje van 8 guards ofzo afgeslacht}:] machtig
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zeker 9+ imo. Wat de game doet, doet ie gewoon ongelofelijk goed. Je bent een Assasin, dan verwacht je ook niet dat je meer kan doen dan mensen vermoorden :) . En met de stijl die dat doet, die achtervolgingen <3! Alle animaties zijn ook prachtig (nog nooit was paardrijden zo tof!). Enige wat ik wat minder vond was de ingame filmpjes, denk dat cutscenes (met evt wat toffe actie) je toch wat meer bij het verhaal betrekken. Maar verder, die vrijheid, die gigantische steden en die hele autentieke sfeer die er hangt, dat doen weinig andere games zo goed.
     
  20. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou al bekend of het wijzigen van de standaard difficulty setting in je xbox360 instellingen ook het spel beinvloedt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina