1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dunno, waar kan je dat in je xbox veranderen dan?

2. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou denken dat ze in die tijd in Jeruzalem Hebreeuws spreken..:thumbs:
    Als ze echt de moeite hebben genomen om mensen dat in te laten spreken is het wel vet.

3. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eén woord: Super-vet....

You know what i mean;)

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je je gamerprofile verandert zijn er een aantal settings die hij vanzelf instelt als dat mogelijk is (bijv. altijd manual schakelen in racegames) daar kun je ook kiezen tussen medium en hard in actiegames.

5. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou net begonnen, en ik moet mijn eerste eavesdrop doen, maar dan zegt het spel loop naar dat bajkje en ga zitten... maar ik loop er in low profile heen en altair doet niks... (krijg je BTW verder in het spel weer snel die klimskills? altair kan bijna nooit wat vinden op een muur om heen te springen, of hij springt de verkeerde kant uit... best veel glitches hoor, in deze game)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jan oraakelde die game ook helemaal de hemel in, hij was ook zo van die game is voor mij gemaakt blala... Dus die score is niet helemaal goed. (beetje heeeeeeeeel veel met de hype meegegaan..)

7. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het had er gewoon in gemoeten om een 9 te scoren.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De game is ook helemaal voor mij gemaakt. Ik vind het een topgame tot op heden en ik geniet van ieder moment. Het spel neemt mij helemaal mee in die wereld en ik geloof die wereld (nou ja, niet altijd, de AI is soms een beetje dom :+) en dat vind ik van belang. Dat ik niet 8.000 dingen kan doen zoals in GTA is voor mij geen probleem, ik heb genoeg te doen daar in die wereld.

Ik zou het spel geen 9,9 geven omdat ik ook goed begrijp dat niet iedereen in die wereld gelooft en daarmee dus een groot deel van haar kracht al weg is. Dan blijft er voor een hoop gamers (te) weinig over om een cijfer van 9,9 te kunnen rechtvaardigen. Persoonlijk vind ik het echt een prachtgame, een van de mooiste werelden waarin ik ooit heb mogen rondlopen. Er zijn games met betere gameplay hoor, maar de gameplay is goed genoeg voor mij om optimaal van dit spel te kunnen genieten. De hype van het spel vind ik niet boeiend, dat hebben de media en de gamers zelf gedaan. Dat het dan uiteindelijk voor velen minder is dan gehoopt is jammer voor hem. Ik had geen nieuwe standaard verwacht met de komst van deze game. Het spel is wat mij betreft wel van het kaliber van ICO en SotC. Daarin kan je ook niet een hele hoop doen maar de wereld is subliem in elkaar gezet. En tussen alle shooters, sportgames en racegames vind ik dat persoonlijk een verademing.

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Is de nieuwe PU al uit dan?:D

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiiiiit. Hij schokt nu wel wat meer dan eerst. Nu begint het echt op te vallen sinds ik in Jerusalem ben. Hebben jullie dit ook?

11. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat geen "veel met de hype meegegaan", maar meer persoonlijke smaak. Omdat er een hype was heeft niet alles meteen met hype te maken. Door de hype worden mensen juist eerder teleurgesteld volgensmij.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik vind 9,9 een absurd hoog cijfer ;). En ik heb wel previews etc dingen gezien met jan en als hij zo over een game denkt wordt het cijfer ook hoger dan normaal ;). (vooral met de instelling die game is voor mij gemaakt blabla)

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  13. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik, persoonlijke smaak :9

Anyway, nadeel vind ik als ik in The Kingdom loop kom ik soms opeens geblokkeerde stukken tegen na een veel te lang stuk lopen :confused: jammer dat je niet kan zien tot waar je mag! Of kan dat wel op eenofandere manier?

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je moet op B drukken bij dat bankje, dat is je interact-button.

En die ''glitches'' zijn jouw gebrek aan kunde, komt nog wel goed. ;)

15. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit nogsteeds op de game te wachten :mad:

Is er al iemand die hem via gamevision binnen heeft gehad?

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is het niet de Y knop, zodat je first-person kijkt? of moet je daarna Y doen om te zoomen?

gewoon ff een beetje proberen is denk ik het beste :D

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Reddevil, in de vorige thread hadden we het over die kills die je kan maken in het kasteel. Het hoort NIET zo. Want je mag en kan verder je wapens op geen enkele manier gebruiken in dat gebied. Tuurlijk is het verder een normale executie move maar het is vrij speciaal dat je het kan doen in dat gebied, dat bedoelde ik met dat het niet zo hoorde :).

Gisteren voordat ik ging maffen(1:15) besloten om eens mijn eerste target te checken, voor de allereerste keer dus, haha. Maar dat stukje wat in een scene gebeurd ....zo dan, dat is echt heel gruwelijk zeg. Ik had daarna gelijk zin om die gek keihard te slachten, haha.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Eerst B om te gaan zitten, dan Y om af te luisteren.

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook messen terugpakken als je ze in een burger heb gegooid?

20. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook erg ver gaan bij het eerste target idd. Erg sfeervol gedaan, wat een naar mens!!

Alleen toen ik na de cutscene hem wilde aanvallen selecteerde ik mijn assassination blade en benaderde het target om hem in 1 nette prik af te maken, alleen ik werd eerder opgemerkt en het liep uit tot één giga zwaardgevecht... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina