1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan is dat het. Dat betekend dat je hem nu gewoon moet afmaken en dan een keer die kill moet overdoen om alle investigations te krijgen.

    Ik snap niet wat je bedoelt, maar als er zo'n glitch komt en je drukt op een knop zie je de gebeurtenis uit een ander gezichtspunt

    Ik denk niet dat de progress word opgeslagen op je live account, mijn advies:

    1: Laat het los!
    2: Speel de game compleet uit, met alles erop en eraan. Als je dan nog die achievement wilt halen rush je daarna gewoon door de storyline en als je geen zin meer hebt laat je het zitten.

    Je moet hem eerst locken (RT toch?), dan gaat hij na een tijdje lopen en moet je hem slaat tot hij praat.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Let it goo!! Hahah geweldige raad :9
    Mwa kzie wel ff.. Eerst nog alle vlaggetjes halen, en anders nog maar ff rushen dan
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik denk ik ook nog effe doen.

    Heb AC in 4 dagen uitgespeeld, en kwam uit op 845/1000. Zit nu nog effe niet in over die vlaggetjes, dus ik denk dat ik effe een New Game begin morgen oid, en door alles heen rush voor Conversationalist, en later nog die vlaggetjes haal.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die achievement haal ik wel een keer als ik niets te doen heb en idd de vlaggetjes heb, gaat best goed nu met die vlaggen. Of wacht ik heb een memory stickje als ik daarop lucy achievement haal, is er geen probleem toch?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb tot nu toe ( Op weg naar Acre voor de eerste keer ) alle gesprekken met Lucy gehad + Glitches + Mensen gered. Maar of ik die vlaggetjes ga doen, weet niet. Als ik iets in een game haat zijn het wel dingen zoeken, bij GTA was het nog wel leuk maar nu :{
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben blij dat ik deze game enkel heb geleend en niet gekocht.

    Voor een game die zo gehyped werd had ik er het dubbele van verwacht.
    Grafisch gezien is alles wel in orde maar zitten toch vreemde glitches en knipperende dingen in. De raarste die ik tegen ben gekomen was toen ik aan een dakrand hing en wat ging bewegen vervolgens verdween er een arm en mijn hoofd in de muur. Tevens vind ik de game erg eentonig (dit gebasseerd op de eerste 3 kills verder ben ik niet gegaan) Je begint je missies door naar zo'n safe house of hoe het ook maar heet tegaan zo'n gast daar verteld je ga daar heen afluisteren en kom weer terug. Daarna moet je je kill maken en dit heb ik dus 3x gedaan. Ook zijn de missies van red een burger ook allemaal hetzelfde, zelfs wat ze zeggen nadat je hun gered hebt. Elke keer kreeg ik het verhaal "ik wou dat mijn zoon zo dapper was als jou". En dan nog te beginnen over het verhaal die scenes in die onderzoek ruimte konden mij totaal niet boeien het enige wat je kon doen was een beetje rond lopen en op B drukken wanneer je iets moest doen.. Van mij hoeft zoiets echt niet in een game.

    Mijn conslusie is: Dat ze de game snel moesten uitbrengen (onder druk) en ze de game niet helemaal af konden maken en in mijn ogen hebben ze daarom ook een zeer matige game geleverd.
     
  7. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    was speciaal opnieuw begonnen om de vlaggen te halen(flagmap)blijkt dat ik in de eerste 3 stadsdelen er toch nog 1 of 2 mis:'-(:'-(speel hem eerst maar eens helemaal uit en kijk dan nog maar eens naar die vlaggen.wil stiekum toch alle vlaggen en tempeliers vinden.
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    @ Looney
    ik ben het helemaal oneens met jou conclusie, want je verwachte volgens mij dat het een complete RPG zou worden, je moet het zien als splinter cell alleen dan met meer vrijheid.
    en andere spellen zoals o.a splinter cell , halo zijn super games, ook al zit er niet veel variatie in. dat is nou eenmaal zo.

    en ik vind dat je wel een heel erg beetje zeikt.

    je hebt ook blijkbaar geen diepgang en interresse proberen te tonen. je hebt het gewoon afgeraffeld, is helemaal jouw probleem , doe wat je niet laten kan. maar ga dan hier niet zo lopen zeiker dat het een matige bagger game is want dat is het niet.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Ieder zijn mening, maar glitches kun je niet voorkomen, zul je blijven hebben. Dat van die scenes in onderzoekscentrum ben ik helemaal met je eens.

    Game te snel uitgebracht? Wat denk jij dat ze in korte tijd hadden kunnen doen als ze het spel een maand of 2 later hadden uitgebracht. In die tijd kunnen ze alleen kleine dingen aanpassen zoals glitches, bij jou lijkt het net alsof ze het spel niet af hebben gemaakt en maar hebben uitgebracht. Het is geen rpg, en het spel is weldegelijk af, later uitbrengen had echt niks uitgemaakt.
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Even vraag he: Is er een vierde grote stad?
    Want als ik naar me Map ga, op Y druk (legenda), staat er ook een icoontje van Arsuf..
    En die staat gewoon bij de andere steden zegmaar.. Als je bij Kingdom Population kijkt, is dat iets van 230k ofzow.. Als je dan die 3 steden bij elkaar opteld kom je daar lang niet..
    komt er nog een 4e stad bij? Als laatste assassination ofz? Want ik zt nu in Memblock 5, en heb nu 2 assassinations, dus GEEN 3e in Jerusalem..

    Beetje vaag allemaal..

    En nog belangrijke vraag:
    Als je de game uit hebt, kun je dan weer gewoon echt doorspelen, of moet je dan een memory block laden om hem door te kunnen spelen (ivm vlaggen zoeken)
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn God, ik kom niet meer bij :lol:

    Ze hebben 4 jaar over dit spel gedaan, waaronder een delay van een jaar en nog een aantal keer delays van een paar weken. Dit spel is zoals het is, ze hebben niets te snel uitgebracht. Doe volgende keer wat meer research voor je conclusies trekt die niet kloppen :thumbs:

    Edit
    RedDevilNL, als je het écht wilt weten (spoilers, maar geen spel-verpestende):
    Je moet naar Arsuf nadat je de 9e assassination hebt gedaan, vanwege een soort "plot twist", maar dan niet echt. Het is echter klein, dus ik denk dat je een rekenfout hebt gemaakt of dat de total population oid niet klopt ;)

    En mensen, zoek alsjeblieft even het topic door voor je een vraag stelt.. 90% van de vragen die worden gesteld zijn al meerdere malen gevraagd. Ja, je kan doorspelen nadat je het spel hebt uitgespeeld, maar je moet een memory block laden.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er dan ook niemand achter je aan toen je hem vermoord had?
     
  13. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik had me een heel ander beeld voorgesteld van de 1e assassination, ik stond pal naast die 2 mannen het hele schouwspel te bekijken, en ineens groot vechten alles, en toe achtervolgde het target MIJ!!! samen met nog wat guards... dus in plaats van ik achter het target aan, zat het target achter mij aan :D wat heb ik misgedaan?
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is altijd. Ik heb ook bij de 2e assassination Blade in the Crowd gehaald, maar mensen merken het wel altijd. Het is wel van "ASSASSIN!", en dat je word achtervolgd.

    En de 2e assassination, King Richard? Wat?
    2e assassination is toch die Dokter? King Richard vermoord je sowieso niet.

    Edit
    Deze post was een reactie op JKI's post. :lol: Jezus wat gaat dit topic snel.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan bij voorbaat sorry als ie er al in staat.. Maar:
    Als je Memblock hebt geload.. Zijn de guards dan nogs teeds alerter (verder in de game zijn de guards alerter, zoals jullie vast wel weten)..
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alles is zoals het is in de Memory Block die je reload.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Behalve de vlaggen, torens en geredde burger opdrachten die je al heb gedaan :)
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Niet de collectables, zeg maar (ook geen Templars dus).
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Key thx :) Weet ik genoeg. Ik speel die game uit. Herlaad dan memblock 3 ofzow.. Hala alle vlaggen, dan heb ik alle achievements..
    Nja daarna nog mar ff zien of ik nog ene keer rush voor Lucy, denk het eigenlijk niet. Zwaar stom dat ze dat niet ff gefixt hadden, of wat duidelijker aangaven..
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik krijg echt de schijt van dat het spel de hele tijd bevriest :mad: kut zooit echt GVd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina