1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin nu aan me vierde assassination...
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dat wouden we weten. :D
     
  3. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uren gameplay heeft deze ongeveer?? EN is dat verhaal echt zo überlekker als wordt beweerd??
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helemaal mee eens. Ik vind het echt stom dat ze dat er in gestopt hebben. Opzich van dat eentonig heb je wel een beetje gelijk in, alleen is het gewoon super vet om te doen. En het ziet er allemaal prachtig uit.
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ligt dat neit aan je 360? Daarvoor heb ik em 3 keer terug moeten sturen namelijk....
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bij gamekings waren ze echt lovend over de game. Ze vonden hem allemaal ubervet. Ligt toch niet in de verhouding wat hier allemaal verkondigd word. Ik persoonlijk vind hem ook super. Alleen nog niet veel kunnen spelen, 9 uurtjes ofzo en 2 mensen gekilled. Morgen dag vrij van me werk, dus komen er weer een aantal uurtjes bij!
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hebben veel meer mensen het ook alleen met deze game, dat geld namelijk ook voor mij. Hij is hier 2 keer vastgelopen.

    Ja, het was bij gamekings misschien iets teveel van het goede. Opvallend vond ik dat ze zo laaiend enthausiast over het vechtsysteem waren en dat ze niets hebben gezegd over het feit dat de missie's erg op elkaar lijken (of hetzelfde zijn).
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vechten is tot nu toe bij mij wel simpel, maar vind het wel supertof om te doen. Dat de missies op elkaar lijken is zeker jammer en hadden ze ook wel mogen aangeven. Toch heb ik ook wel al gehad dat ik lekker een uur door de stad ga banjeren. Overal opklimmen, beetje vechten. Dan vermaak ik me ook heel goed. :thumbs:
     
  9. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik zit nu dus mooi vast in het spel :/
    Ik zit bij memory block 6 in het nieuwe gebied maar ik flikker elke keer door de grond heen en dan respawn ik met een clone van mezelf en die doet exact hetzelfde als ik doe.

    en de npc's reageren ook nieteens op me daar :/

    kan ik het spel dus mooi niet uitspelen :mad:
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mijn AC disc kreeg vandaag voor 3e keer melding 'this disc is unreadable. Begint nu wel irritant te worden.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vind een 99 score van de PU ook niet echt objectief,ze moeten het wel een beetje geloofwaardig houden vind ik.
    Kunnen ze wel een 99 geven omdat ze dat persoonlijk vinden,maar noem dan ook de minpunten erbij.
    Want die heb ik niet in de review terug gevonden.
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahja, het bekende Arsuf probleem.

    Wat je moet doen is..

    1) Heb je een 2e controller ingeplugged? Guitar Hero controller misschien? Eruit die hap, en Xbox opnieuw opstarten.

    2) Paar keer opnieuw proberen door Animus helemaal uit te gaan en de Memory Block te reloaden. Je merkt meteen dat hij goed geladen is als je in Arsuf op het begin die Archers ziet enz.

    3 ) Op het begin niet sprinten. Gewoon lopen tot je bij een bepaald stuk komt waar...
    Allemaal groepen Templars, Saracens, etc etc staan. Ook King Richard staat er.
    Als genoemde persoon er is, begint er een cutscene en daarna..
    Een gevecht. Laat je doodgaan in dit gevecht, en als hij reload is alles goed.
    Als genoemde persoon er niet is, weer Animus uit etc etc.

    4) En last but not least, als het allemaal écht niet werkt, sync de twee Altaïrs. Loop naar een muur toe, en loop je tweede Altaïr erin. Dan loop je met de "echte" Altaïr (waarmee jij speelt) door, tot je zeg maar echt naast elkaar staat. Vanaf daar effe verder lopen tot de plek die ik beschreef in punt 3. Dan begint de cutscene etc. Dus gewoon proberen met beide Altaïrs op dat punt te komen. Vermijd trouwens het midden van de weg, dan heb je minder kans dat je door de weg heen valt.

    Succes ermee. Mij heeft het 5-6 reloads gekost, en het was pas verholpen toen mijn Guitar Hero controller eruit was. Ook was m'n Xbox een uurtje uit, maar dat zal er niets te maken mee hebben.

    Google anders nog effe naar "Assassin's Creed Arsuf glitch", als je na mijn post er nog niet uit komt. Je bent niet de enige..

    Jammer, want ik kwam tot dit punt geen glitches/bugs tegen, maar hier werd ik stapelgek. Zoals je zegt is dit inderdaad niet eens speelbaar.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel dus zonder de GPS nu enzo, dus ik zie geen map,niks. Opzich wel cool...MAAR ook onhandig denk ik.

    Had ik net in Jeruzalem een ventje die bedreigt word door andere guards ofzo...dus daar moet ik achteraan....echter...waar zitten die guards, ze kunnen echt in heel Jeruzalem wel zitten....denk dat ik het dus wel weer aanzet.
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo tof hoe die investigations je helpen!
    Als je naar je memory gaat en dan je investigation bekijkt heb je vet veel side info.
    Zo had ik net een assassination in memory block 5..
    Weet niet in welke stad, volgens mij de 2e van de 2.. Maar iig: Zo'n boeken verbrander.
    Je krijgt nadat je naar de kill locatie geweest bent opeens stuk of 6 verschillende locaties onder je handen. Als je dan bij je investigations bekijkt zie je dat je al 3 plattegronden gejat hebt, als je deze bij elkaar voegt weet je gelijk welke je WEL en NIET moet hebben.
     
  15. Eain

    Eain Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goed mn tijd er voor genomen en heb er vier dagen over gedaan om het spel van start tot eind uit te spelen. En dan ben ik nog snel geweest want ik ben totaal niet op zoek geweest naar vlaggen en in The Kingdom regio heb ik ook amper wat uitgevoerd behalve alle viewpoints beklimmen. En ik heb nog zo'n 57 Templars om te doden xD

    Al met al is dit een vette game. Daar kan je gewoon niet om heen. Echter het spel is ZO extreem gehyped dat het haast niet anders kan dan tegenvallen op bepaalde momenten en dat slaat voor sommigen misschien over in extreme teleurstelling met het spel. Dat is dan weer niet terecht vind ik, alhoewel de minpunten best genoemd mogen worden:

    - Het is totaal onnodig om je volledige onderzoek te doen voor een kill. Twee stukken informatie zijn vaak al genoeg. De perfectionist in mij staat erop dat ik alle info wel verzamel maar al met al is het niet nodig.

    - Het is totaal onnodig om te vluchten voor guards en dus totaal onnodig om citizens te redden en vigilantes/scholars te unlocken. Bijna al m'n gevechten met guards heb ik ter plekke uitgevochten. Rechter trekker ingedrukt houden en timen met die X knop en voila. 25 v 1, drie keer raden wie er wint.

    - De routine is nogal saai na je tweede/derde kill. Er zijn echt maar drie of vier manieren van info verzamelen en daarvan zijn ze niet eens allemaal leuk. Het is grappig eigenlijk dat de leukste manier van info verzamelen zitten op een bank en luisteren is, omdat dat voor mij het echtst voelt. Maar over daken racen om vlaggen te verzamelen zodat een of andere dwaas me kan vertellen dat m'n doelwit liever appels dan peren eet is echt kansloos.

    Echter, wat wel vet is in het spel:

    - De graphics. Nuff said. Het hele spel ziet er meesterlijk uit.

    - Het vechtsysteem heeft echt vette moves en ik zat soms echt "bring it fuckers, bring it!" te roepen in m'n hoofd als ik tegen een groep guards aan et matten was.

    - Het verhaal. Ik vond et echt origineel en van hoge kwaliteit. Sommige mensen hebben problemen met de feit dat er op et einde magie bij kwam kijken maar ik denk tsja, in Tomb Raider is het feitelijk net zo onrealistisch als daar hetzelfde zou gebeuren maar dat slikt iedereen. Dus voor mij was dit geen probleem.

    - Vluchten voor guards. Hoewel onnodig, is het wel super mans om door merchant booths te duiken en daken op te klauteren of om je te verstoppen in een hooibaal en te zien hoe ze in et rond staan te kijken.

    - De wapens. Alle wapens zijn vet vind ik en allemaal hebben ze hun plaats in een gevecht.

    - Het klimsysteem. Tomb Raider eat your heart out. Dit is duizend maal beter.

    - Uitzichten vanaf viewing points en het sychronisen. Gewoon vet. Die Cathedraal in Acre is helemaal meesterlijk om te beklimmen.

    Het punt met AC is een beetje dat terwijl de minpunten duidelijk zijn aan te wijzen, er al met al niet veel van zijn. En dat terwijl de pluspunten misschien minder duidelijk voor et oog liggen, ik misschien nog wel 10 tot 15 dingen kan opnoemen die ik echt extreem vet aan et spel vindt.

    Ik zal maar zeggen wat een hoop mensen al doen: Al leert Ubisoft van de fouten van Assassin's Creed, dan zal Assassin's Creed 2 MEESTERLIJK worden.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb een abbo op de PU, heb hem nogsteeds niet binnen terwijl er toch echt in de vorige PU staat: "PU #?? ligt 19 November op je deurmat". Ben wel benieuwd naar de AC review nl. :+
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg um vorige week zaterdag al.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dus je gaat naar de locatie waar je de assassination moet plegen, maar je doet die assassination nog niet? Het is opzich best geinig die maps enzo die je krijgt..maar in principe heb je maar één iets nodig en je kunt al naar de assassination plaats toe om toe te slaan...die extra info is toch gewoon puur voor de mensen die echt alles willen doen? En kan je ze echt bij elkaar voegen of bedoel je meer bij wijze van spreken...anders moet je me dat even uitleggen:)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Morgen ff bellen dan..
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tjah ieder zijn mening ik respecteerd die van jou jij die van mij. Ik had gewoon meer verwacht van deze game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina