Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sting

Sting Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hehe vlak voor je reactie had ik dat van 2e controller idd ergens anders gelezen. Heb me guitar uitgetrokken en meteen eerste try kwam ik ervoorbij.

Tip werkt dus perfect ty :)

Heb het spel nu uitgespeeld en kan niet w8en tot volgende deel

2. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ook die pen of wat het dan ook mag zijn gepikt van de doktor? Geen flauw idee wat ik ermee moet doen of komt dat later aan bod (heb net mijn 4e opdracht afgerond)

3. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Check de PCs in die ruimte waar de Animus staat.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het heeft zeker geen enkel nut om die viewpoints te gaan unlocken als je je jGPS toch uit hebt staan, wel?

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wat een supergave game is dit zeg!! Heel vloeiende frames en de stad leeft gewoon.

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een spoiler in je tekst.. mischien beter om dit als spoiler alert aan te geven?

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik begrijp dat gepraat over het gehype eigenlijk niet zo heel erg. Je bepaalt nog altijd zelf of je daar aan mee wilt doen.

Ik vermaak me uitstekend met de game, en zou het jammer vinden om er doorheen te rushen.
    Hoewel ik helemaal niet zo van het vlaggen vinden idee hou, probeer ik ze hier en daar toch mee te nemen.
    Zelfde voor de side missions, ik probeer die eerst allemaal te doen voordat ik een assassanation doe. Maakt het voor mij veel leuker. Beetje lopen, hier een gevecht, daar een civilian redden, weer even vechten, beetje killen, een guard met kruisboog van een dak duwen. :thumbs:

Ik ben alleen wel heel benieuwd naar het verhaal, heb me tot nog toe in kunnen houden maar kan mezelf bijna niet meer bedwingen om een review met spoilers te lezen :x

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Opzich wel.. teninste.. dat ligt er maar net aan hoe je AC speelt.

Ik heb ook GPS uit staat, maar ik gebruik soms wel nog de map (Back). Dan weet ik waar ik ongeveer heen moet gaan. Anders ben je uren aan het zoeken. :+ En zonder viewpoints zul je ze ook niet op de map zien staan. Met viewpoints wel :)

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij deze 3 maps. In totaal zijn er 6 targets, en op elke map staat 1 of 2 target die het niet is. Als je dit dan na elkaar bekijkt, zie je dat er bij 1 vd 6 targets niets doorheen staat (bij die andere zijn ze 'doorgekrast'). Zo weet je welke target je moet hebben :b:

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: na memory block1 kan je in de practice range een combo kill trainen, later wordt je lijst in de range geupdate met de moves die je unlocked (counter etc) zodat je deze kan trainen. Nou kan ik die combo kill echter niet buiten de practice range uitvoeren op dat moment. hoor je deze move vanaf dit moment te kunnen? zo nee, wanneer unlock je hem precies?

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    meer mensen last van de game die bevriest de heletijd?

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik de practice range deed ik er ook best lang over voordat ik er 3 gedaan had. Counteren is een stuk makkelijker :)

13. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog steeds moeite met "springend assasinaten" probeerde het bij de montferat missie (net als jade liet zien) maar ik sprong over hem heen en bleef hangen aan een richel achter hem (vandaar lukt het wel :)) het is dus in high profile op A drukken en dan meteen op x terwijl je je target gelocked hebt? of later pas op x als je bijna tegen hem aan springt?

misschien kan iemand een filmpje maken ofzo :)

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er precies erg spoiler, dan? Twee Altaïrs? Dat is een bug/glitch, niet iets wat hoort, dus het spoilt niks.

Dat je in een plaatsje komt wat Arsuf heet? Oh nee, wat erg toch. Dat had je nog niet kunnen bedenken nadat je het zag op je map ? :'-(

Sorry, maar ik zie geen spoilers. De spoilers heb ik in spoiler tags gedaan, en als daarboven nog "Spoiler alert" moet staan voordat je begrijpt dat het spoilers zijn, heb je denk ik medicatie nodig.

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.338
    Wat zijn harassers? Alleen die bedelaars of ook die shirtloze ventjes die je een duw geven?

16. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je gewoon rennend (rechtertrigger) naar je doelwit gaan en dan op X drukken. Als je vanachter komt, zal je je hidden blade mooi in zn nek steken. Ren je recht op hem af (in het gezicht) dan is de kans groot dat hij je aanval blokt.

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren weer met succes een doelwit uitgeschakeld terwijl ik ergens vanaf sprong. Het ging hier om die persoon die op het punt stond een paar mensen te executeren, ik ben z'n naam vergeten. Ik selecteerde hem met LT en ik ging gewoon boven hem staan. Toen hij met z'n rug naar mij toe stond sprong ik naar hem toe en drukte ik op x.

Ik moet wel zeggen dat ik die assassinations echt heel gaaf vind. De spanning word goed opgebouwd en het is echt geweldig om iedereen opeens in paniek te zien raken zodra je toeslaat. Ik ben zo iemand die alles onderzoekt en de hele DNA string vol wil hebben voordat ik naar mijn doelwit ga.

Ik heb voor die achievement gewoon alle mensen die mij lastig vielen vastgepakt en op straat gegooid. Dat ging 1 keer mis toen ik een bedelaar per ongeluk in een marktstalltje smeet. De stal stortte in en er ontstond lichte paniek waardoor ik de wachters achter mij aan kreeg. :D

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geldbedelaars. Niet die shirtloze ventjes die je ook duwen.

19. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het even kunnen spelen bij een vriend op de ps3, er waren soms "mongolen" in het spel, kan dat? Die mensen die zo spastisch zitten te roepen.

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel simpel. Als ik bijv. op daken (gewoon in de stad of op kasteel muren) moet je zorgen dat je dichtbij genoeg bent. Dan is het gewoon High Profile + X. (niets A erbij, dan gaat ie springen en spring je er overheen bijv.) Als je gewoon niet al te ver van je target bent doet ie 't vanzelf (met RT + X). Anders gewoon erop rennen en X. It's as easy as that :)

Misschien maak ik wel even een filmpje. Moet wel met mobiel = brakke kwaliteit.

Edit: wel target locken idd.

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina