Ahja, het bekende Arsuf probleem.
Wat je moet doen is..
1) Heb je een 2e controller ingeplugged? Guitar Hero controller misschien? Eruit die hap, en Xbox opnieuw opstarten.
2) Paar keer opnieuw proberen door Animus helemaal uit te gaan en de Memory Block te reloaden. Je merkt meteen dat hij goed geladen is als je in Arsuf op het begin die Archers ziet enz.
3 ) Op het begin
niet sprinten. Gewoon lopen tot je bij een bepaald stuk komt waar...
Allemaal groepen Templars, Saracens, etc etc staan. Ook King Richard staat er.
Als genoemde persoon er is, begint er een cutscene en daarna..
Een gevecht. Laat je doodgaan in dit gevecht, en als hij reload is alles goed.
Als genoemde persoon er niet is, weer Animus uit etc etc.
4) En last but not least, als het allemaal écht niet werkt, sync de twee Altaïrs. Loop naar een muur toe, en loop je tweede Altaïr erin. Dan loop je met de "echte" Altaïr (waarmee jij speelt) door, tot je zeg maar echt naast elkaar staat. Vanaf daar effe verder lopen tot de plek die ik beschreef in punt 3. Dan begint de cutscene etc. Dus gewoon proberen met beide Altaïrs op dat punt te komen. Vermijd trouwens het midden van de weg, dan heb je minder kans dat je door de weg heen valt.
Succes ermee. Mij heeft het 5-6 reloads gekost, en het was pas verholpen toen mijn Guitar Hero controller eruit was. Ook was m'n Xbox een uurtje uit, maar dat zal er niets te maken mee hebben.
Google anders nog effe naar "Assassin's Creed Arsuf glitch", als je na mijn post er nog niet uit komt. Je bent niet de enige..
Jammer, want ik kwam tot dit punt geen glitches/bugs tegen, maar hier werd ik stapelgek. Zoals je zegt is dit inderdaad niet eens speelbaar.
Klik om te vergroten...