1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mn Official Game Guide binnen :D
    Deamn dat ding is veel dikker dan ik had verwacht!

Is echt een dik boek met vet veel info.
    Veel side info, en een uitgebreide walkthrough (al heb ik die niet nodig).
    Natuurlijk ook alle templar/vlag locaties handig beschreven \o/
    Achterin het boek zit nog een biggie ass poster van alle plattegronden samengevoegd.
    Nice!

ff de game ernaast zodat je ziet hoe groot ie is:

(klik voor vergrotingen)

En dan vandaag ff laatste assassination, hierna alle vlaggetjes zoeken :thumbs:

2. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg handig! Dat vlaggen zoeken was ik al meer dan zat. Super bedankt! :thumbs:

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    In de guide staat per stadsdeel beschreven/plattegrond waar de vlaggen etc waren..
    Maar deze is ook wel op internet te vinden, toch is hem in het echt hebben veel beter/duidelijker :) Te krijg op play.com voor 12,5incl verzenden.

4. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen heb nu 3 mensen vermoord.. de 4e moet ik naar assassin kantoor bij alle 3 de city's geweest zelf alles daar gecompleet in 1ste gebied maar krijg geen nieuwe hints en het 2e gebied niet.?

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    handig. Ik heb zelf een aantal van die guides en als ik zo het formaat bekijk is dat wel de standaard dikte voor zo'n piggyback guide. Die van oblivion daarentegen was we ff schrikken. dat ding was bijna net zo dik als de bijbel..heerlijk niet?. nog nooit zoveel lees plezier gehad. maar weet je wat dan weer niet kan, of eigenlijk zou moeten kunne. ze mogen niet op je boekenlijsten voor school :mad:

echter mocht ik hem wel als een officieel naslag werk gebruiken bij men gameverslag voor ckv(jawel een GAMEverslag als culturele activiteit :) )

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, vind het wel jammer dat mijn laatste 2 assa(heb er pas 4:lol:) keihard wegliepen en ik niet als een echte assassin ze kon neerleggen(als ze het niet verwachten en gewoon doen waar ze mee bezig zijn). Wat ik dus aan het begin wel wilde doen.

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Moet je het tactischer aanpakken... ;)

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, die Talal kon ik nou niet echt goed van achter pakken;). Moest eerst al die guards killen en toen rende die weg. En bij Abu'l Nuqoud ging ik verkeerd naar hem toe. Dat was dus mijn fout. Maarja, we blijven het maar weer proberen

9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.370
    een kill mislukte bij mij, toen moest ik een half leger uitmoorden. Toen ik klaar was kreeg ik complimenten dat ik als een echte assasin te werk was gegaan :confused:

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ach, bij mijn kills kon de halve stad meegenieten dus dat zit wel goed:lol:

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

En als jij dan gaat leren meningen van anderen te accepteren zijn we gelijk klaar. Tjah voor mij voelt de game niet af en dat is toch persoonlijk lijkt mij? Maar goed je hebt altijd weer van die mensen zoals jou die zich beter voelen dan de rest en een mening van een ander de grond in moeten boren. Maar goed als jij je daar lekker bij voelt moet je dat doen :) En tjah ze hebben er 4 jaar aan gewerkt maar dat hoeft toch niet te betekenen dat de game volledig af is zoals hun hem wouden hebben? Maar goed jij zal alles wel het beste weten etc

Maar goed zie nu je leeftijd dat verklaard een hoop....

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  12. Zipa

Zipa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 4 mensen omgelegd.. dan heb ik de keuze naar welke stad ik wil gaan, maar bij elke bureau hoor ik wel een target maar krijg geen pickpockets enzo te zien.. terwijl ik alle viewpoints heb gedaan.. iemand tips?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe je na het uitspelen gewoon kan rondlopen? wat ik nu doe is dat ik de missie van sable laad en dat ik dan ga rondlopen

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik dus ook .. nu moet je gewoon die wazige gedeeltes in en zelf naar highpoints zoeken ..

zodra je er 1 heb gedaan zie je weer de volledige map dus !

15. Zipa

Zipa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt...!!

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, kan niet. gewoon memory block 6 laden is het handigst.

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je trouwens alle side-missies doen zoals save the cicilians enzo.
    Bij me eerste heb ik dat wel gedaan was benieuwt of het nu ook moet.
    Het is niet erg om te doen ofzo hoor maar wou het ff weten .
    Heb wel alle viewpoint in acre nu .
    Maar er is een save the cicillian en die zie ik wel op de kaart maar niet in de stad zegmaar dan sta ik op die plek en dan zie ik niks.
    En in die hal waar die opstaat staat ook niks rende er door heen maar zie niemand.

18. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoeft niet

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nope, maar ik doe ze het liefst wel. Op het einde heb je dan echt het gevoel dat je de game volledig uit hebt gespeeld.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezzeeee! Alle vlaggetjes in Jeruzalem! :D

Ik snap trouwens niet dat sommige mensen zeggen: Die kill mislukte bij mij, dus moest ik maar een heel leger uitmoorden.
    Als dat gebeurt laat je je toch doodgaan en probeer je het opnieuw?! Dat zou ik sowieso doen!
    Ik heb volgens mij elke kill stealth gedaan, of iig zo stealth mogelijk ;) (die ene chase gaat wat moeilijk)..
    Zit nu memoryblock 7 dacht ik, klaar voor de assassination maar zit eerst nog wat vlaggen te zoeken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina