1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zakmesje vond ik trouwens wel super relax. Het leek wel of je zo nu en dan gewoon eens van wapen moest wisselen om bepaald lui af te maken. Een paar knulletjes weren alles van je zwaard af (behalve block breaker) terwijl je ze meteen aan je zakmes reeg.

Wat was trouwens die laatste ability die je kreeg bij je mes? Ik heb t nooit kunnen ontdekken. Ik geloof de 7e of 8e kill krijg je nog iets nieuws bij je mes (en niet dat je meer werp messen hebt). Ik heb 't dus nooit kunnen ontdekken.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tegen templars vechten is wel vet. Oke, het is nog steeds easy om ze te verslaan maar het voelt beter dan tegen die normale guards. Hopelijk zit er in Deel 2 wel moeilijkheidsgraden ofzo want het is erg makkelijk.

3. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Templars zijn op gegeven moment ook een walk in the park. Als je alle moves heb geunlocked. Ik kwam de eerste paar tegen toen ik nog niks had. Dan is 't andere koek.

4. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie je zo'n Teplar van een afstand gooit 3 á 4 messen en hij is dood :|

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    niet bij mij , ik gooide er zo'n 5-6 en hij bleef nog lekker rustig staan en heb ik hem moet verslaan met een gevecht.

6. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, aantal post geleden...

Ik heb besloten toch mijn orginele tekst te posten (in spoiler om vervuiling te voorkomen)

Sorry dat ik dit nogmaals doe, maar ik erger me de laatste tjd wel vaker aan die onleesbare teksten.
    Bij deze vooral aan de W's die er nutteloos in staan (zie bijv. dawn)

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het geeft echt zo'n lekker gevoel als je met een aantal guards op een hoog gebouw staat en om daar dan te vechten.

Laatst was ik op die kerk in Acre en ergens boven stond er zo'n templar. Die pakte me dus opeens vast en gooide me er van af, kicken! :cool:

8. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nooit gehad:) Had je wel raak gegooid, niet op iemand anders??

Ogh heerlijke post! Ben het er volkomen mee eens :):

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij ook nog nooit gelukt om een templar met werpmessen te vermoorden.
    Weet je zeker dat het een templar was en niet een bewaker in acre, die lijken er namelijk soms verdacht veel op.

10. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry, maar nu kan ik er tenminste weer even een paar weken tegenaan, tot ik me weer erger :'-(

Edit: sorry voor de dubbel post, dat was niet mijn bedoeling...

11. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    100% zeker dat het een Templar was, want hij stond daar zo gezellig bij zo'n kratje. Toen dacht ik laat ik hem maar wegjagen :). Nee er stond 28/40 (ofzo) Templars Eliminated.

Maakt niet uit :) Ik snap ook niet waarom mensen moeite gaan doen om zo te gaan typen :| Ik vind dat zo iemand een waarschuwing zou moeten krijgen :)

Vergissen is menselijk!

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb eergister een Templar omgebracht door achter op zijn rug te springen en mijn keel door te snijden. Hij stond op zijn gemakje maar toen was ik daar opeens om zijn feestje verpesten\o/

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Woei, ik zie net de end credits voorbij rollen :D Echt zo vet deze game :D Volgens mij is er zelfs nog een memory block die ik niet gespeeld heb... Zo nog even kijken :)

Oke, dat laatste block is dus het verzamelen van vlaggen enzo :p Lama hangen xD

14. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand die hem gepreorderd had bij play-asia.com hem al binnen?

15. folser

folser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook deze middag uitgespeeld, spannend die negende templar met al die soldaten waar je tegen moest vechten :D
    Hoop dat we snel wat meer horen over een vervolg, hopelijk is die dan ook met altair en met nieuwe steden enzo, of ze kunnen uitbreidingen op marketplace zetten :)

Binnen een paar weken ga ik hem nog eens opnieuw uitspelen, maar dan met alle sidequest en vlaggen :)

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Moet nog 1 templar verslaan en dan uitgespeeld maar wil nu eerst alle vlaggen en dergelijke zoeken voordat ik aan de laatste missie ga beginnen

17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *hoog roddelgehalte*
    Ik hoorde dat deel 2 in de tijd speelt waar in je ook zit als je op die anumis ligt.
    Deel 3 zou zch in de toekomst afspelen.

Helaas, ik vond deze 16e eeuw stijl juist wel een verrassend nieuw iets :thumbs:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    edit:

Ja daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik heb ook een hekel aan mensen die bij de modjes aankloppen van: meneer, meneer, hij schrijft niet netjes... wilt U hem voor mij straffen, zodat hij voortaan wel comma's gebruikt en zo niet hij gebaned voor het leven wordt

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zo net uitgespeeld en mis nu 1 achievement. Al die gesprekken met Lucy. Je kan toch alleen na een memoryblok met er praten en hoeft toch niet telkens eruit om met er te praten?

Had trouwens wel een onwijze glitch tijdens het vermoorden van de negende persoon. Liep met twee Altair's en was niet lekker spellen. Morgen nog maar eens uitspelenl. Wil die laatste 20 puntjes ook. En daarna lekker Mass effect

19. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een kennis van me heeft hem bijna uitgespeeld en mocht hem dan ff lenen , dus nog een paar dagen ..

20. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zelfde heb ik ook. Ik ben er te laat achter gekomen en eerst wilde ik gewoon zo veel mogelijk als assassin rond lopen en niet door dat saaie hok met die rare dokter en lichtelijke (voor een game (Ik ben geen nerd en val er niet op)) aantrekkelijke assistente :'-(
    Nu kwam ik er achter dat daar ook dingen te beleven waren, praten en computeren enzo... jammer jammer. Als ik overal mee klaar ben, start ik wel weer een nieuwe game om ook dat mee te maken \o/

Dat is wel vet cool, 2 Altairs, dubbel zoveel afslachting :cool:
    Ik had laatst dat ik op een huisje wou klimmen en ineens werd het huis doorzichtig en ik liep er dwars doorheen en viel er aan de andere kant weer uit... in het water... Dood |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina