1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Net de game uigespeeld en overall vond ik hem vrij gaaf.

Alleen de open ending vind ik toch wel wat minder. Maargoed dat is dan om het interessant te houden tot het volgende deel. Welke memory block kan ik heb beste doen om gewoon alles te verzamelen etc? Of maakt dit niets uit zolang het er maar 1 is waarbij alle delen van de steden unlocked zijn?

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  2. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Mij zou het eerder leuk lijken als je zo'n soort setting krijgt in de tijd van ceaser e.d. bijvoorbeeld :) Of gewoon helemaal ergens anders in de middeleeuwen ofzo :eek: In ROME! Lekker door het Vaticaan kakken :)

Kan ik hieruit uithalen dat als je het spel uitgespeeld hebt niet nog gewoon rond kan lopen in de game? Dat dan het spel helemaal eindigt en dan opnieuw kan beginnen?

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  3. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan wel, je moet alleen een eerder memory block laden. De één na laatste will do fine.

4. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    grappig in deel 2 heb ik een post geplaatst met het zelfde idee..
    deel 1 in een soort matrix achtige wereld
    deel 2 in het heden
    deel 3 in de toekomst
    er werd toen gezegt dat ik te veel tv keek,zat dus aardig in de buurt:cool:
    @ubisoft hebben jullie nog een script schrijver nodig:+

5. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    LOL,

Het is maar een gerucht hoor dat het in eht heden af gaat spelen. Maar wat wil je doen dan in het heden. Met een shotgun over straat lopen, en dan komt de politie er aan met een AK 47 en dan weer jij met je shotgun die dingen af.

En ga je lekker wolkenkrabbers van 100 meter beklimmen :) En dna spring je eraf met de Leap of Faith en kom je op een matras terecht xD

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laat ze gewoon verder gaan met Desmond en Altair. Er zal heus nog genoeg te doen zijn met Altair, en Desmond bij Abstergo.

7. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb dit spel nogniet zo lang en heb t ook ng niet veel gespeeld!

Maar wat houd die Lucy achivement in? Wie is die Lucy? Is dat die blonde breezer slet die naats de Anumis staat?

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Templars zijn echt té simpel. Pak je Hidden Blade, ga niet in Defensive Stance staan, en zodra hij aanstalte maakt om je aan te vallen RT+X snel drukken. One hit kill.

Heeft beetje oefening nodig want als je het niet perfect timed, word je gewoon geraakt.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Lucy is inderdaad dat vrouwtje wat naast de Anumis staat.

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    alsjeblieft spoilers gebruiken, op de vorige pagina allemaal dingen over die 9e kill. =( wil ik nog niet weten

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat ik Jan uit de PU meestal wel redelijk vind qua reviews. Maar hij overdrijft verschrikkelijk over AC in zijn review.

Het was in het begin super leuk om op alles te klimmen en over daken te rennen, maar het blijft niet ALTIJD leuk. Echt dus niet.

Hoe sfeervol de stad ook is en prachtig gemaakt...ik moet zeggen dat ik het al behoorlijk herhaaldelijk begin te vinden. Elke keer weer pickpocketten over afluisteren, burgers van vervelende guards afhelpen en van die vrij simpele mini-games voor collegas van Altaír.

In principe kan je zodra je de stad ingaat en je het Assassin's Bureau gevonden hebt eigenlijk al je kill maken. Het begint een beetje erg veel van hetzelfde te worden.

Maar goed...vraag me af of Jan er na een hele lange tijd spelen nog steeds zo over denkt. Ik zelf vind de game fantastisch qua animaties,sfeer,graphics,geluid,controls...maar de uiteindelijke gameplay...missies....'t is te simpeltjes helaas.

12. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    En als hij je nou vast pakt :)

Een revieuw is een persoonlijke mening, maar het is wel wat saai. Met dezelfde soort missies de hele tijd.
    En je kan geen kill maken zodra je het Assassin's Bureau ingaat. Je moet ene bepaald aantal info hebben, soms is dat van 1 persoon soms 4.

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grab Break, en als ie ligt assassinaten.

14. ralfjuh

ralfjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal ik zit vast bij 1 vlag in Acre Rich. ik heb er hier een screenshot van, de vlag die rood is moet ik nog, en ik vindt hem echt niet! Kan iemand voor mij mischien een screenshot maken, zodat ik zie waar die ligt?
    Dat zou ik erg waaderen, alvast bedankt!!

hier is de screenshot:
    http://www.team-damage.org/Acre%20Rich.jpg

15. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    pfff dat heb ik ook ja.heb het spel nog niet eens uit gespeeld omdat ik al 3x overnieuw ben begonnen voor die klote vlaggetjes,en elke x mis ik er weer 1 of 2.de groete met die vlaggen_0/

16. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw dus ;) Waarom zou je in vredesnaam helemaal opnieuw beginnen? Gewoon memory block 6 (geloof ik) laden :)

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    memory block 8.;) (additional memories)
    ik zit nu in 5.
    dan komt er nog 1 kill
    en dan zon gek kroontje ofso

18. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat is dat eignelijk? dat trofeetje in die memory blocks.

19. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik speel hem pas uit als ik alle templars vlaggen etc. heb nsow dus zal nog wel ff duren:) maar dan is t pas leuk als je het uitspeelt

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon dat dat het doel is en dat er geen extra losse onderdelen in dat memory block zitten. Je haalt hem of je haalt hem niet, niets bijzonders dus.

@Marciiano: Ik zou je sig. ff veranderen. Hij is veel te groot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina