1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net (denk ik) een vet grote fout gemakt.
    Mn 2e kill, Jerusalem...
    Ik heb die kerel namelijk in de achtervolging gekilled, dan is het toch geen Silent Assassination?? Daar gaat mn achievement om iedereen te vermoorden op true Assassination manier..
    En denk dat ik voordat ik hem vermoorde ook wel een keer door een guard geraakt ben, dus de achievement van "Assassinate all your targets with a full DNA bar." kan ook al niet meer!

    Vind ik echt ZWAAR klote, weet iemand hoe ik dit overdoe ofzo?

    Edit:
    En hoe doe je en gevecht waarin je minimaal 25lui killt? Ik heb altijd iets van 13, maar dan rennen ze allemal weg! Ondertussen zelf wegrennen en langs andere guards rennen, die killen.. Werkt ook niet!
    Iemand die die achievement al heeft?
     
  2. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    echt het tofste spel voor mij :D ik hou van dit soort spellen ;P maar zoals pietlut al zij, waar kun je messen die je hebt gegooid terug krijgen/kopen ?

    @reddevil: je bent een beetje gamerscore verslaafd of niet :p
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die throwing knives kun je pickpocketen van thugs, of in je Assassin thuisbasis bijvullen.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep idd ik wil die achievements hebben :9
    Maar niemand die weet hoe ik het terug kan draaien? Misschien als ik de game opnieuw speel, 2e keer.. Als ik dan die 2e alleen met Full Health kill
     
  5. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch in het begin als je in de machine ligt een deel van je memory kiezen wat je gaat spelen, als je dan naar de memory gaat voordat je hem assasinate mischien heb je dan nog een kans maar ik weet niet zeker.
     
  6. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog een vraagje :p wat zijn thugs :p ja iets van uitschot .. maar waar vind je die thugs ?

    edit: en ik weet harstike goed dat hier ook hulptopics voor zijn, maarja.. een topic waar alle AC spelers in praten word je eerder geholpen als daar :D
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat werkt neit met dat Memory terugdraaien, teminste ik snap dat niet..

    Wat ik nu lees is dat het waarsch erom gaat dat je alle SIDE dingen eerst gedaan hebt, Dus alle burgers redden, view points etc.
    Hopen dat ze gelijk hebben ! :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt ziek man..toen ik dat gesprek voor de eerste keer zag, dacht ik..ach die vent word gewoon boos en geeft hem een knal of loopt gewoon weg...maar dit...damn zeg.

    Heel tof ook hoe dat water rood kleurde.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0

    DNA bar kan nog wel, want DNA bar krijg je als je alle side quests etc doet. Dat heeft niks met guards attacken te maken. De bar die jij bedoelt is de synchronizing bar.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als ik het me goed herinner hebben ze een groen shirt aan.

    Ze lichten ook op als je in de buurt bent zodat je kunt locken.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe haal je de achievements :

    -Absolute Symbiosis
    45G
    Have a complete Synchronization bar.

    -Hungerer of Knowledge
    20G
    See 85% of all the memory glitches.

    -Conversationalist
    20G
    Go through every dialog with Lucy.

    -Eagle's Flight
    20G
    Last 10 minutes in open conflict.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    de tekst spreken voor zichzelf denk ik !
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    Sync bar: ( je begint met een hele volle, maar als je rang word afgenomen heb je weer een kleine bar, je syncbar is je healthmeter) deze word groter als je een volle DNA bar hebt (alle sidequests doen per missie, minstens 15) en na elke assassination krijg je een blokje erbij.

    Glitches: die flitse van witte moleculen shit zijn glitches, druk op dat moment op een knop en je ziet et filmpje vanuit een andere hoek, dit is een glitch... druk 85% van de tijd op de knop en je krijgt em.

    Dialogs: als je in dat toekomst stuk zit elke keer en je gaat bij dat wijf staan gaat ze soms met je praten, doe dit elke keer en je krijgt de achievement ( volgens mij moest je ook b drukken bij haar in de buurt)

    Eagle's flight: wat ik deed was gewoon 10 minuten vechten met een aantal guards en dan je deflect knop in gedrukt houden ( = rechter trigger) 10 minuten vol houden en je heb em.
     
  14. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde met de glitches eigenlijk dat je vaak dwars door lijken heenloopt, en dat soort kleine dingetjes... ik vind het trouwens wel jammer dat ik nog geen hoge gebouwen heb kunnen beklimmen, maar dat is denk ik nog niet zo raar waar ik nu nog ben ( maar het is dus wel mogelijk om de ECHT heel hoge gebouwen geheel vanaf de buitenkant te beklimmen, zoals ze zeiden? en is dat cool?)
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    -Eagle's Challenge
    Defeat 25 guards in a single fight.

    How to? Waar? Hoe?
     
  16. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook halen, maar ik hoorde dat hij bij de media markt €45 was. Weet iemand of dat zo is en welke Media markt. Want elke media markt heeft zijn eigen prijzen.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Over de Reviews wat jullie misschien kennen zoals de lage scores die gedeelt zijn aan deze Game wil ik het even over hebben.

    Nou heb ik een Video gecheckt van Game Kings waarin Boris het woord doet over Assasins Creed en hij is echt geiriteert aan het feit dat Bladen en Sites lage scores hebben uitgedeelt,en hij zegt ook van-

    Assasins Creed is Orgineel en doet iets wat niet eerder te ervaren was in een Game,tuurlijk zijn de Kills die je maakt hetzelfde naar hoe je iemand kan ombrengen maar het gaat om de manier hoe je het doet en wat het jou voor gevoel geeft.
    Een Game speel je voor je Plezier en die Wereld is echt Mooi,waar Boris zelf heimwee naar krijgt als die de Game even niet speelt.

    En die Gasten die wat de Games Reviewen zijn vaak van die jonge gasten die niet weten waar ze het over hebben,je bent Game jounalist omdat je van Games houd en een Game wat zo Orgineel is als Assasins Creed ga je geen 7 lopen geven,dat doe je gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord: Bij de poort van Acre :) Onder het gevecht snel wegrennen, na 3 enemies te killen.. Dan langs meer guards rennen en hun meenemen. Dan weer 3 killen en wegrennen, zorgen dat ze je wel de hele tijd bij kunnen houden.. Het moet namelijk in 1 gevecht blijven :)

    Leuk hor, iemand napraten.

    Edit:

    GVD de Faceplate is uitverkocht bij Play-Asia!!


    Iemand die trouwens de Official Game Guide heeft? Staan oa alle vlaggetjes in..
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al hoe je harassers (dat zijn die dronkelappen die je aanvallen, neem ik aan?) pakt en gooit voor de achievement "Enemy of the Poor"?
     
  20. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Meej eens.Ik heb de hype totaal niet gevolgd,en ik vind het een erg orgineel spel.Dit soort spellen moet vaker komen,want die shooters heb ik wel even gezien(op COD4 na).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina