Sorry voor de late quote. Kom niet meer in dit topic.
Ik noem dit inderdaad een eentonige adventure. Ik hoef helemaal geen gameplay beelden te kijken, heb het spel immers zelf uitgespeeld. Verhaal is totaal niet boeiend, in tegenstelling tot andere toppers dit jaar (BioShock). De drie grote steden praat is allemaal leuk en aardig maar ik heb niet het gevoel gehad in drie VERSCHILLENDE steden geweest te zijn, het leek allemaal enorm op elkaar (op de haven na). Het free runnen is ook zeer aardig en mooi gedaan maar het is allemaal hetzelfde! Ren tegen een muurtje op, klim iets hoger, ren over de daken, spring naar een ander dak. En dat dan het hele spel door, hoe leuk kan dat zijn? Graphics zijn inderdaad zeer goed maar als jij een game koopt voor de graphics kan je beter je geld aan iets anders uitgeven.
Verder mag ik zeiken wat ik wil, het is immers een forum waar je je mening mag laten blijken. Dan wens ik je nog veel plezier met dit spel.
Ook hier ben ik het niet met je eens. BioShock is een lineare shooter, zoals je al zegt. Maar in feite heeft het net zoveel vrijheid als Assassin's Creed. Assassin's Creed geeft je het gevoel van vrijheid door je het uitzicht te laten zien iedere keer dat je een viewpoint beklimt, maar omdat alles in de steden zo ongelofelijk veel op elkaar lijkt heb ik het hele spel het gevoel gehad door één straatje te hebben gelopen.
Ga nou niet denken dat ik Assassin's Creed een rotspel vind, in tegendeel, ik heb me goed vermaakt maar het haalt bij lange na niet de verwachtingen die ik had.
Laatst bewerkt: 30 nov 2007