1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu 2e keer m te doen, rushend.. Damn wat gaat dat snel :9 2 uurtjes gespeeld ofzow en zit alweer bij Memoryblock 5..

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hier moet ik toch altijd om lachen, mensen die stoppen omdat het qua punten niet loont.

Punten zeggen niets alleen achievements. En het gaat om het behalen van achievements en niet gamerscore! Maarjah voor sommige betekend het aantal punten meer dan welke achievements men heeft.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    PM me misschien even als je alle maps + vlagscreenshots nog zoekt, ik heb ze gisterenavond nog ergens anders teruggevonden maar ik betwijfel dat dit door een persoon vrijwillig is gedaan. Volgens mij gaat het hier om de illegale officiële strategy guide screens.

4. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel hoe ziek dat is...
    Zeker voor een spel wat zich een rpg durft te noemen.
    Wanneer zou er weer eens een spel in de buurt komen van knights of the old repulbic |:-

5. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is AC een spel dat zich RPG noemt???

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is 'ie in de war met mass effect...

7. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem nu uitgespeeld en ga nu de memory blocks af van wat ik daar nog mis en alle templars killen en de vlaggen vinden

8. Armin_NL

Armin_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Memory Glitches + Flags

Beste mensen,

Ik heb even een vraagje over de memory glitches.. Ik moet er 85% van zien schijnbaar, nu heb ik hier en daar al wat gelezen alleen snap het nog steeds niet zo.. Kan iemand mij het iets specifieker uitleggen?
    En heeft misschien iemand op internet maps gevonden met de locaties van de flags?

Alvast Bedankt! :thumbs:

Ralph

9. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Tijdens de cutscenes voor en na een assassination moet je één van de knopjes in blijven drukken, dan heb je ze vanzelf.

Kijk eens 10 posts boven je... :):

10. Armin_NL

Armin_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ahh owk.. En welk knopje? :9 Jah k zag dat die maps daar stonden maar heb ook maps nodig van het middle district van Acre, Jerusalem enz..

Gr!! Ralph

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag elk knopje zijn dat je wil. Tijdens alle echte cutscenes gaat het beeld soms flikkeren met glitches (witte waas over je scherm) Als je nu op een bepaald knopje drukt, dan switch hij naar een close up voor een dramatischer effect. Doe dit voor 85% en voila achievement!

12. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel juist gekocht, en ga nu lekker wat gamen... Heb grote verwachtingen!

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mensen helpen aan foto's van vlaggen te komen.
    Heb m zelf nu bijna voor 2e keer uitgespeeld, vet gerusht alleen maar voor die Lucy achievement. Kun je dus een vlag niet vinden, vraag eventjes in het assassins creed hulp topic. Miss dat ik dan even foto voor je maak ;) Klik

14. Armin_NL

Armin_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo.. Thnx!! Nog even een vraagje.. haha.. 25 combo kills.. Dat is gewoon op het moment dat je met zwaard het andere zwaard van je vijand aanraakt.. snel nog een keer X duwen eh?

Thnx!

15. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Je tikt de spijker op z'n kop :)

Echt waar ik geniet nog steeds van deze game, vind het nog steeds niet eenzijdig:D 7e assassination meer dan 25 uur er al in zitten. Doe het lekker kalm aan:)

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hoe moet je 100 vlaggen halen in die Kingdom

Holy fuck, ik vond 20 al moeilijk xD

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben hem nu ook aan het rushen voor de lucy achievement maar het klopt toch dat je gewoon na elk blok met er moet praten tot ze zegt ga slapen? Tis toch niet dat je ook tijdens een blok na een moord weer de animus uit moet?

Vind het daarnaast nog steeds geweldig om iemand neer te steken en met hele groepen achter je aan over de daken te rennen. Zeker na een grote moord. geweldig. Ging daarvoor altijd gewoon iedereen doodslaan maar tegenwoordig steekje in de rug en dan heerlijk rennen en alle omgooien.

en lang leve de messen

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Sorry voor de late quote. Kom niet meer in dit topic.

Ik noem dit inderdaad een eentonige adventure. Ik hoef helemaal geen gameplay beelden te kijken, heb het spel immers zelf uitgespeeld. Verhaal is totaal niet boeiend, in tegenstelling tot andere toppers dit jaar (BioShock). De drie grote steden praat is allemaal leuk en aardig maar ik heb niet het gevoel gehad in drie VERSCHILLENDE steden geweest te zijn, het leek allemaal enorm op elkaar (op de haven na). Het free runnen is ook zeer aardig en mooi gedaan maar het is allemaal hetzelfde! Ren tegen een muurtje op, klim iets hoger, ren over de daken, spring naar een ander dak. En dat dan het hele spel door, hoe leuk kan dat zijn? Graphics zijn inderdaad zeer goed maar als jij een game koopt voor de graphics kan je beter je geld aan iets anders uitgeven.

Verder mag ik zeiken wat ik wil, het is immers een forum waar je je mening mag laten blijken. Dan wens ik je nog veel plezier met dit spel;).

Ook hier ben ik het niet met je eens. BioShock is een lineare shooter, zoals je al zegt. Maar in feite heeft het net zoveel vrijheid als Assassin's Creed. Assassin's Creed geeft je het gevoel van vrijheid door je het uitzicht te laten zien iedere keer dat je een viewpoint beklimt, maar omdat alles in de steden zo ongelofelijk veel op elkaar lijkt heb ik het hele spel het gevoel gehad door één straatje te hebben gelopen.

Ga nou niet denken dat ik Assassin's Creed een rotspel vind, in tegendeel, ik heb me goed vermaakt maar het haalt bij lange na niet de verwachtingen die ik had.

Laatst bewerkt: 30 nov 2007
  19. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

helemaal mee eens. Ik volgde Assasin's Creed als een van de eerste voordat de kindjes hier op het forum er vanaf wisten maar ik had toch echt veeeeel beter verwacht. te 1-tonig.

20. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volge het ook van een heel lang stuk geleden en ik vind het nog persoonlijk 1 van de beste spellen. En jij had het wel over free runnen 1 tonig maar wat kan je verder rest doen met free runnen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina