1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd aangekondigd als een topper en het is er ook echt 1. Even gespeeld en meteen verkocht, interactie is heerlijk\o/
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem even geleend bij een vriend van me, wat een topspel! Ben nu al zo'n 5 uur bezig om guards te killen 8)

    Maar live werkt niet bij me, bij iemand anders ook? (Niet dat je online kan ofzo 8))
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hij is bij de Media Markt deze week €49,-, en dat is hij meer dan waard.
    Hell, wat een koele game is dit zeg!

    Heb net mijn tweede Assassin erop zitten en ga zo maar eens met mijn paardje richting Jeruzalem galopperen. :cool:
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een zeer vet spel, maar net als wat meer zeggen, het spel wordt best snel eentonig. De hoofdmoorden zelf zijn echt super maar alles wat daar om heen zit is een beetje té veel van t zelfde. Jammer! Was toch wel 1 van de titels waar ik van begin af aan naar uitgekeken heb :'-(
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het nummer van de PU van deze maand staat echt vol met rare cijfers. Vooral die Jurjen irriteert me met zijn absurde cijfers. Mario Galaxy: 100 -_-' Zelda Phantom Hourglass: 95 (ik heb hem zo leuk is hij niet) Zelda Twillight Princess: 98.

    Dat hij een stijve krijgt van Mario wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Sjongejonge.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, ik vind dat wel vet. De stad voorbereiden op je kill. Citizens saven zodat je van hun hulp gebruik kunt maken.

    Ik moest me door de tutorial heen bijten, want ik vond het traag en domweg saai. Maar zodra ik voor het eerst voet mocht zetten in een stad, kwam ik er helemaal in! Tot nu toe vind ik het geweldig. :thumbs:

    Een vraagje voor de gevorderde spelers. Als ik guards uit de weg ruim, komen er dan geen nieuwe? In andere woorden: kan ik het gebied rond de assassination van tevoren clearen van vijanden(met name die op de daken).
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    uhm, met de kill worden ze volgens mij ge refreshed zeg maar.
    als je gewoon zonder die assassination ze afmaakt komen ze ongeveer na een half uur terug.
    maar dat refresh gedoe verschilt volgens mij wel.
    in Damascus had ik er geen last van, in Acre waren ze er in eens allemaal weer en stond heel de stad vol, des te leuker mijn escape was vond ik :D

    maar je moet van tevoren ook een escape route plannen, en je moet je map uitzetten, anders is het niet leuk en veel te makkelijk.

    EDIT: iemand 'm al uitgespeeld? zo ja, word ie snel saai?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, als je op gamerankings.com kijkt zie je dat hij verre van de enige is met dat soort cijfers. Zal toch wel een kern van waarheid inzitten denk ik dan...
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh? Wel ik heb pas een assassination gedaan en toen startte er gelijk een filmpje toen ik op de plek kwam. Ik heb dus niet de kans gekregen om de omgeving te scannen voor mijn escape. Kan ik op een andere manier er eerder achterkomen wáár de assassination gaat plaats vinden?
     
  10. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal in het begin als de hofdpersoon gaat slapen is er een superkorte flits wat lijkt op een droom met een bepaald soort (letter)tekens. Is dat een hint naar deel 2 of 3? Dit heb ik eigenlijk nog nergens gelezen maar viel me eigenlijk meteen op.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    als je klaar bent met je inversitgations moet je naar het assassin bureau, weetje al denk ik , dan moet je op back drukken , daar zie je de locatie waar je target is/ naartoe gaat etc. dan ga je op een dak zitten en hiding spots zoeken die makkelijk te bereiken zijn etc.

    ja he, lijkt wel soort bloed ofso want het glimt.
    weet ook niet wat het is :confused:
     
  12. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel vrij duidelijk zichtbaar dat het ...tekens waren.

    Ehh hoe kan ik spoiler tags zetten?

    /Mod zo:
    HTML:
    [spoiler] tekst [/spoiler]
    - the matrix
     
  13. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was nu bij een stuk dat een man dood bloede in het water en jeetje wat zag dat er mooi uit toen het water rood werd! *)
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Die gast is een nintendo-freak. Alles wat van nintendo is is goud denkt die gast. Alles scoort een 95 of hoger altijd.
     
  15. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, wat een onzin. Hij vindt die games gewoon zo goed. Ikvind Jurjen juist een van de beste reviewers. Hij durft spellen tenminste nog hoge scores te geven, wat een taboe lijkt te zijn tegenwoordig. Accepteer het nou maar dat hij die games gewoon zo goed vindt, en meestal ben ik het met hem eens.
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben inmiddels ook met de game begonnen en vind het erg vet :) Lekker open wereld, veel te zien en te doen. Ben alleen bang dat het inderdaad eentonig gaat worden. Heb nu al 2 keer zakken moeten rollen voor 1 moord... Tjah... Hoe vaak moet ik dat nog doen?
     
  17. Dayuum

    Dayuum Guest

    Spel is wel kort en na de 9 assasinations is er weinig te doen
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa hijs leuk.. Maar geen 23eu waard :9
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je door het spel rushed is elk spel kort.. Ik heb nu 15 uur gespeeld en pas 2 van de 9 gekilled.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een link naar scan's van de officiel game guide?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina