1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    je kon hem zo van mij overnemen ;) Maar ik zit zelf ook met allemaal nieuwe games. heb er zelfs nog 2 in folie liggen....Maar ik vind AC soms echt wat chaotisch! Ben nog maar net begonnen misschien dat het daar aan ligt...maar spel ziet er echt heel vet uit!
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    NVM, gevonden
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu in Masyaf en ik moet met een paard naar Kingdom/Damascus. Kan ik later nog terug naar Masyaf om daar bijvoorbeeld vlaggen te bezoeken? En kan ik uberhaupt op het einde vrij rondlopen in alle gebieden? :)
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja, op beide vragen. Je kan gewoon gedurende het spel gaan en staan waar je wil (bij de verschillende stadsdelen moet je ze wel eerst unlocken natuurlijk).
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke bedankt!
    Ik heb net ook iets gelezen over die Eagle Vision en dat je dan op het einde gewoon in elke Memory block kan doen en laten wat je wil
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk AC gespeeld WOHOO!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hoe kom ik in de mailbox van Warren Vidic (de dokter)?
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer een Assasinate verder..
    Nog ff vraagje: je krijgt toch geen Achievement als je alle Viewpoints in 1 stad heb bekeken? Alleen als je ze in alle steden heb bekeken toch??
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, alleen als je álle viewpoints hebt gevonden. :b:
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, had vandaag namelijk alle viewpoints in een stad en kreeg geen Achievement dus ik stressen xD maar klopt dus :thumbs:
     
  11. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik ben van plan om na een paar jaar uit de roulatie te zijn geweest weer een console te kopen. Nu twijfel ik nog tussen de 360 en de PS3 maar dat ter zijde.

    Dit spel is echt op mn lijf geschreven, want ik vind "sluipspellen" alla splinter cell echt geweldig. Daarnaast vind ik middeleeuwen/kruistochten echt super interessant.

    Nu is er een probleemje. Ik heb geen HD tv, en die gaat er voorlopig ook niet komen (ben student). Daarbij heb ik 3 jaar geleden nog een nieuwe tv gekocht en vind ik het onzin om hem nu al weg te doen (hij doet het prima). Is het wel de moeite waard om het spel op een normale tv te spelen? Wat zijn jullie bevindingen? Ik snap dat HD mooier is natuurlijk, maar ziet het op een normale breedbeeld 32" ook mooi uit?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je nou ps3 of xbox360 koopt dan maakt het kwa tv toch niks uit. Het is tedoen begrijp me niet verkeerd! En het ziet er ook wel goed uit! Maar kwa aanbod games is de xbox360 jouw ding, no offensief maar op de ps3 zie ik geen leuke games. En ook omdat je student bent er zijn dan zat toffe games voor 2 tientjes die je dan kan halen! Xbox360 is dan op jouw lijf geschreven :cool:
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Natuurlijk, zoals je zelf zegt, is logischerwijs HD kwaliteit heel wat beter maar dat wil niet zeggen dat het grootste deel van de console eigenaars zelfs een HDtv heeft. In elk geval zijn die spellen nog altijd grafisch knap op een gewone tv, en aangezien je niet van plan bent er al een nieuwe te kopen is er geen enkele reden om aan te nemen dat dit spel er slechter zou uitzien dan andere.

    Ik zou natuurlijk liegen mocht ik zeggen dat ik het verschil niet zie tussen mijn HD plasma en de oude(!) beeldbuis tv van een vriend maar dan nog is de grafische kant allesbehalve slecht te noemen. Zeker als je in jouw geval de vergelijking niet constant hoeft te maken. Je kan altijd eens googlen naar Assassin's Creed screenshots op een gewone tv.

    Edit: (PS: voor meer informatie i.v.m. HDTVs en het verschil is hier een specifieke thread)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  14. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb vorige maand een HDTV aangeschaft van 32" Daarvoor had ik een tv die eigenlijk geen 50 hz aankon, maar ondanks dat zag het er nog erg mooi uit. Ik zou meer naar het aanbod van spellen kijken en dan is de 360 momenteel gewoon aantrekkelijker. Zeker omdat je via de bazar goedkoop spellen kan kopen ;)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Verder in de link van Dial svp :)
     
  16. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gewoone tv en het ziet er fantastisch op uit dus je kan gewoon op een normaal scherm met mooie grafixs spelen hoor ;)
     
  17. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dan moet je z'n pen stelen.
     
  18. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan op het eind alles in elk memory block weer over doen. En de Eagel Vision wordt ook in het begin in de tutorial uitgelegd.

    Maar nu even over de bovenstaande posts. Ik speel op een 12 jaar oude TV en het ziet er nog steeds prachtig uit. Alleen kan sommige dingen niet goed lezen, omdat het spel voor breedbeeld is gemaakt.
     
  19. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je niet een kruisboog heb in AC?
    das wel bale op zich ik verheugde me erop op zon gast neer te snipe. jmmr dan:'-(
     
  20. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    wat ook een manier is om van de graphics te genieten (zonder €700+ voor een HD ready TV te betalen) is het volgende: koop een (22" - 24") TFT scherm en haal hierbij meteen een AV > XBOX360 kabel (€30,-) dan ben je voor zo een €280+/- klaar + je hebt een leuk TFT scherm voor miss. een toekomstige PC e.d.

    ik speel op dit moment ook op een TFT scherm en de resolutie is egt GEWELDIG (heb 170,- betaald voor dit scherm van Acer 20" die was in de aanbieding. enige nadeel: heeft alleen maar VGA aansluiting en geen DVI maar is egt idiaal voor wat ik hem nu gebruik, denk hierbij ook aan Media Center ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina