1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je mag ze niet killen ^^
     
  2. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    yess i love Kerst. gelukkig doen wij thuis aan kerst en kan ik AC vragen:D

    nog ff een vraagje memory blocks wat zijn dat? zijn dat gewoon punten waar je je game bewaard?
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom dan niet?? ging over die dronkaards:+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Mag wel, je verliest een stukje van je health bar, maar die vult zichzelf toch vanzelf aan.

    Of de guards het leuk vinden is weer een ander verhaal :).
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Memory blocks zijn eigenlijk gewoon Chapters in het spel. Dus eigenlijk gewoon een soort van hoofdstuk uit een verhaal.
     
  6. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    het kán wel maar het mág niet :9
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ze wel Grabben en weggooien, zonder health te verliezen :)

    En in het rijke district van Damascus zitten echt te veel dronkaards :'-(
     
  8. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ze ook met blote handen knock out slaan, verlies je volgens mij ook geen health mee.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou ik had hem ruim 2 weken geleden al moeten hebben maar gamesguide schijnt het moeilijk te vinden dingen optijd te leveren... Ik head hem net zo goed gewoon in de winkel kunnen kopen.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister ook maar gekocht, toch een game die je moet hebben. Moest eerst erg wennen aan die nieuwe besturing(met die RT ingedrukt houden etc) maar ik begin al wat meer gewend te raken eraan. Nu ook in Damascus aangekomen eerste mission gedaan, echt prachtig die stad en die sfeer _O_
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb echt iets heel vervelends. Ik zit in een van de laatste missies. Je moet dan naar een stadje waar die Templar zit. Als je daar aankomt dan moet je eerst door een bergpas rijden. Daar kom je dan archers tegen. Als ik van mijn paard afstap dan kan ik alles met die archers doen, want ze doen niks terug. Als ik dan verder loop dan zak ik door de grond en ik ga dood. Als ik dan weer tot leven kom dan ben ik met zijn tweeen. Ik ben dan niet zomaar dubbel te zien, ik kan dan ook met mijn ene Altair mijn andere Altair vermoorden, maar dan ben ik wel dood. Ik kan met zijn tweeen wel doorlopen naar die vesting, maar met vechten is het niet te doen, omdat je er maar 1 kan besturen en de ander niet, maar als 1 van de 2 Altairs sterft dan ben ik gewoon dood. Ik kan ook niet gewoon met mijn paard door rijden, want dan zak ik met paard en al door de grond de lege witte ruimte in...

    What the fuck is dit voor onzin?
     
  12. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dit is een bekend probleem. ik geloof dat dit kan komen doordat er nog iets connected is met je xbox op dat moment. iig moet je even op wat engelse fora kijken want er zijn meer mensen met dit probleem.
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb die bug ook ergens gezien op een ps3 youtube filmpje als ik me niet vergis. Blijft die bug elke keer gewoon daar, ook als je het spel even afsluit en terugkeert naar je laatste checkpoint?

    Edit: Ik lees dat sommigen vermoeden dat je die cloning bug krijgt voor het eindgevecht als je een 2de controller hebt ingeplugt, was dit bij jou ook het geval?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja klopt, mijn tweede controller was aan het opladen. Ik heb de xbox uitgezet en ben weggelopen, maar ik zal het zo nog eens proberen zonder de tweede controller. Bedankt voor jullie snelle hulp.
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een map van de vlaggen in de kingdom met nummers erbij?

    En dan ook een beschrijving van waar elke vlag zich op of onder bevindt.

    Ik moet nog 4 vlaggen in de kingdom en dan heb ik alle achievements.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag eindelijk mijn laatste vlaggetje gevonden in de kingdom, ik had er 99 gevonden zonder de guide te gebruiken dus die guide was ook nutteloos aangezien ik geen idee had welke het nou was. Ik heb de kingdom er 18 keer voor moeten afzoeken maar ik heb ze dan eindelijk allemaal \o/
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er pas 5 :p:p. En dat zullen er deze weken niet meer worden.
     
  19. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het verhaal uitgespeeld, ik vond het maar een makkelijk spel
     
  20. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 4 vlaggen in de kingdom en dan heb ik alle achievements gehaald maar ik wordt er nu wel schijtziek van ik heb de hele kingdom al 2 keer doorgezocht met kaart maar ik vind die laatste 4 gewoon niet!

    Al moest ik er nog 50 ofzo dan boeite het me niet maar die 4 wil ik wel graag hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina